Zamknij

Lipinki. Gmina wolna od ideologii LGBT. Radni przyjęli deklarację

09:00, 30.04.2019 Jarosław Rozpłochowski Aktualizacja: 09:06, 30.04.2019
Skomentuj

Podczas ostatniej sesji Rady Gminy Lipinki, radni przyjęli deklarację o nazwie „Gmina Lipinki wolna od ideologii LGBT”. Projekt stosownej uchwały odczytał Bogdan Czeluśniak – Przewodniczący Rady Gminy Lipinki.

W związku z wywołaną przez niektórych polityków wojną ideologiczną Rada Gminy Lipinki podejmuje deklarację  «Gmina Lipinki wolna od ideologii LBGT». Radykałowie dążący do rewolucji kulturowej w Polsce atakują wolność słowa, niewinność dzieci, autorytet rodziny i szkoły oraz swobodę przedsiębiorców. Dlatego będziemy konsekwentnie bronić naszej wspólnoty samorządowej!” – głosi stanowisko przyjęte przez radnych naszej gminy „w sprawie powstrzymania ideologii LGBT przez wspólnotę samorządową

Lipińscy samorządowcy deklarują miedzy innymi, że zrobią wszystko, aby ,”do szkół nie mieli wstępu gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci w myśl tzw. standardów Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)”. Podkreślają, że będą chronić uczniów, „dbając o to, aby rodzice z pomocą wychowawców mogli odpowiedzialnie przekazać im piękno ludzkiej miłości”.

W przyjętym stanowisku czytamy również:

Nie zgodzimy się na sprzeczne z prawem instalowanie funkcjonariuszy politycznej poprawności w szkołach (tzw. latarników). Będziemy strzegli prawa do wychowania dzieci zgodnego z przekonaniami rodziców!” oraz „Nie pozwolimy wywierać administracyjnej presji na rzecz stosowania poprawności politycznej (słusznie zwanej niekiedy po prostu homopropagandą) w wybranych zawodach. Będziemy chronili m.in. nauczycieli i przedsiębiorców przed narzucaniem im nieprofesjonalnych kryteriów działania np. w pracy wychowawczej, przy doborze pracowników czy kontrahentów

Za przyjęciem deklaracji „Gmina Lipinki wolna od ideologii LGBT” opowiedzieli się w głosowaniu imiennym wszyscy obecni na sesji lipińscy radni. W kwietniowych obradach nie uczestniczyli Jan Ślusarz, Lidia Tylawska i Kazimierz Więcek.

źródło informacji: elipinki.pl

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(106)

RadnyRadny

122 104

Ale ciemnogród... 09:19, 30.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CiemnigrodCiemnigrod

34 21

Proponuje abys wystąpil jeszcze o legalizacje pedofili, toż to w niemtórych krajach już takie propozycje są wysuwane...wtedy bedziesz zyl juz w oświeconym kraju... 17:18, 30.04.2019


do Radny do Radny

16 7

Taki wycinek, na próbę, smacznego:
"Innym współautorem Standardów WHO jest Daniel Kunz, który na łamach mediów radzi rodzicom m.in.:
?Kiedy dzieci masturbują się przy innych osobach w pomieszczeniu, rodzice nie powinni im zabraniać, ale powiedzieć, żeby poszły to robić do swojego pokoju lub kącika zabaw. W żadnym wypadku nie wolno zabraniać tych pięknych uczuć."" 20:02, 30.04.2019


do Radny do Radny

18 10

Podoba ci się ten fragment Daniela Kunza ? Dalej będziesz twierdził ,że ludzie ,którzy nie chcą ideologii LGBT to ciemnogród ? 21:43, 30.04.2019


reo

poldekpoldek

97 45

aby ,?do szkół nie mieli wstępu gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci w myśl tzw. standardów Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)?. - jakie to głębokie przemyślenia... a jak zapite mordy sikają pod płotem to dzieci się nie gorszą??? 09:31, 30.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

