zapoznanie się z zasadami BHP i p.poż.
zapoznanie się ze struktura organizacyjną, regulaminem pracy ZUS oraz układem zbiorowym pracy,
kierowanie klientów na stanowiska merytoryczne właściwe dla rozpatrzenia ich spraw w ramach Sali Obsługi Klienta,
obsługa korespondencji dostarczanej w formie papierowej przez klientów zgłaszających się do TJO (w tym : przyjmowanie, wstępna weryfikacja, rejestracja i przekazywanie do właściwych komórek merytorycznych), przeznaczonej do realizacji przez back office w sytuacjach, gdy korespondencja dostarczana jest przez osoby trzecie lub gdy nie jest zastrzeżona do obsługi na innych stanowiskach SOK,
wydawanie klientom druków , formularzy oraz materiałów informacyjnych, w tym dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
wydawanie zaświadczeń przygotowanych przez komórki merytoryczne,
przekazywanie do magazynu akt - dokumentacji wytworzonej w wydziale,
przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w ww. punktach programu stażu,
StPr/22/0624
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2022
wynagrodzenie od 1 565 PLN