Zamknij

Gorlice. "Otwarte" spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim

18:13, 13.10.2018 J.R Aktualizacja: 17:57, 14.10.2018
Skomentuj

Zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami w sobotni wieczór 13 października do Gorlic w ramach kampanii samorządowej i promocji kandydatów Prawa i Sprawiedliwości zawitał prezes tejże partii Jarosław Kaczyński. Towarzyszyła mu także wicemarszałek Sejmu Beata Mazurek. Na spotkanie z liderem partii rządzącej przybyły tłumy zainteresowanych mieszkańców Gorlic i okolic. 

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Spotkanie z Jarosławem Kaczyńskim odbyło się w wypełnionej po brzegi sali teatralnej Gorlickiego Centrum Kultury. 

Zanim jednak spotkanie się rozpoczęło doszło do kilku nieoczekiwanych akcentów. 

Kilkunastoosobowa osobista ochrona Jarosława Kaczyńskiego, która pojawiła się w GCK kilkadziesiąt minut przed spotkaniem stanowczo uniemożliwiała wejście do obiektu zarówno mieszkańcom przybyłym na spotkanie, ale też dziennikarzom mediów ogólnopolskich i lokalnych. Zakaz ten nie dotyczył członków PiS i lokalnych kandydatów tej partii, którzy byli wpuszczani do GCK bez problemu. 

W okolicy Gorlickiego Centrum Kultury na przyjazd Jarosława Kaczyńskiego oczekiwała też kilkunastoosobowa grupa jego przeciwników, a wśród nich znalazł się też... Rafał Kukla. Przed wejście do GCK pojawiła się też kandydatka na burmistrza Gorlic Mariola Migdar, jednak ona podobnie, jak Kukla nie zostali wpuszczeni do Gorlickiego Centrum Kultury na "otwarte spotkanie" z prezesem Jarosławem Kaczyńskim, co uwiecznił na filmiku jeden z mieszkańców Gorlic.

Mniej więcej kwadrans po godzinie 18 ochroniarze wspierani przez jedną z lokalnych agencji ochrony zdecydowali się na wpuszczanie mocno już zirytowanych zainteresowanych do GCK. Wszyscy wchodzący zostali poddani wnikliwej kontroli osobistej wykrywaczem metali, dziennikarze dodatkowo musieli pokazywać zawartość toreb ze sprzętem niezbędnym do pracy.

Spotkanie z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim prowadził gorlicki aptekarz Wacław Zięba jednocześnie kandydat tej partii do Rady Powiatu Gorlickiego.

Spotkanie rozpoczęło wspólne odśpiewanie hymnu Polski, które ze sceny wykonał zespół „Beskidy” z Dominikowic, zapewnie nie przypadkiem, gdyż w jego składzie znajdują się Maria Gubała będąca kandydatką Prawa i Sprawiedliwości na wójta gminy Gorlice.

Zanim jednak na scenę wyszedł sam prezes Jarosław Kaczyński z przemówieniem do zgromadzonych wystąpił kandydat Prawa i Sprawiedliwości na burmistrza Gorlic Ryszard Ludwin.

Niestety niesprzyjające na sali warunki techniczne uniemożliwiły nam dalszą relacje na żywo i emisję pełnego wystąpienia prezesa Jarosława Kaczyńskiego, który w znacznej części swojego przemówienia poruszał wątki i tematy o zasięgu ogólnopolskim. Nie zabrakło jednak też akcentów gorlickich.

Jarosław Kaczyński wyraził stanowczy sprzeciw, aby w naszym mieście powstała spalarnia śmieci, bardzo krytycznie odniósł się również do sytuacji z toksycznymi odpadami, jakie po dziś dzień zalegają na obiektach byłej rafinerii Glimar. Tym samym skrytykował postępowanie władz miasta w tej sprawie.

Poruszył także wątek osób protestujących przed budynkiem GCK „uzbrojonych” w transparenty „My, Obywatele” oraz „Dość łamania Konstytucji” i witających go okrzykami „Jarosław, Jarosław Gorlice zostaw!”. Jak powiedział Kaczyński, kiedy słyszy takie oto właśnie apele tym bardziej jest zdeterminowany aby nie zostawiać i bywać osobiście w takich miastach jak Gorlice i im podobne. Za tę wypowiedź zebrał gromkie brawa od publiczności.

Po zakończonym wystąpieniu prezesa przyszedł czas na zdjęcia. Kandydaci w wyborach samorządowych dostąpili zaszczytu zrobienia sobie zdjęcia z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim. Tym samym obecnie na sali fotografowie również dostąpili „zaszczytu” podejścia bliżej sceny bowiem wcześniej grupa ochroniarzy trzymała nas na wysokości trzeciego rzędu foteli zabraniając podejścia bliżej.

Wspólna mini sesja fotograficzna zakończyła „otwarte” spotkanie mieszkańców Gorlic z Jarosławem Kaczyńskim.

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(176)

Miss Miss

112 54

Ale wiocha. Brak slow 20:07, 13.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BartBart

40 53

Co poradzisz. Takiego mamy burmistrza. Zamiast zapowiedzieć swoją wizytę w biurze poselskim PiS I się pojawić jak wszyscy do 17:30 bo do wtedy wpuszczalo BOR na 100 % by wszedł. Gdyby mu odmówiono wtedy byłby wstyd dla PIS. A że czerwony książę postanowił zrobić przedwyborczą hecę wraz z panią Migdar to tym lepiej. Ludzie nie są *%#)!& co pokazują sondaże. A pan SLD myślał że będą go na rękach wnosić ;) 20:32, 13.10.2018


Arnold BoczekArnold Boczek

45 32

Bart co Ty bredzisz! Po pierwsze BOR-u już w Polsce nie ma bo go pisiory zlikwidowały, teraz jest Służba Ochrony Państwa. Po drugie Kaczyńskiemu ochrona dawnego BOR, a obecnego SOP nie przysługuje. On ma ochronę wynajmowaną prywatnie za pieniądze partii, ale te pieniądze pochodzą z tzw. subwencji, czyli naszych podatków, czyli każdy z nas się zrzuca na ten cyrk z ochroną Kaczyńskiego! 20:42, 13.10.2018


pikuśpikuś

27 24

Arnoldzie Boczek chyba jesteś z tych Kiepskich. Jak na razie nie Ty decydujesz o zarządzaniu pieniędzmi w jakiejkolwiek partii. A jeśli chcesz mieć swoja ochronę, to nikt Ci nie zabrania stworzyć swoją partię i działać. 22:47, 13.10.2018


HalinaHalina

23 18

Prezes sekty pisowskiej wprowadził nienawiść w narodzie jakiej nigdy nie było a ma czelność mówić o łączeniu - faryzeusz to delikatnie powiedziane... 13:19, 14.10.2018


reo

vinvin

185 193

Kaczyński zupełnie oderwał się od rzeczywistości. Niewpuszczenie na spotkanie przedstawicieli samorządu to skandal. Za kogo on się uważa ? Czyżby strach go obleciał przed usłyszenie od suwerena kilku zdań prawdy na temat rządów jego i PIS-u. A sprawa rafinerii ? Panie Kaczyński - wstyd i hańba !


