Wielkie miasta, takie jak np. Kraków, to miejsca, w których najtrudniej wyróżnić swój biznes. Na szczęście są sposoby, by to osiągnąć. Jak więc skutecznie poprawić widoczność swojej firmy w stolicy Małopolski?
Banery wielkoformatowe to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Takie reklamy w Krakowie można spotkać na wielu publicznych budynkach. Znaczny rozmiar takich instalacji sprawia, że są trudne do przeoczenia. Co więcej, dzięki temu widać je z większych odległości. W ten sposób z przekazem można dotrzeć także do osób, które tylko sporadycznie lub wcale nie przechodzą daną ulicą.
Zalety reklam wielkoformatowych są szczególnie widoczne w największych miastach, takich jak właśnie Kraków. Współcześnie duże ośrodki miejskie są po brzegi wypełnione różnej wielkości banerami. Na głównych ulicach przechodnie mijają jedną grafikę promocyjną za drugą. W rezultacie wielu z nich nie zapamiętują. Wyróżniająca się na tle miejskiego krajobrazu reklama wielkoformatowa staje się jego częścią, zostając w świadomości przechodniów na długi czas.
Wyróżnienie swojego biznesu wymaga nie tylko wielkiego rozmachu, ale i mniejszych działań. Dlatego właśnie warto zainwestować m.in. w kasetony reklamowe. Jest to stacjonarna forma promocji polegająca na prezentacji logo firmy w miejscu, w którym się znajduje. Wydaje się to ważne zwłaszcza w miejscach takich jak Kraków, gdzie o uwagę klienta konkuruje nieraz wiele firm.
Przykładem skutecznego wykorzystywania kasetonów reklamowych są sklepy spożywcze. Wiele z nich inwestuje w duże, podświetlone napisy informujące klientów o lokalizacji marketu. Taka forma marketingu to także szansa na przyciągnięcie osób, które wcześniej nie planowały korzystać z usług danego punktu.
Nie każda firma zajmuje osobny lokal na parterze. Przedsiębiorstwa, które chcą zwiększyć swoją widoczność, mogą zainteresować totemy reklamowe. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się podświetlane (lub nie) słupy z logiem i nazwą firmy. Często oprócz tego na takim panelu wypisane są świadczone przez przedsiębiorstwo usługi.
Rozwiązanie to warto polecić m.in. różnego typu biurom, hotelom i restauracjom. W przypadku korporacji wynajmujących pomieszczenia w biurowcach dobrym wyborem są również logotypy złożone z liter przestrzennych, które umieszcza się na froncie budynku.