Zamknij

Jak dobrze wykorzystać wyszukiwarkę w marketingu na progu 2019 roku?

12:47, 22.11.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:35, 26.11.2018
Skomentuj

Nieuchronnie zbliża się nowy rok a wraz z nim coraz więcej wyzwań dla profesjonalistów z branży internetowej reklamy. Nowe trendy, wzrost oczekiwań klientów i samych internautów a także rozwój nowych technologii zwyczajnie nie pozwalają spać spokojnie ludziom, którzy ciężko pracowali na dominację w danej dziedzinie. Do kogo się zwrócić i jakie działania najlepiej podjąć, by zabezpieczyć swoją przyszłość, opowiemy w artykule zbierającym opinie rodzimych ekspertów.

Zacznij od wyboru sprawdzonej agencji SEO

Pozycjonowanie stron kojarzy nam się przede wszystkim z content marketingiem, obecnością w kanałach społecznościowych, dbaniem o ilość wzmianek w sieci oraz wartościowym link buildingiem. Jednak by wszystkie te ogniwa mogły pomóc nam piąć się w górę musimy najpierw zadbać o atrakcyjność serwisu – tym właśnie zajmuje się Search Engine Optimization. Ta dziedzina, określana też jako optymalizacja, przyjmuje za cel dokonanie metamorfozy Twojej WWW tak, aby sprawiała ona nie tylko dobre wrażenie estetyczne, lecz również odpowiadała wymaganym specyfikacjom stawianym przez algorytm wyszukiwarki.

Przystosowywanie strony do robotów indeksujących i poszukujących rozwiązań ludzi sprawia, że seowiec musi umiejętnie lawirować między poprawianiem czasu ładowania, załatwianiem certyfikatów bezpieczeństwa, wykorzystaniem tagów i znaczników HTML a budową serwisu, jego zaprojektowaniem, kolorystyką oraz chociażby dobrym rozmieszczeniem elementów nawigacji. Ten ogrom zadań najlepiej zostawić ludziom, którzy przez lata doświadczenia wypracowali skuteczne taktyki i narzędzia.

Odkryj moc reklamową Google Ads i zacznij sprzedawać

Na wyniki prac pozycjonerów z reguły czekamy około pół roku, zanim jednak osiągniemy szczyt listy i sprowadzimy pod nasz adres masę odwiedzających, warto przetestować gotowość witryny i załogi na wzrost liczby zamówień. W tym celu, a także przy organizowaniu wszelkich promocji, przydają się linki sponsorowane. Są to opłacone bezpośrednio w wyszukiwarce banery, które pojawią się na pierwszym miejscu listy przy słowach kluczowych, jakie wybierzemy. Możliwości narzędzia Google Ads najlepiej więc użyć wtedy, gdy pragniemy, aby jak największa liczba osób zapamiętała naszą markę. Dodatkowo przy odpowiedniej konfiguracji przez profesjonalistę zapłacimy jedynie za kliknięcia (Pay Per Click), niezależnie od tego, ile razy Google wyświetli naszą reklamę.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%