20:14, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pikuśpikuś

13 17

Vin chyba miał zamiar poprzeszkadzać reprezentując siebie. 20:57, 13.10.2018


melamela

12 6

Ci przedstawiciele rządu to nie kandydaci do następnych rządów? Chcieli się promować na spotkaniu PIS? Wcześniej nie wpadli na pomysł poinformowania presesa o gorlickich odpadach, skoro sami są nieskuteczni w w/w sprawie? 08:49, 14.10.2018


PrezesPrezes

137 135

Szkoda ze nikt jajek nie rzucał ha ha 20:16, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pikuśpikuś

31 21

czy to wezwanie do przemocy? 20:58, 13.10.2018


bubububu

0 1

pikuś --to nie wezwanie do przemocy -to tylko reklama jajek--pikuś 11:33, 19.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


elfelf

35 31

Miss, byłeś pastuchem ,więc się znasz. 20:20, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Seba Seba

70 37

Jaja jak berety masakra ha ha 20:21, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vinvin

124 88

Boże, z taka dykcją on chce być burmistrzem ?? Niestety ma nawet kłopoty z czytaniem. Masakra. 20:25, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TymonTymon

33 39

Za to obecny jest zlotousty, a Gorlice płyną mlekiem i miodem. Życie jeszcze ci pokaże że najlepsi biznesmeni to ci po zawodowce, ale z głową na karku. Rozejrzyj się 20:35, 13.10.2018


elfelf

31 16

Był taki jeden z dobrą dykcją i dycił że w budżecie ,, na 500+ nie ma i nigdy nie będzie pieniędzy " 21:29, 13.10.2018


Brak słówBrak słów

122 34

Piękna wizytówka Gorlic na całą Polskę: peryferia, bez perspektyw pełno starych ludzi, ciężko dojechać, pełno odpadów i toksycznych śmieci.. Brawo. 20:26, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

melamela

17 12

Taki czarny scenariusz Gorlic? To chyba nie wina PIS..... oni w Gorlicach nie rządzili. 09:13, 14.10.2018


gorrgorr

11 6

A kto odpowiada za taki stan rzeczy? Jaro stwierdził to, co widzi każdy, kto przyjeżdża do tej mieściny! Jak to mówią - prawda boli... 10:23, 14.10.2018


PatrykPatryk

152 102

Podobno dzisiaj zabrakło wazeliny ponieważ wszystko wykupili działacze z PIS-u 20:32, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ArabArab

24 20

Doświadczenie...? 20:33, 13.10.2018


PatrykPatryk

20 19

Mam znajomą w aptece.... 20:46, 13.10.2018


PawełPaweł

16 21

Pisowskim oszołomom i klakierom nie trzeba wazeliny,bo ci ludzie są zaślepieni propagandą jedynie słusznej partii i jako niby lepszy sort czują się dowartościowani.Głupiemu nie wytłumaczysz,że jest *%#)!& bo on tego nie pojmie nigdy.... 14:01, 14.10.2018


MangiMangi

92 79

A bylo konfetti? Pytam bo u mnie w robocie to sobie taki jeden "wyznawca" tego jegomościa wziął aż dwa dni wolnego przed tym "jakże ważnym wydarzeniem" i ponoć miał wycinać ???? 20:36, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pikuśpikuś

18 19

Chyba nie rozumiesz nic a nic - to sprawa braku szarych komórek 21:02, 13.10.2018


WyznawcaWyznawca

1 6

Jaki tatuś, taki syn 15:18, 14.10.2018


gorliczankagorliczanka

7 8

Zamiast pisać pod pseudo "mangi" trzeba było razem z tatusiem trzymać transparent . 15:50, 14.10.2018


Mat2a6Mat2a6

106 90

Kultura wymaga by na umówione spotkania przychodzić wcześniej a nie w pół i robić szopkę że nie opuszczą. Powinny ten aspekt. 2 sala GCK i tak już była wypełniona po brzegi i kwestie bezpieczeństwa nie pozwoliły wpuścić około 30 -50 osób będących przed budynkiem ..... 20:40, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Oburzony Oburzony

60 42

Kultura przede wszystkim wymaga, aby gość najpierw udał się do gospodarza miejsca, w tym wypadku do magistratu, a dopiero potem pojechał na wiec wyborczy. Przypominam, że budynek GCK jest własnością miasta Gorlice, którego gospodarzem jest wybrany demokratycznie przez większość mieszkańców pan Rafał Kukla! Kaczyński stawiając siebie ponad dobrym obyczajem napluł gorliczanom w twarz ! Jego zachowanie, to przejaw chamstwa i buty ! Jak można gospodarza nie wpuścić do jego domu !? Poczekaj pan panie Kaczyński do przyszłorocznych wyborów, zapamiętamy Panu ta obelgę, i pani Bartuś oczywiście też ! 21:00, 13.10.2018


pikuśpikuś

38 45

do oburzonego - reprezentujesz bardzo wysoki poziom wiedzy stąd taka wypowiedź - no i masz nadmiar nienawiści w sobie - zatem idź do lasu i wykrzycz się 21:06, 13.10.2018


melamela

19 12

Panie oburzony odlot totalny, jak pan wynajmiesz lokal to zanim urządzisz imprezę to idż pan przywitaj włodarzy miasta, a jak się im zachce to wparują do pana na inprezę ze znajomymi, bo to ich lokal...????.. 12:24, 14.10.2018


WSPOMNIAŁ SEWSPOMNIAŁ SE

132 144

No tak Pan burmistrz wspomniał sobie na koniec kadencji o tym, że jest Pan Prezes Kaczyński. Gdzie byłeś Rafale Kukla przez cała kadencje. Wspomniałes sobie teraz . GRATULUJE wszystko poniewczasie. Dobrze, że nie wpuścili.
20:42, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OburzonyOburzony

43 39

Niestety niczego pan nie rozumie ! bez względu na poglądy polityczne Kaczyński powinien przede wszystkim przywitać się z gospodarzem Gorlic, który został - przypominam wybrany przez gorliczan większością głosów ! Kaczyński zachował się jak ostatni prostak ! Ale cóż ... czegóż można wymagać od gościa, któremu kot wiąże krawat ... 21:04, 13.10.2018


pikuśpikuś

25 42

do oburzonego - wspomniałem - idź do lasu i wykrzycz się, może wtedy wróci odrobina inteligencji 21:09, 13.10.2018


Maria33Maria33

36 39

Pan Kukla moim zdaniem nie ma ambicji. Dlaczego nie był ostatnio jak Był prezes. Teraz jak pali się pod stołkiem to się wyrywa. Dlaczego nie składał pisma w sprawie spalarni w czasie kiedy podpisywał decyzje i twierdził , że to prywatna firma i on nic nie może. Teraz się obudził. Dla mnie pan burmistrz to cynik i jego wizyta i umizgi do prezesa to żałosne. PANIE BURMISTRZU. CZY CHOC RAZ PAN NAPISAŁ DO PREZESA. 21:14, 13.10.2018


Gosc Gosc

100 36

Niby PiS nie ma poparcia wszyscy z Po z KOD jak zapytać a na dużej sali GCK i przed budynkiem tumy 20:42, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Qń

27 32

Sala pełną obłudników, 3/4 osób to byli działacze i członkowie PZPR i tym podobnych partii !!!
Dlaczego nic nie wspomniał o ochronie środowiska? O zagrożeniu jakie czai się w byłej rafinerii Glimar? Dlaczego nie zostali wpuszczeni na salę wszyscy chętni?
Zapyziały stary gnom !!!!
21:54, 13.10.2018


PikuśPikuś

25 17

do Qn - U Ciebie braki kultury osobistej niestety nie są do odrobienia. Żadne ubliżania komukolwiek nie pomogą Ci w najdrobniejszym stopniu w podniesieniu swojego poziomu nawet o 0,00001 %, nawet w swoich oczach. 22:57, 13.10.2018


PepePepe

143 107

To teraz popatrzcie do czego doszliśmy. Największy nieudacznik w kraju pod pretekstem dobrej zmiany, promuje do lokalnych władz samorządowych takich samych nieudaczników i niedouków. Zgroza. 20:42, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pikuśpikuś

30 38

Pepe -pisząc nieudacznik na pewno miałeś na myśli siebie. Współczuję 21:15, 13.10.2018


TRYBUS wszedłTRYBUS wszedł

57 62

Trybus był na spotkaniu. Reszta nie. Coś mi się wydaje, że nasz PIS zdaje sobie sprawę, że Trybus może się przydać wszak jest niezależny i bezpartyjny a zatem wyjście awaryjne w razie porażki Pana Rysia. 20:44, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HaHa

8 10

I kościółkowy 07:45, 14.10.2018


Grażyna 72Grażyna 72

18 163

Mówię Wam. Maciej Trybus ma duże szanse i dobrze, bo to gość który pogodzi to całe towarzystwo. 20:48, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

~TOMTOMM~TOMTOMM

0 0

No i na tego Gościa będę głosować , sam rozwijał swój biznes i na pewno każda złotówkę będzie oglądał 2 razy zanim wyda z kasy miasta. A jak nas historia uczy , że nie swoje pieniążki niektórym przychodzi lekką ręką wydawać ...... 12:49, 17.10.2018


