Zamknij

Agencja influencer marketingu – jak stworzyć skuteczną kampanię z influencerami?

12:09, 29.11.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:09, 29.11.2022

Robiąc zakupy, każdy chce dokonać wyboru najlepszego z możliwych. Obecnie coraz więcej konsumentów kupuje bardziej świadomie, decydując się na sprawdzone produkty lub usługi. Influencer marketing jest odpowiedzą na coraz większe wymagania i oczekiwania klientów. Jak tworzyć efektywne kampanie z influencerami? Dlaczego warto korzystać z usług agencji influencer marketing?

Dlaczego warto współpracować z influencerami? 

Influencer marketing bazuje na zaufaniu, którym odbiorcy darzą ulubionych twórców. Siłę tej relacji chętnie wykorzystują marki, osiągając dzięki współpracy z twórcami nierzadko lepsze wyniki sprzedażowe w porównaniu do tradycyjnych reklam. Znani blogerzy, vlogerzy czy streamerzy mają duży wpływ na decyzje zakupowe fanów, stając się autorytetem w danej dziedzinie. Kluczem do sukcesu kampanii reklamowych jest precyzyjny wybór grupy docelowej – wyznawane wartości muszą być zbieżne z profilem marki. Agencja influencer marketingu jest odpowiedzialna za rekrutację influencera, który skupia społeczność o określonych kryteriach demograficznych, geograficznych, behawioralnych czy psychograficznych. Specjaliści przygotowują kampanie reklamowe szyte na miarę. Obecnie większość marek może pozwolić sobie na realizację kampanii z liderami opinii. W rzeczywistości nie trzeba podejmować współpracy z topowymi influencerami, by osiągać założone cele sprzedażowe. Liczy się przede wszystkim pomysł, konkretny plan działań i wybór odpowiednich kanałów komunikacji z odbiorcami. 

Czym zajmuje się agencja influencer marketing? 

Agencja content marketingu i influencer marketingu potrafi zaprojektować działania dostosowane do budżetu każdej firmy. Kampanie reklamowe mogą być bardzo efektywne przy współpracy z kilkoma lub kilkunastoma mniejszymi influencerami. Podstawą jest odpowiedni wybór twórców – powinni skupiać zaangażowaną społeczność. Specjaliści z agencji influencer marketingu rekrutują wyselekcjonowanych influencerów, którzy są głosem swojego pokolenia. Kampanie nie ograniczają się jednak jedynie do prezentowania oferty firmy, ale przede wszystkim opowiedzenia angażującej historii. Agencja content marketingu przygotowuje odpowiednią strategię, rekrutuje influencerów, negocjuje warunki współpracy z twórcami oraz dba o poprawą realizację kampanii. Dobrze przemyślane działania reklamowe pozwalają na osiągnięcie efektu sprzedażowego, wizerunkowego lub viralowego. Zlecając specjalistom przygotowanie strategii i realizację działań, istnieje największa szansa na osiągnięcie założonych celów przy optymalnym wykorzystaniu budżetu reklamowego.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%