Zamknij

Gorlice.Zabił i odjechał, jest już w rękach policji!

07:19, 20.04.2018 J.R Aktualizacja: 15:30, 20.04.2018
Skomentuj Na miejscu zdarzenia pod okiem prokuratora pracują technicy kryminalistyczni oraz policjanci z pionu Ruchu Drogowego Na miejscu zdarzenia pod okiem prokuratora pracują technicy kryminalistyczni oraz policjanci z pionu Ruchu Drogowego

Około 5.26 oficer dyżurny gorlickiej KPP otrzymał telefoniczne zgłoszenie o tym, że na ulicy Słowackiego w Gorlicach znaleziono ciało mężczyzny. Wszystko wskazuje na to, że 55-latek zmarł w wyniku potrącenia przez auto.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Na ten moment działający na miejscu zdarzenia policjanci wiedzę niewiele. Z przeprowadzonych oględzin miejsca znalezienia zwłok i ich najbliższej okolicy jednoznacznie wynika, że zmarły mężczyzna został potrącony na przejściu dla pieszych w ciągu ulicy Parkowej na wysokości mostwu wiszącego. W niejasnych na ten moment okolicznościach (oddalił się sam lub ktoś go przeniósł) jego ciało znalazło się kilkadziesiąt metrów dalej na chodniku pod ogrodzeniem pobliskiego domu. Na poręczy przy drodze dla wózków wisiała bluza mężczyzny, obok nie było śladów krwi dlatego zachodzi podejrzenie, że bluzę mógł odwiesić nawet sam sprawa potrącenia.

Policjanci ustalili na podstawie śladów zabezpieczonych na miejscu zdarzenia, że prawdopodobnym sprawcą potrącenia będzie kierowca dużego auta ciężarowego, które odjechało w stronę Nowego Sącza. Na ten moment trwają zakrojone na szeroką skalę czynności dochodzeniowe (zabezpieczanie nagrań z kamer monitoringów) oraz czynności poszukiwawcze auta ciężarowego z widocznymi śladami kolizji.

Ulica Parkowa została w całości wyłączona z ruchu! Utrudnienia i objazdy w tym miejscu potrwają mniej więcej do godziny 10.

AKTUALIZACJA godz. 11.00 

Wstępne ustalenia wskazują, że prawdopodobnym sprawcą jest kierowca samochodu ciężarowego. Trwają także czynności w kierunku ustalenia osób, które ewentualnie pomagały sprawcy w zacieraniu śladów przestępstwa. Istnieją uzasadnione przesłanki, że zwłoki zostały celowo przemieszczone z miejsca wypadku w nieodległe miejsce. Obecnie prowadzimy czynności na terenie całego województwa małopolskiego. Zgodnie z artykułem 178 K.K sprawcy tego wypadku może grozić wyrok do 12 lat pozbawienia wolności. – powiedział specjalnie dla gorlice24.pl Sławomir Korbelak z Prokuratury Rejonowej w Gorlicach. 

Z naszą Redakcją skontaktował się też świadek, który złożył już też zeznania na Policji. Po godzinie 5 rano widział on stojący na przejściu na światłach awaryjnych ciągnik siodłowy z białą kabiną. W chwili kiedy widział ten fakt był przekonany, że auto uległo awarii. Dopiero po medialnych publikacjach skojarzył ten fakt z tym co się stało. Mając na uwadze powyższe należy domniemywać, że kierowca TIR-a z premedytacją odjechał z miejsca zdarzenia będąc świadomym tego co zrobił! 

AKTUALIZACJA godz. 12.00

Jak nieoficjalnie dowiaduje się portal gorlice24.pl gorliccy policjanci odnaleźli już samochód, który śmiertelnie potrącił dziś na przejściu mieszkańca naszego miasta. Z naszych ustaleń wynika, że technicy prowadzą oględziny pojazdu, ale nadal poszukiwany jest jego kierowca - na ten moment Policja oficjalnie nie potwierdza jeszcze naszych ustaleń.