Pan TrybusPan Trybus

23 69

To jest znak. Trybus siedział tuz za VIPAMI w środkowym rzędzie. To nie było przypadkiem moim zdaniem i dobrze bo na Ludwina nie zagłosuje Nawet dziś słabo wypadł . Dowiedziałam się, że poradziliśmy sobie w samorządach poradzimy w samorządach. Sam prezes powiedział , że po co referendum w sprawie spalarni wystarczy decyzja. Trybus to faktycznie wyjście awaryjne dla PIS. Zgadzam się, że chyba nie przypadkiem tam siedział. 20:57, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie nieNie nie

6 7

Nie chcieli Trybusa wpuścić. Pani z biura miała problem. Dzwoniła co chwile i zatrzymali wpuszczanie do GCK. Trybus się postawił. Brawo panie Trybus słyszałem pana dialog z nimi. 22:11, 13.10.2018


jakubekjakubek

84 45

Panie prezesie - Lipinki to nie Gorlice ! Coś cienko z geografią. 21:05, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PikuśPikuś

20 33

Szanowny jakubek wiesz na pewno gdzie jest Bolesławiec (ale nie ten dolnośląski) - i ile ma mieszkańców ?? nie wiesz - oj słabo z geografią 21:19, 13.10.2018


jakubekjakubek

30 15

Pikuś idź się wysikać, bo za bardzo ci ciśnienie na czajnik poszło. 22:10, 13.10.2018


JonJon

88 65

Kandydat na burmistrza żenada... 21:05, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PepePepe

37 27

Cóż zrobić? Po dojściu PiS-u do władzy, jako społeczeństwo zaczęliśmy ostro pikować w dół. Rządzący wydobywają na światło dzienne takie tuzy intelektu jak Kempy, Pięty, Suskich, Czarneckich... Długo można by wymieniać. Nie wiadomo tylko, śmiać się czy płakać. 21:19, 13.10.2018


Jaka szkołeJaka szkołe

39 27

Jakie ma wykształcenie Pan Ludwin ? PROSZĘ O ODPOWIEDZ. Ten Pan dziś moim zdaniem pultał się jak dziecko w podstawówce. SZOK To ma być BURMISTRZ ? 21:19, 13.10.2018


ŚciemaŚciema

108 74

Ależ to spotkanie było otwarte tylko zapomnieliście dopisać, że dla swoich :))

Nie wiadomo czy śmiać się z tego kabaretu czy płakać, że ten kabaret jest rzeczywistością... A najgorsze jest to, że ludzie i tak pójdą głosować na pis bo "pis daje" :)))) Zakłamana rzeczywistość, hipokryzja czyli typowy happening w wydaniu pisu. Ale mnie ciekawią jeszcze inne rzeczy:
Panie burmistrzu - kompromitacja... jak to jest możliwe, że Pan jako burmistrz tego miasta nie miał wstępu do tego budynku?? Co z Pana za gospodarz jeśli we własnym "domu" zamyka się Panu drzwi przed nosem? Mam nadzieję, że Pan albo kolejny burmistrz po wyborach wyciągnie odpowiednie wnioski aby w przyszłości tego typu rzeczy nie mogły mieć miejsca..

Druga sprawa - z jakiej strony zwykły poseł, jakim jest teraz prezes pis, ma i potrzebuje tylu ochroniarzy? Kto finansuje tą ochronę i co on takiego zrobił ludziom, że potrzebuje w ogóle tej ochrony? :))) Nie tak dawno jeszcze było w Gorlicach spotkanie z JKM, który rzekomo jest "świrem" ale jakoś nie potrzebował żadnej ochrony, a spotkanie z nim było otwarte w rzeczywistym tego słowa znaczeniu a nie jak w tym przypadku :)))

No ale "pis daje" a ludzie rozumem nie grzeszą więc mamy co mamy :))) 21:14, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Gdyby w łodzi Gdyby w łodzi

18 56

gdyby w Łodzi nie było zamachu na członków PIS na pewno by nie potrzebował. Prezes mówi rzeczy, które drażnią wielu wiec bardzo dobrze, że go chronią. Jego brat nie żyje . Nie możemy pozwolić by jeszcze zabrali nam i jego. 21:17, 13.10.2018


elfelf

21 5

Prezes chciał ci ulżyć w trzymaniu przez ciebie jadu, ale jak widzimy nie dał rady.Dalej nim zioniesz.Udaj się na geriatrię, cała nadzieja że dr Płatek ci pomoże. 22:15, 13.10.2018


KarambaKaramba

81 51

PiSu nienawidzę do szpiku kości, ale to, że Kukli nie wpuścili to dobrze! Popatrzcie ludzie na to obiektywnie. O śmieciach wiadomo od czerwca ubiegłego roku, czyli minęło jakieś 16 miesięcy od ujawnienia tego syfu, a on sobie akurat dziś na tydzień przed wyborami przypomniał, że pasuje coś z tym zrobić tak? A nie mógł takiego pisma wysłać do prezesa już 14, 12, 10, 6 miesięcy temu? Czemu nic nie mówił o tym w czasie debaty w radiu Kraków? Dlaczego nie przekazał takiego pisma na ręce Prezydenta tego kraju, z którym się widział osobiście, gdy ten był tu odsłaniać pomnik kilkanaście tygodni temu. A teraz wielki płacz na tydzień przed wyborami? Tani chwyt ojjj tani Panie Kukla.

P.S - PiS zapewne wynajmując GCK zapłacił za tę usługę, więc dostał obiekt na wyłączność i mógł decydować o tym, kto będzie w środku, a kto nie będzie. Czy wy jak organizujecie wesele czy jakąś inną uroczystość w domu i przyjdzie sąsiad z bloku obok to wpuścicie go między swoich gości? Niesądzę! Raz jeszcze przypomnę jestem zagorzałym wrogiem PiSu!! ale na tandetne przedwyborcze chwyty Kukli też się nabrać nie dam!!!!! 21:27, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jony Jony

24 6

Kolego 100 % racji. Kukla miał dość czasu na interwencję w sprawach w/w. Teraz się pali to robi z ludzi idiotow. Także tych którzy startują z tego farbowanego SLD 21:45, 13.10.2018


jaajaa

2 2

Wpuściliby gdyby Pan Burmistrz specjalnie nie odczekał aż drzwi zostaną zamknięte. Tania prowokacja. 08:27, 15.10.2018


wwwwww

55 40

Skoro byli cyt. "...kilkadziesiąt minut przed spotkaniem..." to czemu się dziwią, że nie byli wpuszczeni. Na filmie widać, że poza nimi nie było jeszcze ludzi. 21:34, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hajduczekhajduczek

119 91

Wierzę, że gorliczanie to w większości mądrzy ludzie i nie oddadzą swojego głosu na pisowskiego nominata. Głosujmy na pana Kuklę czy na panią Migdar osoby, które pomimo różnicy poglądów potrafią stanąć obok siebie nie kopiąc i nie warcząc ! Skoro prezes zachował się jak chamidło, to jak wobec nas będzie zachowywał się jego nominat ? Gorliczanie, to może nie najbogatsi, ale dumni ludzie i nie dadzą sobą pomiatać pisowskiej marionetce ! 21:36, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pepepepe

17 9

Bardzo mi przykro, ale nie podzielam Twojej wiary w gorlicki elektorat. Pisowski fanatyzm pada na urodzajną glebę i o ile wcześniej pisowscy mądralińscy siedzieli w zaroślach, rządzący dali im do ręki upoważnienie i wiarę w nadprzyrodzone zdolności;)
Ze szkodą dla obrazu i intelektualnej oceny całości społeczeństwa. 21:44, 13.10.2018


ha hahaha haha

4 0

Biedni bo *%#)!& 22:35, 13.10.2018


pikuśpikuś

13 7

Hajduczek - jeśli jesteś organizatorem spotkania to masz prawo zapraszać na nie ludzi których chcesz.
Z przezwiskami uważaj, bo możesz odpowiadać z odnośnego paragrafu i co wtedy? 23:14, 13.10.2018


BERLUSKONIBERLUSKONI

10 40

Berluskoni wygra. Za tydzień zobaczycie. 21:37, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fankubicyfankubicy

78 43

Świrów nie brakuje, wcale się nie dziwię że jeździ wszędzie z ochroną. 21:52, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kaniakania

0 3

za czyją kase? swoją 22:59, 15.10.2018


emceemce

101 32

zdj. dość łamania konstytucji
2 gosci wracało z ryb i jakimś trafem złapali za baner xD

