Zamknij

Alkomat nic nie wykazał, ale i tak dostał mandat

16:53, 13.11.2017 J.R
Skomentuj

Na to, co spotkało wczoraj w czasie kontroli drogowej jednego z mieszkańców Łużnej nie wpadłby nawet sam mistrz Bareja pokazujący w swych filmach absurdy, z jakimi spotykaliśmy się w czasach słusznie upadłej „komuny”. 

 Pan Artur z Łużnej w dniu wczorajszym został zatrzymany w Ciężkowicach przez tamtejszych policjantów do rutynowej kontroli drogowej w czasie, której między innymi sprawdzono stan jego trzeźwości przy pomocy stosownego urządzenia pomiarowego. Jako, że Pan Artur poważną i rozsądną osobą jest alkomat nie mógłby wykazać innego wyniku aniżeli 0.00%.

I w tym miejscu można byłoby zakończyć tę opowieść gdyby nie fakt, że sierżant Grzegorz Waląg zdecydował się jednak ukarać mieszkańca powiatu gorlickiego mandatem kredytowym (sic!)

W rubryce opis i kwalifikacja prawna wykroczenia wpisano: „zaśmiecanie miejsca dostępnego dla publiczności” tj. wykroczenie z art. 145. KW

Artykuł ów w całości brzmi tak:

Kto zanieczyszcza lub zaśmieca miejsca dostępne dla publiczności, a w szczególności drogę, ulicę, plac, ogród, trawnik lub zieleniec, podlega karze grzywny do 500 złotych albo karze nagany.

Co takiego w zasadzie zrobił Pan Artur zapyta zaciekawiony czytelnik?! Otóż tuż przed wykonaniem dmuchania w podstawione pod usta urządzenie do pomiaru alkoholu w wydychanym powietrzu nasz bohater… wypluł żutą przez siebie gumęPolicjant wycenił owo wykroczenie na 200 zł. 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(92)

GumaGuma

123 10

W mojej ocenie gume do zucia mozna zawinac w papierek, chusteczke itd. Na opakowaniu gum do zucia znanej firmy jest nawet instrukcja obslugi takiego zachowania... 17:04, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AniaAnia

2 1

Co to za plucie gumą?? Totalny brak kultury i powinni wrecz A to mandaty dawac 22:25, 15.11.2017


reo

PolakPolak

109 7

Gumę do żucia należy zawinąć w papierek i wyrzucić do śmietnika... Gdyby wrzucił gumę do popielniczki - nie dostałby mandatu. Takie są suche fakty. Zobaczcie jak wyglądają chociażby gorlickie ulice. Główny deptak - pod ścianami budynków (szczególnie po zimie) pełno psiego gó*na. 17:06, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

śmieszneśmieszne

8 24

Chciałabym zobaczyć jak Pana wyrzuca gumę do żucia w ten sposób jak opisuje... gdyby się Panu coś takiego przytrafiło to odruchowo w nerwach pewnie zrobiłby Pan to samo... a gdyby policjant był faktycznie taki sprawiedliwy to dałby naganę albo pouczenie. Zwyczajnie chciał nabić sobie punkty i tyle. Jasna sprawa 17:30, 13.11.2017


trampertramper

134 14

Nie rozumiem co w tym dziwnego, bardzo dobrze, że dostał mandat. 17:10, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Xx19Xx19

37 103

Nie mieli do czego sie przyczepić. A jak wiadomo chcieli zarobić więc mandat musi byc. Taka to Polska policja
17:17, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnonimAnonim

109 19

Bardzo dobrze!!
Nie można wyrzucić gumy do kosza? Aż takie to trudne dla naszego rozsądnego i porządnego człowieka? Popieram mandacik jest jak najbardziej uzasadniony i nie widzę sensu w bronieniu tej osoby ;) 17:19, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PolakPolak

26 1

A jak nie do kosza, to od czegoś są popielniczki w samochodach. 17:23, 13.11.2017


MietekMietek

112 19

I bardzo dobrze zrobili dając mandat. 17:27, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