TT

35 14

Gdy zapite mordy sikają pod płotem, to budzi obrzydzenie i odstrasza, a więc edukuje w pożądany sposób; gdy niebezpieczne zachowania seksualne właściwe ludziom dorosłym przedstawia się w atrakcyjnej formie małym dzieciom, działa się na ich szkodę. Czego tu nie da się zrozumieć? 10:41, 30.04.2019


KVKV

15 22

Dzieci s?ę tam sikaniem pod płotem nie gorszą - są przyzwyczajone do takich standardów, takie mają wychowanie w domu. 10:44, 30.04.2019


cccc

24 15

"Gdy zapite mordy sikają pod płotem, to budzi obrzydzenie i odstrasza, a więc edukuje w pożądany sposób; gdy niebezpieczne zachowania seksualne właściwe ludziom dorosłym przedstawia się w atrakcyjnej formie małym dzieciom, działa się na ich szkodę. Czego tu nie da się zrozumieć?" - Ja nie rozumiem, to zapytam - a jak ksiundz wywala fiuta przed dzieckiem to odstrasza, czy przedstawia się w atrakcyjnej formie ? 11:50, 30.04.2019


TT

4 4

@cc: wyrzucając ze szkoły księdza pedofila jednocześnie wprowadza się edukatora seksualnego, którego działanie nieuchronnie doprowadzi do tego samego i to w skali masowej (a w niedalekiej perspektywie do legalizacji pedofilii, to jest logiczna konsekwencja). Słuszne oburzenie na pierwszego przesłania ci obraz drugiego, a są to dwa przejawy tego samego zła. Nie wyrzuca się Belzebuba Lucyferem. 13:58, 01.05.2019


NIE KODNIE KOD

118 145

Brawo Lipinki .Bardzo dobry pomysł. 09:34, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

106 129

Brawo, wspaniała inicjatywa gratuluję pomysłodawcy i wszystkim radnym głosującym "za" rozsądku. 09:36, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KkKk

71 71

Precz z Sodomą!!! 09:53, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ixiixi

18 17

jacha - księża na księżyc !!! (ostatecznie może być San Escobar) 11:53, 30.04.2019


SKR LipinkiSKR Lipinki

12 3

I gomorią :)
12:45, 30.04.2019


Lipinianka Lipinianka

126 71

Dlaczego ciemny niedouczony lud daje się manipulować hasłami ?
- bo brakuje mu pełnej wiedzy o zagadnieniu
- pis i kościół kłamstwami urabia nieuków 10:12, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CiemnigrodCiemnigrod

24 14

A ja zauważam zmanipulowanie takimi haslami ludzi podobnym Twoim poglądom.
Jeśli nie czytałas calosci, jesli nie zernęłas co o tym pisze WHO i jakie daje regulacji ,to zamiast wyszydAć innych i zarzucac im przynależnosc di Kosciola (jaki by nie był ) proponuje w ramach swojej oswieconej jednostki rozrzeszyc horyzonty..a nie zarzucac ciemnogród innym. Nota bene ...wszysyko co nie po drodze z takimi jak Wy jest ciemnogrodem..toż to logika przewyższajaca samego Arystotelesa 17:24, 30.04.2019


:P:P

6 5

fajnie że masz takie dobre zdanie o mieszkańcach swojej gminy 18:20, 01.05.2019


Z OpolaZ Opola

109 48

Kłania się art. 32. Zasada równości obywatela wobec prawa, Dz.U.1997.78.483 - Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r.:
1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.
WY TAM W LIPINKACH: JAKIEJKOLWIEK!!!! - ROZUMIECIE???!!! 10:18, 30.04.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

29 9

No właśnie równości a nie żądania DODATKOWYCH przywilejów pod pretekstem nietolerancji. Niestety wszelkie mniejszości wymuszają dla siebie specjalne traktowanie i może po części dlatego jest taki a nie inny stosunek do nich. 10:30, 30.04.2019


