Zamknij

Jak wyróżnić się reklamą w Krakowie? Kilka sprawdzonych porad

21:37, 05.12.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 21:37, 05.12.2022
freepik.com freepik.com

Wielkie miasta, takie jak np. Kraków, to miejsca, w których najtrudniej wyróżnić swój biznes. Na szczęście są sposoby, by to osiągnąć. Jak więc skutecznie poprawić widoczność swojej firmy w stolicy Małopolski?

Reklamy w Krakowie – jakie efekty dają banery wielkoformatowe?

Banery wielkoformatowe to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów na zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Takie reklamy w Krakowie można spotkać na wielu publicznych budynkach. Znaczny rozmiar takich instalacji sprawia, że są trudne do przeoczenia. Co więcej, dzięki temu widać je z większych odległości. W ten sposób z przekazem można dotrzeć także do osób, które tylko sporadycznie lub wcale nie przechodzą daną ulicą.

Zalety reklam wielkoformatowych są szczególnie widoczne w największych miastach, takich jak właśnie Kraków. Współcześnie duże ośrodki miejskie są po brzegi wypełnione różnej wielkości banerami. Na głównych ulicach przechodnie mijają jedną grafikę promocyjną za drugą. W rezultacie wielu z nich nie zapamiętują. Wyróżniająca się na tle miejskiego krajobrazu reklama wielkoformatowa staje się jego częścią, zostając w świadomości przechodniów na długi czas.

Gdzie jeszcze warto umieścić reklamy w większym mieście?

Wyróżnienie swojego biznesu wymaga nie tylko wielkiego rozmachu, ale i mniejszych działań. Dlatego właśnie warto zainwestować m.in. w kasetony reklamowe. Jest to stacjonarna forma promocji polegająca na prezentacji logo firmy w miejscu, w którym się znajduje. Wydaje się to ważne zwłaszcza w miejscach takich jak Kraków, gdzie o uwagę klienta konkuruje nieraz wiele firm.

Przykładem skutecznego wykorzystywania kasetonów reklamowych są sklepy spożywcze. Wiele z nich inwestuje w duże, podświetlone napisy informujące klientów o lokalizacji marketu. Taka forma marketingu to także szansa na przyciągnięcie osób, które wcześniej nie planowały korzystać z usług danego punktu.

Jak poprawić widoczność firmy mieszczącej się w biurowcu?

Nie każda firma zajmuje osobny lokal na parterze. Przedsiębiorstwa, które chcą zwiększyć swoją widoczność, mogą zainteresować totemy reklamowe. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się podświetlane (lub nie) słupy z logiem i nazwą firmy. Często oprócz tego na takim panelu wypisane są świadczone przez przedsiębiorstwo usługi.

Rozwiązanie to warto polecić m.in. różnego typu biurom, hotelom i restauracjom. W przypadku korporacji wynajmujących pomieszczenia w biurowcach dobrym wyborem są również logotypy złożone z liter przestrzennych, które umieszcza się na froncie budynku.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%