PS. I ten cygar w ręce, porażka 21:57, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyznawcawyznawca

59 74

A o zamachu nic nie było? I o panu Antonim, internowanym (znowu) na czas kampanii wyborczej? 22:03, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

balangabalanga

56 49

Z całym szacunkiem, ale pan Ludwin na tej startowej fotce ma taką minę, jakby sam tu Kaczyńskiego ściągnął, do GCK-u wprowadził i oczom gawiedzi przedstawił. Ba, ma taką minę, jakby sam własnoręcznie Kaczyńskiego stworzył:) 22:11, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

a co sie spodziwaca co sie spodziwac

24 16

A co sie spodziwać po gosciu co ma problem z wysławianiem 22:14, 13.10.2018


Czy to prawdaCzy to prawda

22 32

Czy to prawda, że Trybus spotkał się z prezesem po spotkaniu ? Jeżli tak to czy ktoś wie o co chodzi? Dlaczego spotkanie nie było jak ostatnio w RTVG ? 22:26, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PREZESPREZES

10 15

To możliwe. Pan Trybus wiem, że spotykał się z panem Kaczyńskim wcześniej. Dzisiejsza wizyta kontrkandydata mnie nie dziwi. Mówi się , że PIS się wypiął na Trybusa. Z moich informacji to raczej Pani BB prezes nie. 23:12, 13.10.2018


Byłem i nie żałuję Byłem i nie żałuję

95 74

Nie wiem po co wypowiadają się tu Kod ziarze i PO wcy, idźcie z swieczkami pod sąd pilnować baneru. 22:34, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

cyccyc

23 18

KODziarnia chce kasy.. dlatego szumią 07:29, 14.10.2018


bezpbezp

14 8

Zdać im pracę po wejściu w wiek emerytalny, ale za najniższą krajową nawet do 100 lat (tylko co młodzi będą robić tylko emigracja) i wtedy sami odejdą wapniaki nie będzie łamania konstytucji i transparentów. 08:30, 14.10.2018


bubububu

10 12

Ja też nie byłem i też nie żałuję --
11:50, 14.10.2018


MagiMagi

68 20

No cóż.
Powiem tak!
Jeśli ktoś jest ogarniety to nie potrzebuje ani polityka ani księdza! A własnym życiem kieruje sobie sam... 22:47, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie byłem i nie żałuNie byłem i nie żału

84 52

Generalnie z powyższego materiału można dowiedzieć się, że dobra zmiana, że 500+, że kandydat na burmistrza ma problemy z wysławianiem się, a wójcina ma czerwone korale. Szału ni ma. 22:56, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

kopakabanoskopakabanos

27 20

I tak ładnie, zalotnie się uśmiechała jak (ledwo co) schodził ze sceny, a on nawet nie popatrzył. Ogólnie to żenada. To co gadał ten prezes cały to jakaś masakra. Przytyk do Kukli zajefajny - czytaj, zajefajnie pogrąża pisowców. W ogóle ostatnie zachowanie posłanki Bałtuś pogrąża całe PiS w regionie i nie wiem czemu nikt z kręgów kierowniczych tej partii tego nie widzi. Nie mają czasu albo powyrzynali tych, którzy jakoś trzymali to w ryzach (np. Kogut). Długo popierałem i głosowałem na kandydatów z PiS-u i niestety teraz mi trochę wstyd. Przepraszam 23:12, 13.10.2018


PrawdaPrawda

18 13

To co się tam dzieje to dziwne. Skoro Trybus, który pokazywał ich jako chyba nieliczny za rządów PO odwrócił się od PIS. Odeszli oddani ludzie jak Piechowicz i inni to cos sie dzieje chyba zle. Trybusa mi nie żal bo zamiast trzymać się jednych zachciało się mu pokazywać BB i ma co ma. Wyssali go do cna i palnęli w kosz. Ma nauczkę. Teraz może zrozumie, że Gorlice to SLD . I co Trzeba było jak konkurencja a teraz siedzisz sam jak palec. Swoją drogą nauczka dla wszystkich, którzy się łudzą, że pani B jest ok. 23:27, 13.10.2018


CzarnyCzarny

62 66

Jarosław przyjechał złożyć pocałunek śmierci 23:15, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czesław GębarowskiCzesław Gębarowski

86 15

Może kilka faktów :
1. W sierpniu 2017 roku poprosiłem Panią Poseł Bartuś o spotkanie w sprawie rafinerii. W spotkaniu uczestniczyli , Pan Wacław Ziemba i Pan Adam Piechowicz. Mówiłem Pani Poseł, że za odpadami w rafinerii stoi mafia i Gorlice sobie same nie poradzą i potrzeba wsparcia instytucji państwa.
2. 2 lutego 2018r. złożyliśmy wniosek do Przewodniczącego Rady Miasta Pana Krzysztofa Wrońskiego o zwołanie sesji nadzwyczajnej po decyzji Głównego Inspektora Ochrony Środowiska uchlającego decyzję WIOŚ o zakazie przyjmowania na teren rafinerii odpadów. Chcieliśmy zaproszenia wielu przedstawicieli urzędów centralnych. Wniosek podpisali: Szczepanik, Jamro, Koszyk, Piechowicz, Zagórski i ja. Przeciwko zwołania sesji był Pan Przewodniczący , Pan Burmistrz też był sceptyczny.Sesja nie została zwołania.
01:16, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KiksKiks

13 8

Super , i co w związku z tym ? 07:58, 14.10.2018


TomaszTomasz

96 24

Materiał wideo z Burmistrzem został nakręcony, kiedy było już ciemno, kiedy spotkanie już trwało. Spóźnił się, zapewne celowo, a materiał nakręcono pod publikę. Rzeczywiście tylko słaby gospodarz nie potrafi wejść do własnego domu.
Kandydat Ludwin niestety wypadł blado, może był zdenerwowany, może po prostu nie jest mówcą. Dzisiaj miało się wrażenie, że pomyliłby własne nazwisko.
Przekaz medialny spotkania jest taki, że jako gość w mieście i na spotkaniu wyszedłem z przeświadczeniem, że Gorlice są na peryferiach pod względem jakości życia i rozwoju (co wielokrotnie wybrzmiało), że są po prostu zacofane i zmienić to może wyłącznie "dobra zmiana".
Mam nadzieję, że aż tak źle nie jest, a będzie tylko lepiej.
Życzę powodzenia temu przyjaznemu miastu i jego Mieszkańcom. 04:14, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gorliczanin Gorliczanin

46 71

Nie no to są jakieś kpiny!!!!
Burmistrz naszych Gorlic, jak uczniak stoi przed zamkniętą szkołą i czeka aż woźna dopije poranną kawę..... Wstyd.... Panu już podziękujemy skoro pan nie ma wpływu na to co dzieje się w rządzonym przez pana mieście!!! Puknijcie Wy się w głowę że pozwalacie w ogóle na to... 05:37, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antek123antek123

52 7

.Zamiast trzymać baner kostytucja to nagłośnić sprawy rafinerii i żądać zakończenia czyli rozbiórki i rekultywacji terenu ..bo straszno i śmierdząco.. Zrobić izbę pamięci z działalności rafinerii..moze tym terenem jakis inwestor sie zainteresuje .. 07:33, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pałkapałka

90 14

Jest i demokrata, były funkcjonariusz MO z 13 grudnia 1981. Wówczas też walczył o wolność. 07:37, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebSeb

85 84

Kurdupel przyjechał jątrzyć. A jego klakierzy prawie by mu du..e wylizali. 07:37, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorisDoris

75 82

Wstyd!!! ,za kogo Pan Prezes się uważa? Jeżeli nawet nie pała się sympatią do obecnego włodarza naszego miasta to jakby nie było jest to nasz Burmistrz i należy się mu szacunek tak samo jak głowie państwa ale Pan prezes widocznie stwierdził,że to jego własne podwórko i będzie robił tak jak chce 07:40, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A i jeszcze jednoA i jeszcze jedno

72 81

Jak to mozliwe ze skoro gck jest wartoscia miasta, burmistrz jako wlodarz, nie zostal do niego wpuszczony. Kaczka za bardzo sie panoszy. 07:41, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vinvin

74 83

Burmistrz w poniedziałek za ten numer powinien całe kierownictwo GCK wywalić na zbity pysk z roboty. Jeżeli tego nie zrobi to jest słabym zarządcą. 07:57, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Temida Temida

9 11

Popieram Pana ,jeszcze dodam nigdy z Pani Bartus nigdzie nie zapraszac, bo to na miesza 17:59, 14.10.2018


ZbyszekZbyszek

71 63

Prezes przyjechał, pobłogosławił i namaścił, wygłosił i rozwinął kilka swoich chorych tez, strzelił kilkadziesiąt fot razem z przeszczęśliwymi swoimi wyznawcami i pojechał do Nowego Sącza. Co nam, gorliczanom z tego faktu wynika? Mam nadzieję, że nie nowy burmistrz rodem od Dołęgi - Mostowicza, bo to byłaby tragedia tego miasta. 07:58, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TofikTofik

119 45

Ludzie, a kim jest Kukla? Przyszedł pod GCK, gdzie obiekt był wynajęty i tyle. To tak samo, jakby poszedł na jakiś spektakl teatralny, czy inne wydarzenie odbywające się w GCK, a opłacone przez kogoś i domagał się wejścia bo on jest burmistrzem!