TT

17 1

A kto tu jest dyskryminowany? 10:36, 30.04.2019


jjjj

6 3

Przy interpretacji przepisów Konstytucji należy patrzeć nie tylko na brzmienie przepisu, ale brać pod uwagę także jego wykładnie. Dla wszystkich, którzy nie rozumieją czym jest równość. Równość nie polega na przyznaniu wszystkim obywatelom jednakowych praw czy wolności. Polega ona na tym, że poszczególne kategorie osób traktujemy podobnie, bez faworyzowania czy dyskryminacji, jeżeli znajdują się w podobnej sytuacji.
"Będziemy strzegli prawa do wychowania dzieci zgodnego z przekonaniami rodziców!? - a co w przypadku, jeżeli przekonania rodziców są odmienne od przyjętej uchwały?
Żyjemy w XXI wieku, a wiele osób wciąż nie potrafi zaakceptować różnic między ludźmi.
"atakują wolność słowa" - wolność słowa w Polsce jest konstytucyjnie zagwarantowana. Istnieje prawo wyrażania i uzewnętrzniania własnych przekonań i poglądów, jeżeli nie naruszają one godności ani dobra osób trzecich. 13:27, 30.04.2019


politologpolitolog

1 6

a gdzie tu dyskryminacja, możesz mnie oświecić ? bo ja tu żadnej dyskryminacji nie dostrzegam. chyba nie wiesz co oznacza zasada równości wobec prawa. oznacza nie mniej nie więcej tylko tyle, że do każdej jednostki stosuje się jednakowo przepisy prawa. czyli jeśli przepis mówi że małżeństwo to związek mężczyzny i kobiety to zasadę tę stosuje się jednakowoż dla pary lesbijek jak i kobiety i mężczyzny. te pierwsze osoby w świetle prawa małżeństwem nie są w drugim przypadku już tak. wynika to z definicji małżeństwa i jak najbardziej jest tu równość wobec prawa ciemny mózgu. więc nie wypowiadaj się jak nie wiesz o czym mówisz . a jeśli chodzi o dyskryminację, nie bez powodu wymieniono takie aspekty życia jak polityczne społeczne gospodarcze . natomiast przepis ten nie odnosi się do sfery prywatnej. 17:49, 01.05.2019