AKTUALIZACJA godz. 12.40

Na chwilę obecną mogę oficjalnie potwierdzić, że funkcjonariusze naszej komendy odnaleźli na jednej  na terenie gminy Sękowa (Ropica Górna) pojazd, który prawdopodobnie brał udział w porannym zdarzeniu w którym śmierć poniósł 55-letnie mężczyzna. Pojazd poddawany jest szczegółowym oględzinom. Jednocześnie ustalono, że 25-letni kierowca tegoż pojazdu pozostawił go na terenie wspomnianej wyżej posesji i wrócił do swojego domu znajdującego się w jednej z miejscowości na terenie powiatu mieleckiego. Policjanci już do niego dotarli i został on zatrzymany.  Prowadzone są z nim wstępne czynności wyjaśniające po których to przeprowadzeniu zostanie przetransportowany do Gorlic i oddany do dyspozycji tutejszego prokuratora – powiedział specjalnie dla gorlice24.pl aspirant sztabowy Grzegorz Szczepanek z KPP Gorlice

policyjne oględziny samochodu, który został porzucony przez kierowcę w chwilę po tym, jak w Gorlicach na przejściu dla pieszych śmiertelnie potrącił 55-letniego mężczyznę

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(68)

GośćGość

8 32

Widziałem uszkodzony samochód ciężarowy na lawecie na skrzyżowaniu Łosie/Klimkówka 08:12, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gościugościu

17 2

Myślisz że duży samochód po potrąceniu pieszego wymaga lawety??? Nawet znaku na nim nie będzie 09:01, 20.04.2018


gośćgość

6 3

o czym Ty w ogóle bredzisz!!!??? 18:29, 20.04.2018


reo

gośćgość

10 9

do gość
Chyba śmigłowiec 08:41, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnglikAnglik

60 22

Najbardziej niebezpieczne przejscie w Gorlicach. Powinna byc kladka albo podziemne przejscie 08:42, 20.04.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PolakPolak

16 23

Nie ma czegoś takiego jak niebezpieczne przejście. Są tylko niebezpieczni kierujący i nieuważni piesi. 08:53, 20.04.2018


AryskafanderAryskafander

16 6

Zrobisz podziemne, to też będzie niebezpieczne dzięki niekoniecznie sympatycznym "staczom". 09:15, 20.04.2018


MMMM

14 5

Oczywiście, jak budowali obwodnicę to koszt przejścia podziemnego byłby niewiele większy jak to podejście, sygnalizacja, oznakowanie poziome, poręcze do podejścia itp. Ale oczywiście w Gorlicach trzeba filozofa żeby to przewidział przy takiej inwestycji. Przynajmniej zaoszczędzili w gminie na lepsze doposarzenie auta służbowego... ahh ta Polska 11:07, 20.04.2018


Klaudia 2553Klaudia 2553

30 25

Moze w koncu oznaczycie to przejście lepiej 08:51, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AgaAga

60 21

Może wreszcie coś zrobią z tym przejściem... strach iść z dziećmi tamtędy do parku. 09:00, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LachimLachim

21 4

Nie wiem kto dał ci - na wypowiedzi ale zapewne jest trolem i nie ma własnych dzieci, więc nie rozumie 09:09, 20.04.2018


ffdffd

0 0

Przejście przez drogę krajową, gdzie lata pełno dzieciaków powinno być w tym przypadku podziemne. Miejsce jest. 06:27, 24.04.2018


wujekwujek

48 10

Co to znaczy oznaczycie lepiej? Jeżdżę tamtędy bardzo często i jeszcze nie miałem problemu z zatrzymaniem. Jak ktoś będzie jechał 150/h to chociaż napis byłby na 10 mb to nic nie da. Przejście oznaczone zgodnie z przepisami i tyle. Poza tym nie oceniajcie momentalnie, że to wina kierowcy. Chociaż to, że się oddalił to skur.... 09:06, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jj

4 8

wujek jak masz prawko to wiesz że żadna cięnżarówka nie polecisz 150km a że gość zwiał nie udzielają pomocy to tylko możemy się domyślać....ja tam nie wierze w stres 09:31, 20.04.2018


lollol

22 34

Ja też nie chciał bym odpowiadać za osobę co wtargnęła na pasy. Będzie wina kierowcy bo tak i koniec(głupie prawo),chyba,że ma wideorejestrator. Przejście dobrze oznaczone, a słońce nie mogło razić kierowcy. Nie będę wymieniać ile razy emerytowani obywatele wymusili pierwszeństwo w tym miejscu (śpieszą trzymać kolejki w przychodniach) lub jak prowadzą swoje samochody. 09:17, 20.04.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