Przejrzyjcie na oczy! Nagle z niego wielki burmistrz, ale jak spalarnie śmieci budują to on bidulek nic nie może bo to teren prywatny. Jak "galerię handlową" budują to on bidulek nic nie może bo to teren prywatny. To nic, że jedno będzie szkodzić zdrowiu mieszkańców, a drugie szpecić wizerunek miasta - po prostu on jako burmistrz NIC NIE MOŻE. No to teraz też nie mógł wejść bo przez ileś tam godzin GCK na swój sposób stało się po opłaceniu przez PiS wynajmu sali terenem prywatnym. Tak na marginesie słusznie zauważył, ktoś z komentujących, że coś późno sobie Kukla przypomniał o tym piśmie do prezesa Kaczyńskiego. A co by było gdyby prezes do Gorlic się nie wybrał? Kukla by takiego pisma nawet nie opracował!!! Ale jest kampania wyborcza więc każdy "chwyt marketingowy" jest dozwolony. Ludzie!!! Klapki nosi się na nogach nie na oczach!!!! 08:00, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BULBUL

13 6

Popieram to co napisał Tofik. Dodam od siebie: To nie był chwyt marketingowy tylko jedna wielka wpadka wizerunkowa zarówno p. Kukli jak i p. Mignar. Jak można dopuścić do przekazu, że jest się tak "ważnym" politykiem, przed którym bez konsekwencji zamyka się drzwi? Gdyby działo się to tam, gdzie poparcie dla PiS jest znikome, to może by zadziałało. W tej sytuacji manipulacja zadziała tylko na twardy elektorat, który nie jest zbyt liczny?
Ten dzień wygrał p. Ludwin - nieporadny trochę w swoim przemówieniu, ale każdemu zmiękłyby kolana w takiej sytuacji. To jego imię było wymieniane. Jego najważniejsi kontrkandydaci (Mariola i Rafał) skomleli pod drzwiami. Szkoda, że nie wyszedł przed GCK i nie odebrał listu od burmistrza do prezesa, bo to byłoby ukoronowanie tego dnia, który z pewnością należał do Ludwina.
Prezes Kaczyński wspominał o tym, że Gorlice są piękne i to powinien być przekaz dnia. Kukla z Mignar zapragnęli poinformować całą Polskę, że u nas śmierdzi, jest groźnie i nikt się nie liczy z lokalna władzą... same plusy dla naszego miasta. A mogło być tak pięknie... a wyszło jak zawsze. 11:57, 14.10.2018


Eva Eva

8 0

Wyobrazmy sobie taka sytacje pani Slomska wynajmuje lokal dla gosci na wesele ale poniewaz jest to nadal jej lokal moze w kazdej chwili wejsc i skontrolowac sytucje na sali jak i zadac pytanie osobom je wynajmujacym odnosnie przebiegu imprezy tym bardziej ze bylo to spotkanie otwarte .Mysle ze jednak podzial na naszych i reszte nie bedzie dobrze odebrany przynajmniej przez ludzi ktorzydo tej pory mieli zludzenia 12:38, 14.10.2018


LachimLachim

69 65

Jedna wielka żenada ochrony to tylko i wypowiedź dyktatora wskazuję jak bardzo on się boi zwykłych ludzi 08:05, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

polka5opolka5o

23 18

Nie boi się zwykłych ludzi. Boi się chorych z nienawiści działaczy PO takich jak np. Ryszard Cyba. 09:24, 14.10.2018


KOD GorliceKOD Gorlice

77 42

Dlaczego nikt nie napisze prawdy, że Kukla kręcił się pod GCK przed 18, ale nie przejawiał większych chęci wejścia do środka po czym przykleił się do nas! Z opowieści jakie snuł stojąc w naszej grupie można było wywnioskować, że nie ma specjalnego parcia na to by faktycznie wejść i osobiście cokolwiek przekazać kaczorowi. Moim zdaniem działał umyślnie i z premedytacją, a całość obliczona była na jakiś efekt medialny i jak widać skutecznie bo tak dreptał tak głośno wyrażał swoje niezadowolenie, aż podszedł do niego dziennikarz TVN no i Kukla radośnie mógł udzielić wywiadu. Dla jasności należy dodać, że KOD Gorlice w żaden sposób nie utożsamia się z osobą Rafała Kukli, nie popiera jego działań i nie popiera jego kandydatury w wyborach na burmistrza Gorlic! 08:41, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pytankopytanko

29 9

KOD Gorlice, tak z ręką na sercu: przeciwko czemu tak naprawdę protestujecie??? Zasłaniacie się Konstytucją (której zapewne nikt z was nie przeczytał od deski do deski), więc trzeba zapytać, gdzie byliście, gdy przez tyle lat rządów waszych salonowych pupilków była perfidnie łamana? Wystarczą 2 przykłady: w Konstytucji są zapisy mówiące, że nauka i ochrona zdrowia są w Polsce BEZPŁATNE (ba, niedawno p.Gersdorf stwierdziła, że zapis konstytucyjny jest ważniejszy od wyroku sądowego), więc pytam: Jak to jest, że uczelnie i szpitale przez tyle lat pobierały i pobierają od studentów oraz pacjentów przeróżne opłaty na podstawie wyroków TK i NSA, które tym samym potwierdzały zasadność i wyższość wprowadzonych przepisów nad zapisem konstytucyjnym??? Gdzie wtedy byliście, dlaczego nie protestowaliście??? Przecież to było JAWNE ŁAMANIE KONSTYTUCJI! Hipokryzja do potęgi n-tej! 10:36, 14.10.2018


ObserwatorObserwator

10 5

Ej, stałem obok Was. Sytuacja wyglądała całkowicie inaczej. Dlaczego nie napiszecie prawdy? Czyż to nie dla dobra Gorlic Burmistrz chciał zanieść pismo z prośbą o pomoc, które już było nie raz wysłane? Bo jak tak patrzę, to jesteście przeciwko pozbycia się tego syfu z rafinerii. 16:18, 14.10.2018


JÓZEKJÓZEK

33 16

Co Pani stomatolog jest tak żle w tym Kraju niech wraca w swoje strony. 08:52, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

30 34

Żenada!!!!!!!! Tyle w tym temacie! 09:27, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WójtWójt

60 42

Przyjechał prezes J. Kaczyński , przed drzwiami została młodość ,uroda ,elokwencja a w środku była kasa dla Gorlic czyli głosujemy na kasę a więc na PiS, bo wiadomo. że bez miedzi to d..pa siedzi.
Trolle jak wam się to nie podoba, nie jest wam ze mną po drodze to całujta w d..pe wójta.