znawcaznawca

2 6

czym jest równość wobec prawa? tym, że do każdej jednostki stosuje się te same przepisy prawa. absolutnie nie zaś tak jak myśli 99% że wszyscy mają te same prawa. według tej mylnej logiki dziecko musi mieć te same prawa co np. dorosły co jest bzdurą. podobnie nie można uznać za małżeństwo związku, który nie wyczerpuje przesłanek dla tej kwalifikacji . konstytucja określa mianem małżeństwa związek mężczyzny i kobiety . i tu jak najbardziej wszyscy są równi wobec prawa czy to tak ciężko pojąć? 17:59, 01.05.2019


~~~~ja~~~~ja

59 88

Widzę, że jakiś "nowoczesny" i "wykształcony" lewak próbuje urabiać opinię publiczną głosując po kilka razy. Na nic to wszystko, wszyscy wiedzą, że jednak większość mieszkańców jest rozsądna. 10:27, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ALAALA

15 11

A kto to dla Ciebie jest lewak? Zdradziecka morda czu obywatel drugiego sortu? 17:36, 30.04.2019


ehhhehhh

91 41

Ehhhh Lipinki dały nam Bałbałę, więc nic dziwnego, że taką manianę teraz odwalają... ehhh 10:27, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PfffPfff

106 49

A potem wszyscy beda w szoku jak czternastolatki beda zostawac rodzicami... moze odlaczcie tez internety, dostep do wszystkich mediow, gazu, prądu. Zachowujecie sie jak sredniowiecze to żyjcie w średniowieczu 10:28, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

25 10

Jakoś sobie nie przypominam aby np. ze 30 lat temu kiedy nie było tak powszechnych ogłupiających społeczeństwo mediów jak internet (no i związane z nim media społecznościowe gdzie niektóre osoby wiadomo co zamieszczają) często nastolatki zachodziły w ciążę? Jakoś nie było też żadnej edukacji seksualnej i co? 10:34, 30.04.2019


TT

25 14

UK ma jeden z najbardziej zaawansowanych systemów edukacji seksualnej na świecie - 14-latki w ciąży czy po kolejnej aborcji są tam od dekad normą. 10:38, 30.04.2019


olekolek

85 55

Pogratulować radnych. 21 wiek i taka ciemnota... 10:45, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BolekBolek

2 0

XXI wiek i dopiero teraz ktoś mógł sprzeciwić się tragedia... Lipinki zaimponowały wielu ludzią i teraz inni będą brać z nich przykład wróci normalność ?? 12:15, 15.02.2020


greggreg

99 31

Lipińscy samorządowcy deklarują miedzy innymi, że zrobią wszystko, aby ,do szkół nie mieli wstępu gorszyciele zainteresowani wczesną seksualizacją polskich dzieci
Czyli księża nie wejdą? 11:00, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeodorTeodor

70 37

Cytują rzeczy o których pojęcia nie mają wmawiajac ludowi bzdury o chęci seksualizacji dzieci. Po co? Dla głosów dla jednej Pani w wyborach europejskich. Zabobon ciemnogrod średniowiecze 11:08, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Teodordo Teodor

6 6

Proszę mi to wytłumaczyć jeśli Ci ludzie cytują rzeczy o których nie mają pojęcia. Taki wycinek, na próbę, smacznego:
"Innym współautorem Standardów WHO jest Daniel Kunz, który na łamach mediów radzi rodzicom m.in.:
?Kiedy dzieci masturbują się przy innych osobach w pomieszczeniu, rodzice nie powinni im zabraniać, ale powiedzieć, żeby poszły to robić do swojego pokoju lub kącika zabaw. W żadnym wypadku nie wolno zabraniać tych pięknych uczuć."" 12:33, 01.05.2019


do Teodordo Teodor

6 2

Może odniesiesz się do tego fragmentu ? 09:48, 04.05.2019


ZszokowanyZszokowany

58 41

Mam nadzieję że media naglosnia ta sprawę i ktoś ich zatrzyma. Same średniowiecze i opresja młodych... 11:31, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WW

55 13

Instytucjonalne pranie mózgów służy stworzeniu kierowalnej masy ludzkiej. 11:49, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zdziwionyzdziwiony

55 21

Ale wysyp komentarzy kod,wiosna,obywateli RP,itp .Sami nowocześni .Nawet nie sądziłem ,że w Gorlicach jest ich tyle . 11:50, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BenBen

62 51

Wow! Lipinki, pełen szacunek! Umiecie mieć swoje zdanie! I dobrze! 11:52, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alaala