A-linkaA-linka

14 5

Jak sądzę z treści wpisu, jest Pan młody, wysportowany, "mistrz kierownicy" i do tego (niestety) pozbawiony kultury wypowiedzi. To nie jest odpowiedni moment, aby wplątywać w tę tragedię swoje dywagacje nt. emerytów. Każdy kiedyś będzie emerytem, i Pan też, więc prosiłabym o minimum delikatności, nawet wtedy, gdy wypowiada się Pan pod linkiem :( 10:25, 20.04.2018


antyanty

10 3

jesteś idiotą tylko w tym komentarzu czy zawsze ?
widzisz przejscie...zwolnij....swieta krowo w samochodzie 20:20, 20.04.2018


AdasAdas

5 1

Dokładnie ta, trzeba się uczyć od kierowców emerytów...w końcu przejechali setki tyś kilometrów i mają ogromne doświadczenie w jeździe pojazdami mechanicznymi. Tak to już jest, że człowiek dojrzały czuje respekt do siebie, życia itd. Dzisiaj nawet przed pasami żadko kto się zatrzynuje zwłaszcza na rondach - jedynie kierowcy zwalniają, a co by było gdyby pieszy nagle stanął w połowie pasów, lub zawrócił...Co do wypadku to nie przesądzajmy....sekcja powie co i jak....może po prostu spał pijany...lub był już potrącony przez kogoś innego...tak było przed laty na ul. Kochanowskiego....spał pijany facet i przejechał po nim gościu...wersji jest wiele. Rano jest ciemno...sygnalizacja nie zawsze działa...często mgła i opóźniona reakcja kierowcy 20:40, 20.04.2018


JaJa

0 0

do anty - nie wyzywaj od idiotów, troszkę kultury. Popatrz na pieszych co oni wyrabiają na przejściach. To są dopiero święte krowy. 13:03, 27.04.2018


Gosc_8Gosc_8

33 4

Wydaje mi się że trzeba poczekać na ustalenia policji w tej sprawie. Zgadzam się że tamto przejście jest o tyle ciekawe że znajduje się na długiej prostej - przechodzień widziałby auto z daleko na pewno - być może (nic nie spekuluje) był pod wpływem alkoholu. Jednocześnie nic nie usprawiedliwia odjechania z miejsca wypadku z jakiejkolwiek winy by to było. Kto wie gdyby kierocwca nie zbiegł a wezwał karetkę może człowiek by żył. 09:23, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiMi

45 14

W tym miejscu powinna być kamera, ogólnie większość miasta powinna byc monitorowana. 09:33, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JakJak

1 1

Gorlice i monitoring to jak 6 w totolotka. ..sam robiłem za monitoring i detektywa w Gorlicach przy swoim zdarzeniu i do dziś wszystko jest w czarnej dupie. ..bo lepiej 10 wysepek z kostki zbudować niż podstawowe kamery na skrzyżowaniu głównych ulic pozakladać ...taka patologia w naszym mieście 22:28, 21.04.2018


Michał Michał

6 4

Kilkadziesiąt! 10:50, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarekJarek

13 77

Kara śmierci. Szkoda żeby żył za kasę podatników.Tyle w temacie. 12:49, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RafalRafal

7 5

Jarek, jak by kara śmierci była stosowana do każdego wykroczenia tudzież przestępstwa tak jak ty to ilustrujesz, pewnie sam byś już dawno nie żył. Pilnuj sie 13:34, 20.04.2018


KajaKaja

32 6

Jarek skad wiesz ze to wina kierowcy? Fakt błędem jest to ze uciekł z miejsca wypadku i probowal zatrzec ślady _ moze był cw szoku i nie myslal co robi) ale tu mogl zawinic również pieszy ale winny i tak zawsze bedzie oczywiscie kierowca.
Co do oznakowania przejścia to przeciez sa tam światła i jest ono na prostej drodze wiec w czym problem bo nie rozumie? Chyba tylko pieszy ktory jest rowniez kierowca nie wszedl by na pasy nie rozgladajac sie a ile jest takich super pieszych co zupelnie nie patrza tylko wchodza na jezdnie z marszu myslac ze auto zatrzyma sie w sekunde albo przefrunie nad nimi. Troche ostroznosci ze strony kierowcow jak i pieszych zeby bylo jak najmniej tak tragicznych i przykrych w skutkach wypadków. 13:39, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KondolencjeKondolencje

40 4

Pan który zginął był dobrym i pomocnym człowiekiem. Najszczersze kondolencje dla rodziny która na pewno przeżywa ten tragiczny wypadek. 13:49, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