10:21, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TadeuszTadeusz

81 23

Dziwi mnie to, że ktoś trzyma transparent w jednym ręku a w drugim papierosa i postuluje w miejscu publicznym hasło " Dość Łamania Konstytucji". Zdjęcie z transparentem, trzymane przez dwóch Panów na załączonym materiale. Palenie w miejscach publicznych jest zakazane.
W tym miejscu właśnie widać co ten Pan wie o Prawie Polskim i jak do niego osobiście podchodzi. Miejsce publiczne to nie palarnia. 10:24, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PalaczPalacz

3 3

Palenie w miejscu publicznym nie jest zakazane, chyba, że jest to przystanek, teren szkoły albo szpitala. Tak więc idź doczytać i wróć. 20:27, 14.10.2018


wujekwujek

65 55

A pani poseł Mazurek przez 3/4 spotkania albo i więcej grała albo smsawała na komórce ŻENADA PREZES I RESZTA RZĄDU MAJĄ W DU... GORLICE......tak jak i nasza poseł p.BARTUŚ czytaj R

10:25, 14.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

taaataaa

20 8

Dobrze, że PO-PSL-SLD dbało o Gorlice, heh... 10:38, 14.10.2018


bubububu

8 13

wujek masz rację
same fenomeny pisowskie z p.Ba..
to coś z ksywką taaa też jest dziwny --
fanatyzm jest gorszy od faszyzmu!!! 11:57, 14.10.2018


BULBUL

17 12

Słyszał pan o twiterze? Pani Mazurek ma 27 tys. obserwujących, którzy dzięki temu na bieżąco usłyszeli o Gorlicach. Ale najlepiej skrytykować... żal. 12:11, 14.10.2018


czytelnikczytelnik

84 30

Zamkneli drzwi w GCK przed Kukla
tak będa zamykac w Krakowie jak i w Warszawie
bron nas Panie przed takim burmistrzem nadal
10:48, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kamerakamera

39 17

Najważniejsze to dobrze się ustawić do kamery :) 10:49, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

57 72

Kolejna szopka pisowska odstawiona .Wielu ludzi przyszło na tą szopkę z ciekawości a nie z sympatii dla pisowskiego oszołoma,któremu się wydaje,że jest prawie bogiem.Szkoda i żal mi tylko niektórych /nielicznych/rozważnych,mądrych ludzi,którzy w wyborach występują pod szyldem parti,która z prawem i sprawiedliwością nie ma nic wspólnego!!! 11:21, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MichałMichał

16 11

BUL, ta pani nie nazywa się Mignar tylko Migdar. Ale w sumie, może nie warto zapamiętywać nazwisk ludzi, których przewyższa tak trudne zadanie jak ustawienie się w kolejce i wejście na spotkanie z Kaczafim. 12:30, 14.10.2018


BULBUL

200 30

Przekaz dnia, który poszedł w Polskę:
1. Ludwin jest silny i się z nim liczą.
2. Kukla i Mignar są tak słabi, że można im bezkarnie zamknąć drzwi przed nosem. Zresztą na własne życzenie, bo mogli na 100% wejść - tylko po co?
3. Gorlice mają problem z ekologią i u nas śmierdzi albo będzie śmierdzieć i jest niebezpiecznie - BRAWO dla głupców od wizerunku!!!
4. Burmistrz bierze się do roboty przed wyborami i nie umie wysłać pisma tylko jak kmiotek miota sie na schodach budynku, w którym obraduje p. Ludwin.
5. Gorlice są piękne - a nie to nie poszło, bo nikt tego nie podjął... choć prezes próbował.

Czy ktoś wśród rzekomo skutecznych, sprawnych i inteligentnych kandydatów zna się na wizerunku politycznym, na przekazie, na polityce? 12:06, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HalinaHalina

72 81

Ludzie przecież ten oszołom pisowski ma nasz naród za kompletnych idiotów.. co on za bzdury wygaduje a banda klakierów skacze z radości na czele z panią Barbarą...obciach!!! 13:12, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobolRobol

40 71

Panie Augustowski,pan afiszuje się za plecami przewodniczącego pisowskiej sekty.Miałem pana za poczciwego i rozsądnego człowieka,wstyd i totalny obciach!!! 14:06, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

thorthor

0 0

Robol - z której kancelarii? 19:23, 19.10.2018


wyborcawyborca

43 19

Do roli burmistrza trzeba dorosnąć, wiem na kogo nie głosować. 14:26, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


A-linkaA-linka

56 63

Nie będę komentować, bo to nie moja opcja. Zauważam tylko jedną nieścisłość. W plakatach rozwieszonych na terenie miasta była informacja, że to SPOTKANIE OTWARTE, a skoro otwarte to (tak uważam), każdy mógł wejść. Tylko dlaczego z otwartego zamieniło się w spotkanie ZAMKNIĘTE ( tylko dla swoich ). A już całkowitym brakiem poszanowania dla zwolenników PiS-u, którzy przyszli, była identyfikacja i kontrola podręcznych toreb. Niezrozumiałe i uwłaczające godności człowieka. 14:51, 14.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

psylopsylo

9 9

przecież TE WIADOME siły tylko czyhają na Ojca Narodu, więc kontrole mnie nie dziwią. 16:55, 14.10.2018


aaaa

2 3

Wcale nie dziwię się kontrolom. Nie brakuje działaczy PO lub KOD z wypranymi mózgami, chorych z nienawiści typu Ryszard Cyba. 06:00, 15.10.2018


GorGor

3 2

Było otwarte, każdy mógł wejść - o czasie. Spotkanie miało ustaloną godzinę. Jak się chce uczestniczyć w takim wydarzeniu to się trzeba dostosować do terminów. A jak się wyczekuje aż drzwi zostaną zamknięte a potem robi ustawkę do kamery, to cóż...stoi się potem pod drzwiami. Ośmieszyli się. 08:36, 15.10.2018


TemidaTemida

52 70

To wszystko bardzo niesmaczne, szkoda tylko tych dobrych ludzi z Gorlic to brną w ta beznadziejną dojna, kłamliwą politykę PIS-u i zapraszaj do Gorlic takiego nieroba jak Kaczyński 15:53, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

temida w/w to komuchtemida w/w to komuch

18 16

Dobrze że ci komuna w pałę napchała głupot i w to wierzysz co komuchy zrobili Polskę sprzedali PIS chce ratować to tylko mu tacy jak ty przeszkadzają. Jak peowcy rządzili to PIS im nie wchodził w drogę i co pokazali że kieszeń sobie napchali, za granicę ich wzięli pod skrzydła dalej kasę czepać. Tak peowcy robią w ch..

Ludzi a oni jak baranki wierzą. Jak wejdą do władzy to już po POLSCE bo i tak już jej niewiele zostało. 1939 czołgami wyjechali nie zabrali, teraz mercedesami i POLSKĘ mają...



16:56, 14.10.2018


TemidaTemida

10 23

PIS to nieroby, a to co dają ludziom to za kredyty i za podwyżki zresztą sami się o tym już niebawem przekonacie , ja to wszystko kameruje i zbieram 17:56, 14.10.2018


JanoJano

77 19

Nie jestem ani wielkim zwolennikiem Kaczyńskiego ani jego jakimś przeciwnikiem. Ot polityk, a tych należy traktować, moim zdaniem, z dystansem. Ale gdy czytam tutejsze komentarze nasuwa się taka myśl: Pokaż mi swoich wrogów a powiem ci kim jesteś. Jeżeli wrogami twoimi są ludzie bez kultury pełni pogardy to raczej stanę po twojej stronie. Tutejsze komentarze w większości to słowa pełne pogardy, krótkie brzydkie wypowiedzi i brak szacunku dla inności cudzych poglądów. KOD to niby obrońcy demokracji a demokracja to podobno wolność poglądów, prawo wyboru i rządy większości. Więc mogę się z tobą nie zgadzać, ale to uszanuję że ty i twoi myślą inaczej niż ja. I co najwyżej użyję merytorycznych kulturalnych argumentów w dyskusji z tobą albo zamilknę nie mając ich. Najbardziej jednak tutaj zniesmaczony jestem zwykłym ludzkim brakiem szacunku do starszego człowieka jakim jest Kaczyński. Kimkolwiek on nie jest, to jednak jest człowiekiem i ma swoje uczucia, i swoje poglądy, do których powinien mieć prawo Przyjechał, miał prawo, powiedział co chciał, też powinien mieć prawo nawet jeśli się z nim nie zgadzamy. Ale na Boga, skąd aż tyle pogardy i nienawiści, ludzie? Czy nie powinniście się bardziej niż nad Kaczyńskim zastanowić na sobą? Powinniście, ale czy potraficie czy nienawiść nie uczyniła waszych sumień martwymi? I nie mówię o tym że politykom nie należy się czasem powiedzieć coś do słuchu, należy się i to bardzo bo sobie na nazbyt wiele pozwalają nierzadko, ale można zrobić to rozsądnie tylko wtedy gdy nie mamy zaciśniętych pięści i oczu przekrwionych ze złość. Poza tym Kaczyński ma już swoje lata(niech żyje i sto) za niedługo wybory parlamentarne i skoro ten PIS taki zły to wybierzecie w wyborach innych, lepszych. Tylko gdzie ich szukać? To ciągle będą tylko niedoskonali ludzie i to ciągle będzie polityka taka czy inna.Nie znajdziecie doskonałych ale wybierzcie tych których uznajecie i innych szanujcie i to wystarczy aby obronić demokrację i być człowiekiem. 16:23, 14.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZbyszekZbyszek

15 18

Jano, w większości tez się z Tobą zgadzam, jednak przypadku prezesa Kaczyńskiego nie można potraktować tak jak proponujesz, ponieważ jest on osobą, która jest bezpośrednio odpowiedzialna za łamanie konstytucji (aktu prawnego z olbrzymim wysiłkiem wszystkich ugrupowań politycznych wynegocjowanego i przez społeczeństwo w referendum przyjętego). On też jest głównie winny wielkiego podziału jaki wyrósł w narodzie. Rodziny, znajomi, przyjaciele zostali skłóceni, podzieleni na lepszy i gorszy sort. To pan Jarosław ma wielki dar obrażania ("komuniści i złodzieje", "kanalie i zdradzieckie mordy", "gorszy sort" .... "oikofobia") ) i szczucia ludzi na siebie. Jest kłamcą na użytek sukcesów politycznych ("kłamstwo smoleńskie", pseudozwalczanie komuny - Piotrowicz, Kryże, Jasiński, Czabański, Karski ....itd ). Nie można go więc traktować jako sympatycznego staruszka. To psucie państwa i praworządności przez niego i uległych mu wykonawców może nam, jako Polsce, przynieść nieodwracalne straty. 18:41, 14.10.2018


RobolRobol

14 15

Ja jestem pełen szacunku dla innych ludzi i ich poglądów z którymi mogę się nie zgadzać.Mam odczucie,że też trafnie ocenił pan problem i tak faktycznie może zasługuje to na refleksje ale proszę zrozumieć,że nie było władzy po 1990 roku tak bardzo krytykującej przeszłość i dorobek Polaków,szermujących kłamstwo i populizm a przypisujących sobie ogromne zasługi ,
dzielących naród na lepszych i gorszych.Autorem tego pakietu nienawiści jest właśnie Kaczyński i jego drużyna>>>>
19:01, 14.10.2018


JanoJano

19 8

Zbyszku, w takim razie, radziłem i radzę, wygrać wybory i rządzić a potem rozliczyć i skazać jeśli naprawdę jest za co. Co dają krzyki, wieszania szmat na pomnikach i takie byle jakieś bluzgi w internecie czy na ulicach? To co sądzicie o Kaczyńskim upoważnia do tego by tak się zachowywać? Poważnie tak uwazasz? Naprawdę sądzisz, że zachowania KODu są podyktowane tym jaki wg. nich jest Kaczyński i to jest naturalne i normalne? Można być chamem i zwalać za swoje zachowanie winę na innych? No co Ty? 19:15, 14.10.2018


GorGor

6 3

Jano super powiedziane. 08:38, 15.10.2018


psia fajapsia faja

21 18

Jakoś nigdzie na fotografiach nie widzę WĄSATEGO BANKIERA, przecież on z PiS-u. 17:09, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

41 27

Wraca hasło : Partia z Narodem , Naród z Partią a hołota zostaje za drzwiami może całować klamki byle płacili podatki i siedzieli cicho bo dobra zmiana się zdenerwuje i Ludwin zostanie Burmistrzem jak dobrze policzą. 18:12, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TeodorTeodor

60 4

Czy w tym kraju nie mogą rządzić ludzie normalni i spokojni . . . masz inne poglądy, to ok miej sobie, nie trzeba Cię za to bić obrażać i poniżać tak jest w zasadzie na całym zachodzie. A u nas wszyscy się ze sobą żrą, ujadają na siebie, obrażają się nawzajem. Przecież taka ciągła nawalanka nie służy sensownemu myśleniu i budowaniu pomyślności kraju. Jedni wyzywają KODowóców drudzy wyzywają PISowóców, ludzie ale po co ? I tak to wszystko historia kiedyś zamiecie i co nam zostawi ? 18:57, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

powiatpowiat

72 58

wstyd mi za Gorlice i chylę czoła przed Jarosławem Kaczyńskim 19:12, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

82 32

Akcja pod GCK spowodowała, że nie będę glosowała na obecnego burmistrza. Nie lubie maniupulacji . 19:32, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MissMiss

39 53

To nasze społeczeństwo doprowadziło to takiej patologii to wasze 500+ na po wszyscy polecili. Żenada. Jeszcze kilka lat i pier.... Jak Grecja zobaczę co wtedy będziecie piepszyc. 19:46, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobiRobi

43 21

Robol i Zbyszek zapalcie świece i pod budynek sądu, to wam przejdzie... 21:18, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Trybusowy adwokatTrybusowy adwokat

22 26

No a Trybus wszedł Tez go nie chcieli wpuścić Zatrzymali nawet kolejkę a Trybus se poradził i wszedł O to jest kandydat na burmistrza Nueudolni stali pod drzwiami 21:50, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Misto nad RopąMisto nad Ropą

57 15

Co to za jeden z tym papierosem ??? Nikt go w mieście nie zna, więc pewno import z aglomeracji gdzie "komitetów PZPR", ormowców, pracowników WSI było w bród. 21:54, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

transparenttransparent

10 6

Oni jeżdżą za Kaczyńskim z tym transparentem. Mają płacone od teletubisia PO. Dorabiają do emerytury biednym sędziom bo mają tylko z 8tys. brakuje im na papierosy. 09:37, 15.10.2018


nsns

1 0

Goście z Sącza podstawienie przez kod 07:44, 20.10.2018


~ból~ból

32 66

O jakiej konsolidacji może być mowa? W domu wariatów Polsce nie ma co liczyć na opamiętanie. Panujący w kraju klimat polityczny sprzyja wyłącznie rozwojowi szaleństwa. I co może zdumiewać, że przybiera na sile. Przerażające i przygnębiające są wypowiedzi prezesa "naczelnika". Prezes nafaszerowany jest gniewem, złością, ksenofobią i nienawiścią. Ta podła, godna jedynie potępienia retoryka podoba się i to bardzo kaczystowskim zwolennikom. Przyglądając i słuchając kandydatów do samorządu jak nigdy dotąd nastąpił niebywały wysyp różnej maści czubków, świrów i młotów. Zaludniają polityczną scenę i dominują na niej. Jest w czym wybierać i przebierać. Dzień w dzień, od rana do wieczora zadają w mediach szyku. Im większy głupek, tym większe wzięcie w telewizorni(suski-caryca katarzyna, tarczyński - jenot. Z uporem maniaka próbuje się włożyć do głów rodaków niesamowite brednie. Trzeba mieć Polaków za skończonych durniów, żeby wciskać taką ciemnotę. Jaki w W-wie, Waserman w Krakowie i inni. Dom Wariatów Polska kwitnie. A teraz cytat "naczelnika pis":Otóż musimy doprowadzić także do pewnej konsolidacji społeczeństwa, konsolidacji społeczeństwa wokół wartości. A te wartości, takie które mogą konsolidować społeczeństwo jako całość, mogą odnosić się w gruncie rzeczy tylko do jednej wartości centralnej, do patriotyzmu, czyli do polskiego patriotyzmu - oświadczył lider PiS.
Brzmi groźnie!!! Polecam serial "Opowieść podręcznej", albo film pod tym samym tytułem. Się rozorało Polskę, teraz się będzie konsolidowało. Dekretami, czy jak? Usłużnymi prokuratorami typu piotrowicz? Narodowcami z onr którym minister mswia tak pobłaża. Będziemy żyć w państwie policyjnym? 22:21, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pepepepe

17 11

100 na 100.
Jeszcze bym dopisał, że ten geniusz z Żoliborza pięknie to wszystko rozegrał, bo wraz z własnymi fobiami, lękami i kompleksami, wydobył z ciemnego luda wszystko co najgorsze- złość, mściwość, ksenofobię, oraz kompletne zacofanie. I z tego uczynił siłę napędową zmian w Polsce.
Przykry jest obraz naszego społeczeństwa. 23:07, 14.10.2018


BUL (ten prawdziwy)BUL (ten prawdziwy)

9 7

Skoro to usłyszałeś i zrozumiałeś ze spotkania to bardzo mi Cię żal. Patrzysz przez nałożone kalki. Konsolidacja społeczeństwa - narodu wokół wartości patriotyzmu kojarzą Ci się tak źle? Naprawdę? 12:47, 15.10.2018


SitcomSitcom

48 13

Rada dla - bóla. Zapal se 2 świeczki pod sądem i pozbedziesz się bóla. 22:50, 14.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

~ból~ból

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


~ból~ból

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mariomario

37 59

zawsze dziwiłem się jak można glosowac na pis przecież im na czele z prezesem sloma z butow wystaje ciesze się ze nie mieszkam już w Polsce 23:10, 14.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaa

23 10

Ja też się cieszę, że już nie mieszkasz w Polsce. 05:54, 15.10.2018


~...~...