15 14

Myślisz naiwnie że to zdanie mieszkańców Lipinek? A ja myślę że dobrze wiesz czyje naciski spowodowały podjecie takich decyzji i komu ma się to spodobać. To jest ta wolność myślenia i pisowska demokracja. Żenada. 17:40, 30.04.2019


NN

32 24

Pranie mózgu młodocianych w imię wychowania sterowalnej masy ludzkiej
ideologią Sorosa. 11:58, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GazorGazor

6 3

Tekst jak z PRL-lu. Wrogie siłý, obce mocarstwa etc. Komuszy bełkot. 05:16, 01.05.2019


SKR LipinkiSKR Lipinki

65 31

Pamiętacie historię o wycieczce z Lipinek wchodzącej do teatru i krzyczącej: SKR Lipinki :)
Teraz znowu zapisali się do historii. Podobno na granicach gminy wszystkich kropią wodą święconą.
Brawo Lipinki, Brawo Średniowiecze, Brawo głupota, 12:43, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KkKk

36 29

To, że mamy XXI wiek nie znaczy, że musimy tolerować ludzi którzy (powiedzmy sobie wprost) czynią źle. Idąc tokiem myślenia "tolerancyjnym" wkrótce praw do wolności będą domagać się ubezwłasnowolnieni czy też więźniowie. Na szczęście większość ludzi myśli rozumnie. 12:52, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jan45jan45

10 13

Istnieje różnica między ludźmi żyjącymi zgodnie z naturną (wg Ciebie i KK = czyniącymi zło) a więźniami, decydującymi się umyslnie na czynienie zła? 14:40, 30.04.2019


do jan 45do jan 45

12 4

Czyli dobrze według ciebie jest gorszyć dzieci i seksualizować je od najmłodszych lat,bo najważniejsze że jest to zgodne z twoja naturą??! 12:16, 01.05.2019


tralalatralala

26 20

Pani BB i jej podobni nie są z mojej bajki, ale przy tej okazji warto przeczytać artykuł pt/ "Kim są autorzy Standardów Edukacji Seksualnej WHO?". Jest w sieci, poszukajcie.
Taki wycinek, na próbę, smacznego:
"Innym współautorem Standardów WHO jest Daniel Kunz, który na łamach mediów radzi rodzicom m.in.:
?Kiedy dzieci masturbują się przy innych osobach w pomieszczeniu, rodzice nie powinni im zabraniać, ale powiedzieć, żeby poszły to robić do swojego pokoju lub kącika zabaw. W żadnym wypadku nie wolno zabraniać tych pięknych uczuć."" 14:42, 30.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do tralalado tralala

15 4

Ale zaraz kodziarze,obywatele RP i inne towarzystwo napiszą ,że to nie prawda. Według nich to zabobon, średniowiecze ,ciemnogród ..... 15:00, 30.04.2019


ZlotyZloty

4 4

To chyba dobrze, że nie zaleca robić tego przy innych osobach. Puszczanie bąków też jest zdrowe, nie wolno za to karcić dzieci i nie zaleca się tego robić przy innych osobach. Rozumiesz o co chodzi?, czy będziesz wszędzie wklejał wyrwane z kontekstu fragmenty? 06:57, 03.05.2019


tralalatralala

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


witoldwitold

15 14

*%#)!& naród w tych Lipinkach! 18:01, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisiekMisiek

33 14

I tak zamknęli możliwość przyjazdu do Lipinek prezesowi i niektórym biskupom...ale jaja 18:12, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

realistarealista

24 16

Niech przyjmą uchwałę wzorując się na Polskim Sejmie w sprawie zwiększenia opadów deszczu w Lipnikach. Pewnie nie wiedzą, że jest internet? 18:24, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


z kuriiz kurii

33 16

jutro będzie na ogłoszeniach: uchwałę popiera Nasza Barbara Zawsze Dziewica 18:33, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ukrainiec z nagranieUkrainiec z nagranie

22 3

trza być prawdziwym chłopem .... jak Marszałek z Przemyśla.... 18:50, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JogiJogi

31 14

Według mnie z przytoczonej deklaracji nie wynika ze ktoś bedzie dyskryminowany. Wręcz przeciwnie, zapewnia ona wszystkim równe traktowanie, gdyż nie pozwoli na faworyzowanie poglądów okreslonej grupy, która zresztą jest w mniejszosci. 19:09, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KancelariaKancelaria

12 9