35 1

Znałem tą osobę. Dobry, uczynny i pomocny człowiek!! Za szybko odszedł... 14:28, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

9 9

Każdego szkoda ale kto to byl
15:00, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vbvb

15 5

Gratulacje dla gorlickiej policji ,u nas kilka lat szukają kobiety (mimo monitoringu )i kamień w wodę..trwa proces poszlakowy...ciała nie ma ... 15:41, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciejMaciej

19 13

"W niejasnych na ten moment okolicznościach (oddalił się sam lub ktoś go przeniósł) jego ciało znalazło się kilkadziesiąt metrów dalej na chodniku pod ogrodzeniem pobliskiego domu." Kto to pisze?! "Oddalił się sam", czyli poszkodowany najpierw umarł, a potem "oddalił się" z miejsca wypadku? Dramat. 16:23, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WitekWitek

4 1

"O własnych siłach". Co nie zmienia faktów,że redaktorowi tego artykułu chodziło o to,że poszkodowany przed śmiercią mógł o własnych siłach tam się przemieścić i dopiero później 'dokonał żywota'. Nie szukaj dziury w całym tylko staraj się czytać ze zrozumieniem i trochę szacunku dla zmarłego! 08:43, 21.04.2018


Justyna Justyna

3 2

Przecież po potrąceniu mógł jeszcze żyć i przejść kawałek... Nie widzę w tym nic dziwnego, a z resztą chyba łatwo można się domyślić co autor tekstu miał na myśli. 12:51, 21.04.2018


samo bojstwo?samo bojstwo?

34 24

Przejscie przejściem ale trzeba być niespełna rozumu, żeby włazić pod tira. Tira widać i słychać z daleka szybko nie jedzie ale i się szybko nie zatrzyma. A święte krowy tylko zobaczą zielone światło to od razu przechodzą nawet się nie rozglądając. JKM by powiedział że to jest klasyczna NS. 16:36, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

henviphenvip

7 12

Wiejscy pseudo kierowcy niech mordy w kubeł.Konia kupić i batem go.

17:01, 20.04.2018


cccc

10 4

a od czego jest zielone...od czekania jak *%#)!& za kierownicą na czerwonym przejedzie ?
no chyba ze włąsnie takim delikwentem za kierownicą jesteś ..... o 20:24, 20.04.2018


Prezes orginal Prezes orginal

23 32

Brawo policja, dla kierowcy dożywocie brak słów jak on się zachował 16:54, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasjas

11 5

zaden problem z ustalenem auta przeciez jechal w strone sacza a na circle sa kamery skierowane w str 19:49, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

7 4

Oczywiście że nic nadzwyczajnego a na jezdni jest ślad chamowania przecież nie po rowerze tylko wiadome że po ciężarowym wystarczyło sprawdzić monitoring i wszystko jasne 20:36, 20.04.2018


FilipFilip

18 4

Wielka szkoda człowieka. W zderzeniu przechodnia z autem zawsze "wygrywa" auto. Dlaczego nie poucza się ludzi, żeby przed przejściem zachwali szczególną ostrożność. O tym powinno być mówione codziennie w środkach masowego przekazu. Życie jest tylko jedno! Nie oceniam zdarzenia, bo od tego jest policja i sąd. 20:14, 20.04.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PolakPolak

4 3

Oczywiście, że się poucza. Chwila zawahania, zamroczenia itp. itd. Ciągle słyszymy, że "piesi chodzą jak święte krowy". Z kierowcami jest to samo. Kierowca widząc jak pieszy wchodzi na pasy czasami jeszcze gazu doda "a może się uda przed pieszym". Jedni i drudzy nie szanują się i uważają za święte krowy. Pieszy "ja jestem jaśnie pan pieszy i jestem ważniejszy", a kierowca "ja jestem jaśnie pan kierowca i jestem ważniejszy" 20:19, 20.04.2018


leelee

4 6

Jak się przechodzi przez jezdnię to trzeba myśleć a nie uważać: bo mi się należy. 20:20, 20.04.2018


jjjj

2 2

a w samochodach to co , nic nas nie obowiązuje bo mamy coś co wygra z pieszym...?
Pan/Pani Lee...trochę oleju do głowy i postawienia się w każdej ze stron. bO może włąsnei wczoraj to Pana,Panią która chciała wejsc na zielonym delikwent o mało nie potraktował przyśpieszeniem samochodu bo chciał zdąrzyć na początek czerwonego.
Perspektywy szerszej niż czubek włąsnego nosa i własnych dsw zycze 09:45, 21.04.2018