44 49

Czyżby..? Gomułka powstał z martwych?
Mam już dość wysłuchiwania tych fałszywych bredni i kłamstw gnoma z Żoliboża i jego nadwornych błaznów!
Cały dorobek ich 3 letniego rządzenia to (czym tylko mogą się pochwalić i to ciągle tylko powtarzają!!)- to że rozdali nielicznym -bo nie całej- Polsce!!! To 500+ i 300+ i to z naszych podatków! Moich także!!!!
Ale.. o okradaniu Polaków swoimi premiami!- podwyżkami,itd i terroryzowaniem obywateli o tym już nie wspomni!!!!!
Jak słyszę - każdego PiSuara!-że Rządy muszą być uczciwe!- tak jak PiS! to zaraz widzę obraz szydło z sejmu "nam się należało"!!!!!!. nie wspomnę o prezesach spółek skarbu państwa dowodzonych przez dyletantów typu obajtek - Orlen, misiewicz - PGZ. DOJNA ZMIANA!!!!!!! 23:48, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reporterreporter

7 2

Nieźle ktoś ......opłacał redaktorów tych gazet za te teksty. 06:58, 15.10.2018


taaataaa

43 15

Dobrze, że PO-PSL-SLD dbało o Gorlice, heh... 00:29, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GegesGeges

27 16

Do Mario , historii i kreski-.... pożyjemy, zobaczymy kto i jak będzie pisał i piał dlugie elaboraty. A póki co to jak radzą wyżej to opalać świeczki i pod budynek sądu. Nie zapomnijcie zapałek. 06:44, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolaLola

41 26

oj co za ślepy i biedny lud... HISTORIĘ to należy ZNAĆ, ROZUMIEĆ i wyciągać z niej WNIOSKI:)
a my bazujemy na tym co zobaczymy w TVN lub przeczytamy w jakimś brukowcu i to nie polskim...
07:06, 15.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RobolRobol

20 17

Oczywiście aby znać historię,rozumieć i wyciągać z niej wnioski to należy bazować na TVPis bo tylko tam jest prawdziwy przekaz przeszłości i obecnej rzeczywistości.Tą właśnie propagandą karmiony jest Ślepy i Biedny Lud ! 08:25, 15.10.2018


Cała prawdaCała prawda

14 8

Bazuj na Wiadomościach TVP, oni produkują całą prawdę w sam raz dla Ciebie :D. 10:45, 15.10.2018


nnnnnn

55 23

Ale robicie żałosną prowokację - wszedł każdy kto chciał i przyszedł o czasie Pan Burmistrz i bezRadni pojawili się specjalnie później, kiedy spotkanie trwało i drzwi były po prostu zamknięte. Tak wyglądają w Gorlicach "media". 08:24, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jjjjjj

47 10

Jak widzę wytatuowany pan zajął się kręceniem propagandy. Ponoć ma "film jak spychają Burmistrza". To niech go pokaże! Bo na tym śmiesznym filmiku który udostępnił widać jedynie to, jak stoją przed GCK przed spotkaniem, potem przerwa, i jak stoją pod zamkniętymi drzwiami.
Żałośni. 10:06, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

42 6

Burmistrz mojego miasta żali się przed GCK że go Kaczyński nie wpuścił,radne ze stazem kilku kadencji żalą się rozdając ulotki że ich Kaczyński nie wpuścił to ja się pytam kto zarządza tym miastem? NIE SKUTECZNI ludzie? Podczas rozmowy o pracę kandydat nie może robić z siebie ofiary bo pracodawca nie potrzebuje ludzi którzy są NIE SKUTECZNI. To My - wyborcy jesteśmy pracodawcami zastanówmy się więc wrzucając głos do urny kto nas będzie reprezentował. Głosujmy na tych co potrafią wejść wszędzie, jeśli wyrzuca ich drzwiami ,wejdą oknem. Nie weszli w Gorlicach to ja się pytam czy wejdą w Krakowie? W Warszawie? Będą nam filmiki kręcić z Urzędu Wojewódzkiego czy Marszałkowskiego i umieszczać w necie. Potrzebujemy ludzi skutecznych, ktorzy wypromuja to miasto,zatrzymaja tutaj młodych. 15:56, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WieslawWieslaw

22 22

Tam była poseł Bartuś i bali się żeby nie zadawali pytań o jej przekręty to ich nie wpuścili 17:28, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rondorondo

20 3

A Rafałowi do tej słynnej strefy kibica, to się Jarek K. nie wpieprzał.... 18:57, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

20 1

Tak czytam te wypowiedzi i nasuwa mi się bardzo smutny obraz naszego , małego społeczeństwa. Tyle jadu, tyle złośliwości. Dlaczego??? Bądźmy dla siebie wyrozumiali,każdy jest inny , co nie znaczy że zły. Róbmy fajne rzeczy dla wspólnoty naszego miasta , a ta karma wróci do nas. Czy dopiero jakiś kataklizm nas zjednoczy? Ludzie opamiętajcie się. 19:10, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawiedliwiSprawiedliwi

23 5

Jest dwóch Panów w Gorlicach, zadać sobie należy pytanie kto kim rządzi i kto ma większe wpływy. Duet jak Flip i Flap. W cyrku mogli występować. 21:57, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Moje zdanieMoje zdanie

7 22

Burmistrz jaki by nie był nas reprezentuje i nic nie usprawiedliwia złego wychowania i wstrętnego potraktowania naszego przedstawiciela. Jest gospodarzem, naszym legalnie wybranym Burmistrzem.Gdyby przykładowo do Sejmu przyjechał prezydent Stanów Zjednoczonych na spotkanie z parlamentarzystami, a przed Kaczyńskim drzwi zamknięto i jeszcze źle o nim mówili i wpuszczali wybranych posłów co byście powiedzieli? 08:52, 16.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

QQQQQQ

9 4

nie chciał to nie wszedł... byłem widziałem... 09:43, 16.10.2018


kkkuukuuukkkuukuuu

4 3

Bardzo się starał żeby przypadkiem nie wejść. 09:27, 17.10.2018


obrońcaobrońca

25 4

jejku patrzę i widzę na zdjęciu Panią stomatologa "wielka obrończyni demokracji i konstytucji" ale jakoś z kasy fiskalnej po wizycie u niej papieru nie mam:) 09:46, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

19 10

Burmistrz Kukla chcial sie dostac na sale i poinformowac Pana Prezesa o panujacym syfie i korkach w Gorlicach i nie zostal wpuszczony do budynku. Skandal i jeszcze raz skandal. 11:27, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KkkuukuuuKkkuukuuu

24 5

Pan Burmistrz się teraz obudził? Od kiedy jest problem z odpadami na terenie Rafinerii, od miesiąca? Nie, od kilku lat i jakoś nie słyszałem, żeby Pan Burmistrz podejmował wcześniej tak medialne działania, dlaczego? I po co wręczać pismo szefowi partii? Takie coś powinno się załatwiać z ministrami lub Kancelarią Premiera! Zwykła, ordynarna ustawka polityczna i to rozgrywana tak ważnym dla mieszkańców tematem. 09:27, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

domkulturydomkultury

9 0

Po prostu w gabinecie burmistrza panika przedwyborcza. Prawdopodobnie do drugiej tury się nie załapie. 06:09, 18.10.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


0%