nagrań nigdy nie było i już nie ma (w Polsce). Stop. Jako katolicy z PISu nie popieramy takich zachowań (przed Sumą). Stop. Nagranie z arcypiskupem zostało przekazane prymasowi. Stop. Gender stop (chyba że 15-letnia Ukrainka to stop nie) 19:11, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FranekFranek

24 38

Bardzo dobra i ważna deklaracja w obronie Prawdy i chrześcijańskiej moralności! Dziękuję Radnym. Dajecie dobry przykład :) 19:22, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

23 30

Takich ludzi potrzebuje Konfederacja dla RZ. Brawo za odwagę, to nie żaden ciemno gród tylko głos rozsądku. Stanowcze nie dla dewaiantów i innych zboków. Zakaz pedałowania powinien dotyczyć całej Małopolski. A jak się komuś nie podoba wypad do Amsterdamu lub Brukseli. 19:50, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OooOoo

11 8

Włącz sobie sprawdzanie pisowni, pisowski myślicielu
20:19, 30.04.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


n.o.rn.o.r

22 19

Ale się ,,lewi "uaktywnili-pewnie do brukseli doniosą i,, wiosną"postraszą.. 22:26, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gorlice1971gorlice1971

20 16

Brawo !!!! 00:02, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Macgregor36Macgregor36

30 14

Radni mogą sobie uchwalac co chca. Moga nawet zrobic Maryję królową powiatu. To nie powstrzyma myślenia ludzi. Każdy myślący będzie uczył swoje dzieci, tolerancji , równości i demokracji . Inaczej ten kraj upadnie jak już raz upadł.

09:45, 01.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

11 9

Tolerancji dla zboczeń i gorszenia dzieci?serio??ja mówię im stanowcze nie! 12:21, 01.05.2019


JaJa

3 2

O czym ty mówisz jaka tolerancja miejsce dewiantów jest za kratkami lub w szpitalu psychiatrycznym !!!! 20:53, 03.05.2019


niinii

1 1

jakiej tolerancji do zboczenia chyba zartujesz , szanwac ludzi trzeba ale jie koniecznie tolerowac wszystko co ci inni narzucaja jak chca sie gic baba z baba a chlop z chlopem to w zaciszu wlasnego domu ale niech sie z tym nie obnosza publicznie i niech nie zadaja praw bo to normalne nie jest jak sobie takie dziwaczne pary dzici zmajstruja to wtedy niech praw zadaja jakby natura takich dziwakow chciaa to takich by stworzyla dawniej to leczyli a teraz robia z tego sposob na rozglos i forme zycia 19:05, 07.05.2019


GiedyminGiedymin

29 8

Proponuję, żeby radni zakazali jeszcze uchwałą np. suszy, pożarów, powodzi. Rzeczą oczywistą jest, że w populacji występuje jakaś grupa ludzi leworęcznych, daltonistów, rudych, gejów/lesbijek. Żadna uchwał radnych tego nie zmieni. 10:58, 01.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TT

3 7

Rzeczą oczywistą jest, że w żadnym wypadku nie należy szerzyć pożarów, podczas suszy ziemię nawadniać, a powodziom zapobiegać, chociaż są z ludzkością od początku. Właśnie temu służy ta uchwała, na miarę małej społeczności. 14:03, 01.05.2019


GiedyminGiedymin

10 3

Zapobiegać czemu? Temu, że ludzie są różni ? Powodzenia. 15:52, 01.05.2019


TT

6 8

Z tego, że ludzie są różni, nie wynika konieczność eksponowania jakiejś różnicy, zwłaszcza bardzo kontrowersyjnej, i żądanie od świata aplauzu z tego powodu. Temu właśnie należy zapobiegać, bo to uroszczenie, uzurpacja. 18:06, 01.05.2019


merymery

14 28

Oby tak się działo w całej Polsce. 13:50, 01.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FranekFranek

7 5

Dzieje się :) W ślad za Lipinkami podobne deklaracje przyjęły sejmiki małopolski i lubelski. Rada Powiatu Świdnik podobnie :) 14:56, 01.05.2019


młoda matka ....młoda matka ....

19 12

....najciekawsza jest część deklaracji traktującej o "niewinności dzieci"! Czy to jednocześnie będzie znaczyło, że nasi najmłodsi zostaną objęci szczególną opieką przed zakusami księży i zakonników? Wszak w tej grupie zawodowej występuje ok. 80% osobników/osobniczek ze skłonnościami pedofilskimi. Nigdzie nie czytałam, aby osoby otwarcie deklarujące swoją orientację seksualną jakiekolwiek dziecko molestowali lub, co gorsza, zgwałcili. Wśród rożnej maści klery jest to na porządku dziennym... 16:20, 01.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JogiJogi