GosiaGosia

1 13

Tragedia???? 21:03, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmsmms

37 6

Światła są źle ustawione na tym przejściu, tzn. dla kierowców żółte światło za krótko się świeci. Z zielonego na dwie sekundy zapala się żółte i momentalnie zapala się czerwone, trzeba bardzo szybko reagować i gwałtownie hamować żeby nie wjechać na przejście na czerwonym świetle. Nie bronię kierowcy, bo przede wszystkim nie powinien uciekać z miejsca wypadku, ale z takim składem jakim jechał nie miał szans na wyhamowanie. 21:35, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MoniqMoniq

7 0

Jestem Kierowca jak i częstym pieszym na tym przejściu i masz rację, światła po naciśnięciu guzika od razu zmieniają się z zielonego na czerwone, nawet jadąc pomału czasem ciężko wyhamowac. Nie bronię w tym wypadku kierowcy bo wiadomo jak powinien się zachować ale powinni wydłużyć czas zmiany tych świateł dla dobra i pieszych i kierowców. Swoją drogą rok temu idąc do parku z dzieckiem w samo południe-czekam na zielone, zielone jest już chwilkę przechodzę przez jezdnię jestem na drugim pasie i rozpędzony samochód przejeżdża mi przed nosem w ostatnim momencie chwyciłam dziecko,nawet nie chce myśleć co by było gdybym go nie przyciągnęła do siebie... Trochę uwagi bo sekunda i tragedia dla kogoś rodziny albo dla nas samych 23:54, 20.04.2018


TT

0 0

Kierowca sie zatrzymal, wyszedł z samochodu po czym wrócił do niego i odjechał... 22:29, 21.04.2018


GoscGosc

25 5

Bardzo często ludzie na tym przejscu NIE naciskają przycisku do zmiany świateł, jak jedzie jedno auto czy dwa przechodzą szybko. Tam trzeba wyjątkowo uważać na Przechodniów ! 21:36, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ten samTen sam

5 4

Taki z Ciebie cwaniak ,ze nie potafisz przyjac krytyki na swoj temat. Kozak jakich malo 21:40, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytoslawPytoslaw

26 10

Krew na rekach ma kretyn ktory zaprojektowal tam przejscie ze swiatlami zamiast podziemnego.. najpierw pcha sie ludzi pod kola a pozniej szuka winy za kazdym razem w kierowcy. Tir mimo ze jedze wolno to slychac go z daleka wiec nie wiem dlaczego wogole taka sytuacja moala miejsce... Skladam kondolencje rodzinie poszkodowanego ale w tej sytuacji szkoda mi tez tego kierowcy bo mlody chlopak podobno a dlugo posiedzi
. 22:26, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

6 2

A mi kierowcy wcale nie szkoda mimo, że nie osądzam o winie wypadku (tu jeszcze nie wiadomo czy nie było to np. wtargnięcie) to mimo wszystko powinien udzielić pomocy a nawet jeżeli potrącony zginął na miejscu to powinien czekać na służby a nie próbować ukrywać ciało i uciekać. 07:26, 21.04.2018


yacyn yacyn

5 3

Tak jeżdzą kurierzy...... 22:26, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

radorado

15 3

kierowca rabena 5 nocka z rzedu wiec co sie dziwicie ze czerwonego swiatla nie zobaczył 22:27, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Daniel Daniel

31 2

Dawno już pisałem że te światła to porażka , sam nie raz jadąc w nocy hamowałem ostro ponieważ bardzo szybko się zapalało czerwone światło . Dużo też było przypadków jak ktoś przechodził przez przejście w nocy na czerwonym . Ludzie to jest obwodnica co za kretyn zaprojektował tam przejście dla pieszych po drodze ! . Jak jest jarmark to już obwodnica przekształca się w aleje spacerową . Co to tego wypadku kierowca sam siebie przekreślił jak odjechał z miejsca wypadku . 22:57, 20.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolakPolak

6 0

To jest taka obwodnica, jak z lotniska w Radomiu port międzynarodowy. 08:19, 21.04.2018


aaaa

1 0

szybko racja...ale jak na zoltym chcemy przelecic bo nam szkoda hamulców to sie nie dziwmy ? moze warto zwalniac przed przejsciem kazdym 09:55, 21.04.2018