7 3

Zapewne dysponuje Szanowna Pani niepodważalnymi badaniami na podstawie wyniku których napisała Pani że 80% duchowieństwa ma skłonności pedofilskie? Jezeli tak prosze sie tymi badaniami z nami podzielić, gdyż jezeli wyssała Pani takie dane z palca to bardzo źle o Pani świadczy. 18:14, 01.05.2019


TT

7 2

Pewnie cię zszokuję, ale w świecie zachodnim, w krajach, które przyznały prawo do adopcji dzieci przez pary homoseksualne, doszło już do niejednego procesu przeciwko "rodzicom", którzy uczynili z dzieci seksualny towar, dogadzając sobie a nawet towarzystwu do woli. Uwierz mi, że nawet pobieżne zapoznanie się z takimi sprawami budzi przerażanie. Tak przy okazji - 80% duchownych ma skłonności pedofilskie? Skąd te dane? 18:19, 01.05.2019


obserwator społecznyobserwator społeczny

16 12

mam takie pytanie dla zwolenników LGBT, skoro nie wolno ludziom odbierać prawa do uczuć i związków , to zalegalizujmy związki kazirodcze, czemu nie? dlaczego osoby w związkach kazirodczych mają być poszkodowane i np, brat ze siostrą nie mogliby założyć rodziny? a jeśli ktoś kocha swojego psa lub kotka, to czemu nie miał by uczcić tego pięknego uczucia przez zawarcie związku małżeńskiego? dlaczego ma być dyskryminowany? wystarczy trochę wyobraźni żeby dostrzec skalę tego absurdu LGBT. związek dwóch osób tej samej płci z punktu widzenia biologi jest tak samo chory jak związek matki z synem, czy mężczyzny z kozą. sorry takie mamy fakty i dorabianie do tego ideologi to pomyłka! a nie dyskryminacja! 16:24, 01.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DarwinDarwin

3 0

Bo rodzą się upośledzenie dzieci z takiego związku -dlatego. 13:10, 04.05.2019


ehhehh

9 3

czym jest równość wobec prawa? tym, że do każdej jednostki stosuje się te same przepisy prawa. absolutnie nie zaś tak jak myśli 99% że wszyscy mają te same prawa. według tej mylnej logiki dziecko musi mieć te same prawa co np. dorosły co jest bzdurą. podobnie nie można uznać za małżeństwo związku, który nie wyczerpuje przesłanek dla tej kwalifikacji . konstytucja określa mianem małżeństwa związek mężczyzny i kobiety . 18:02, 01.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ehhehh

2 2

czy to jest za trudne ? pytam się tych wszystkich, którzy powołują się na przepisy konstytucji chcąc uzasadnić swoje błędne racje. możecie zawsze powiedzieć, że ci, którzy was nie popierają są ciemnogrodem w końcu na ten argument nie ma racjonalnej odpowiedzi.więc tak wam radzę dla wszego dobra, zostańcie przy tym argumencie. 18:14, 01.05.2019


xx

1 1

art. 18 Konstytucji "Małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Polskiej." a contrario można przyjąć, że Konstytucja wcale nie odrzuca związków jednopłciowych, lecz po prostu państwo nie otacza ich ochroną i opieką.
Czytać przepis każdy może, trochę gorzej z jego zrozumieniem, jak widać. 19:59, 01.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


rodzicrodzic

15 10

LGBT wie,że ludziom by się nie spodobało to co robią. dlatego próbuje tylnymi drzwiami działać, żeby przeciętny rodzic się nie dowiedział. i to mnie wkurza najbardziej. jakby nie było, religia jest w szkole dobrowolna i nikogo się nie zmusza, każdy ma wybór chodzić lub nie. a tutaj wprowadza się po kryjomu treści , byle tylko oszukać rodzica .to jest chamstwo ,żeby tego typu zajęcia były obowiązkowe. niby polacy tacy wrażliwi na punkcie swojej wolności a jednak widać, że to nie zbyt mądry naród i łatwo się nim manipuluje. 18:48, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o, Kujda!!!o, Kujda!!!

14 5

prezes -gej??!!??, O, Kujda!!!!!!!!!!!!!!!! 19:07, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

co się dziwić...co się dziwić...

5 4

w sejmiku tyż uchwalili.... 20:21, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JoannesJoannes

4 11

"roztrzaskać glinianych idoli LGBT, co po ludzku grzeszyć nie potrafią", 21:01, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

trackertracker

12 18

Dużo komentarzy różnych frustratów,a że to radni zacofani z średniowiecza a ja myślę ze tych radnych to wybierają normalni mieszkańcy całej gminy,czyli mają do nich jakieś zaufanie i ja jako mieszkaniec w pełni ich decyzje popieram. A tym co mają inne zdanie niech w następnych wyborach wystawią swoich kandydatów różnych pedałów i innych zboczeńców i wtedy będziecie sobie uchwały zmieniać,a teraz ma tak być jak uchwalili czy się to zbokom podoba czy nie. 21:21, 01.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObatelObatel

7 9

Przecież to nieokrzeszane wieśniak więc to bez różnicy.W takich rejonach ksiądz "uczy" seksualności. 10:51, 02.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WieśniakWieśniak

5 5

Lepiej ksiądz niż dewiant. Zamiast się oburzać mozesz posłać swoje dziecko do szkoły w twoim rejonie która zapewni mu standarty takie jak chcesz, gdzie miły pan nauczy je już w pierwszej klasie technik masturbacji wyksztalcony i oświecony mieszczuszku. 18:36, 02.05.2019


SkunSkun

7 1

Co złego że człowiek dowie się na temat swojego penisa i do czego służy?Polska mentalność to zaostrzenie na dewiacje kościelne i wtedy jest ok 11:54, 03.05.2019


O tempora o moresO tempora o mores

11 8

Dziś każdy światły i nowoczesny musi być zwolennikiem grzebania w rurze odpływowej od szamba. Obrzydliwe czasy nastały. 11:23, 02.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja Ja

4 0

Masz całkowitą rację . 20:54, 03.05.2019


????????????????????

13 6

Lipinki to gmina wolna od policjii i młodziki szaleja swoimi brykami bez opamietania i na krossach bez rejestracji bez tłumików 12:11, 02.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnonimAnonim

16 10

Jesteście homofobami i dyskryminujecie ludzi zastanówcie się co robicie 15:46, 03.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bc547bbc547b

4 1

Nie zrównuj tolerancji z akceptacją. Środowiska LGBT istnieją i nic mi do tego ale jako rodzic nie będę akceptował szerzenia tej ideologii. Jest to sprzeczne z moją ideologią a prawo jasno określa, że to rodzice do osiągnięcia pełnoletności mają prawo przekazywać dziecku własne wartości. 11:52, 05.05.2019


asas

3 6

Bardzo dobrze postąpili . 20:35, 06.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

10 4

Jak widac rada lipinek nie ma ciekawszych zajec. Proponuje aby przez kolejne pol roku jeszcze sie tym zajmowali. Przeciez gender wchodzi drzwiami i oknami do zacofanej gminy i przy duchownym rzadzie. Droga rado co jeszcze wymyslicie zeby nie pracowac? 07:24, 07.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No nieNo nie

3 7

Jak to łatwo można ludzi oglupic rzucając w kolo slogany o równości i tolerancji jednocześnie nie akceptując ludzi którzy się z ich fanaberiami nie zgadzają. Faszysci. Wstyd że tyle tego tałatajstwa w naszym regionie. Brawo Lipinki i mam nadzieję że radni w innych rejonach również będą bronić Polskich wartości i tradycji. 14:12, 07.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

globalglobal

0 2

być albo zeżreć hamburgera...oto jest pytanie 15:43, 07.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

0 4

Brawo. Tak trzymać. 10:26, 12.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przedsiębiorczy umysPrzedsiębiorczy umys

1 1

I bardzo dobrze, w szkolnictwie wczesnym powinno być więcej zabawy niż nauki, a w szczególności nauki o seksualności (na to przyjdzie jeszcze pora) 11:38, 17.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

1 1

Szkoda, że nie ma uchwały "Lipinki wolne od pedofilii" 08:32, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ellaaellaa

0 0

zaglosowali bo mogli i tak chcieli a tolerancja polega na tym tez zeby szanowac zdanie innych... 15:46, 19.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

majkamajka

1 0

ale pajace, i ja tam mieszkam, masakra... bo jakby ktoś im (jej+jej; jemu+jemu) bronił być razem, ludzie lubią robić z siebie wariatów,bo te kolorowe przebierańce to robią 14:07, 26.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%