DamianDamian

11 41

Przecież na tym przejściu światło czerwone dla kierowcy zapala się po 2minutach od naciśnięcia przycisku wiec moim zdaniem to wystarczająco żeby zatrzymać się nawet dużym autem ale są jeszcze kierowcy dużych którzy myślą ze są królami szos i to bardzo ubliża wszystkim kierowcom ciężarówek a ten koleś po tym co dziś zrobił powinien gnić w *%#)!& do końca życia !! Wstyd za takich kierowców 23:05, 20.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadoRado

9 6

Szkoda ze Tobie w mozgu sie tak szybko swiatlo nie zapala jak na tym przejsciu 05:57, 21.04.2018


AliBabaAliBaba

9 19

Najtańszym i stosunkowo skutecznym, choć dla rozpędzonych kierowców mega *%#)!& rozwiązaniem byłoby zainstalowanie przed tym przejściem po obu stronach tzw. śpiących policjantów. Można zastosować rozwiązanie, jakie widzimy obecnie na ulicy Krasińskiego przy bezpośrednim wyjściu ze szkoły nr 4 - całkowite podniesienie przejścia dla pieszych. Wtedy niezależnie od światła na sygnalizatorze każdy kierowca siłą rzeczy musiałby zwolnić. 00:00, 21.04.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

nikt_wazny0007nikt_wazny0007

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Daniel Daniel

7 3

Na obwodnicy miasta chcesz stosować progi zwalniające ?? facet widziałeś gdzieś takie rozwiązanie w europie ?? 08:00, 21.04.2018


FilipekFilipek

5 2

To może od razu zatrudnijmy sympatyczną Panią ze znakiem STOP na każdym przejściu dla pieszych w Gorlicach. Albo idźmy dalej. Zamknijmy obwodnice i zróbmy z niej deptak. Albo może najlepiej wstawić zakaz ruchu samochodowego na terenie powiatu! 09:27, 21.04.2018


kkkk

5 3

Panie Danielu...wie pan co to obwodnica? to że nazwali te drogę nie znaczy ze jest obwodnicą...
ale nazwanie przes szerokie grono gorlickich znawców tak tej drogi, daje uprawnienia do zapie.....nia tam ponad 100 km/h .
gratuluje persektywy.. 09:50, 21.04.2018


abcabc

27 6

Jest wiele rzeczy ktorych tutuaj nie moge pojac.
Pierwsze i najwazniejsze to dlaczego kierowca nie zostal na miejscu? W dzisiejszych czasach nie ma szans na ucieczke i zatajenie takiego zdarzenia. Masakra. Nastepna dziwna sprawa to zachowanie tego poszkodowanego. Chwile po 5 rano, ruch niewielki co wynika nawet z ilości świadków i zachowania kierowcy. Jak można wejść pod TIRa na prostym odcinku drogi? Nawet gdyby szybko zaświecilo sie zielone jak inni pisali wyżej. Człowiek miał 55 lat. Powinien być rozsadnym czlowiekiem ktory zdaje sobie sprawe ile drogi potrzeba zeby zatrzymac wazacego może i nawet kilkanascie ton tira. Do tego pogoda była ok. Było jasno mgły brak. Samobójstwo? Nie wiem. Ciekawe jak było naprawde. Trudne sprawy.
Wyrazy współczucia dla rodzin obu stron. 08:31, 21.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jj

15 5

trudna sprawa chłopak sobie posiedzi żal każdego z nich............mamy drogi jakie mamy i musimy sobie jakoś radzić co nie zwalnia przechodnia od przestrzegania przepisów 09:45, 21.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolobolo

26 5

Wystarczyło ściągnąć odciski z włącznika świateł pieszych, okazałoby się czy w ogóle wcisnął przycisk. 12:55, 21.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jozek jozek

4 1

znałem zabitego , skoro miał zielone światło po co uciekał kierowca. to jest jego wina !!!!!!!!
14:40, 24.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EndriuEndriu

0 0

Mozliwe ze jechal na przegieciu albo magnes i dlatego uciekł, może uda się policji sprawdzić co i jak ą może był na dopalaczu jak po nocach jezdzil, już ktoś napisał a ja powtórzę ciekawe czy odciski palców ściągnęłi może z przycisku. 13:15, 25.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%