52 56

Broniac kierowcę, równie dobrze policjant mógł mu dać pouczenie lub kazac podniesc wypluta gumę i wyrzucic gdzie trzeba a nie dawac 200zl.. bronicie zachowania policji ale sami pewnie nie raz wypluliscid gume gdzie wam sie podobalo a to ze policja wlepia na sile mandat jest dla was w porzadku. Nie wyrzucil worka ze smieciamo czy nie wiadomo czego.. juz widze jak kazde z "madrych" komentujach przyjmuje spokojnie mandat za wyplucie gumy. 17:32, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaKaJaKa

4 0

Bezpodstawnie na pewno nie dostał tego mandatu. Podejrzewam, że musiał to zrobić z premedytacją lub mieć delikatnie mówiąc DUŻO DO POWIEDZENIA (tzw. Kozak). Ciekawe czy na karku miał dziarę JP 100% ?? :D 11:03, 14.11.2017


AgaAga

47 60

Bronicie policjanta który zamiast pouczenia wlepił dwie stówy mandatu za taką *%#)!& Tacy jesteście świeci a idąc chodnikiem robicie dokładnie to samo... Żenujące... 17:32, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DominikDominik

23 3

I właśnie dlatego takie zachowanie powinno się tępić, a później wszyscy mają wielki problem bo ulice zaśmiecone. 17:37, 13.11.2017


AgaAga

29 28

Chciałby Pan dostać mandat za wyrzucenie gumy do żucia lub peta na chodnik? Myśle, że uważałby Pan to za słuszne, tak? 17:47, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LachimLachim

15 3

To że ja np idąc ulicą wypluję gumę i dostanę mandat to przynajmniej wiem za co, loteria idę wypluję albo mnie zobaczą albo nie loteria. Ale przed wypluciem gumy nikt nie myśli o konsekwencjach... Za zaśmiecanie a skoro Pan czuł się pokrzywdzony mógł odmówić przyjęcia mandatu 18:34, 13.11.2017


PrawoPrawo

69 9

Anarchiści kontratakują. Żadnego prawa. Tak będzie lepiej, co? Lepiej żyć w syfie i tonąć w gównie po uszy. 17:52, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełPaweł

8 15

To tylko guma do żucia człowieku... za śmieci czy gówno jak najbardziej rozumiem mandat 18:23, 13.11.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


lachimlachim

43 5

Złośliwość policjanta z drugiej strony Pan mógł sobie darować wyplucie gumy na drogę. kwestia jest też jak Panowie ze sobą rozmawiali bo słowne przepychanki dogryzanie lub złośliwości dobrze na człowieka nie wpływają. Ale to wiedzą tylko Ci dwaj Panowie więc według mnie sprawa zamknięta. 18:31, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

luk12luk12

55 8

jak cię w domu nie wychowali to może zrobi to policja śmieci należy wyrzucać do kosz, nie wiem kogo ty chcesz skompromitować bo chyba tylko siebie 19:14, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

61 6

Zupełnie nie rozumiem jak cel ma ten artykuł. Czy naprawdę nie ma o czym pisać? Wypluł gumę czym dopuścił się zaśmiecania więc zgodnie z prawem dostał mandat i co z tego? Redakcja teraz będzie informowała o każdym mandacie wystawionym przez policję? Jeżeli kierowca uważał że policjant chce go ukarać niesłusznie mógł odmówić przyjęcia mandatu sprawa skończyłaby się w sądzie i ciekawe jaką przyjąłby linię obrony... chyba jednak musiałby się pogodzić z karą grzywny pewnie większą niż mandat. 19:18, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gorliczaningorliczanin

15 0

w końcu ktoś logicznie napisał. A Gorlice24 to faktycznie nie ma o czym pisać. Żenada Panie redaktorze. 19:29, 13.11.2017


OrbitOrbit

18 30

Widzę, że większość osób wypisujących tutaj swoje wypociny nigdy nie popełniło błędu. Życzę wam otrzymania mandatu, chociażby za przejście przez jezdnię w miejscu niedozwolonym. Zastanawiam się ilu z was, w normalnej sytuacji, nie pod wpływem stresu jak w przypadku bohatera artykułu, wypluło gumę w trawnik, przykleiło pod blatem, wyrzuciło peta, nie posprzątało za swoim zwierzakiem trawnika. Wierzę, że bohater artykułu wypluł gumę pod wpływem emocji, bo kto rozsądny zrobiłby coś podobnego z premedytacją w obecności funkcjonariusza?! Sądziłem, że nie trzeba być wybitnie bystrą osobą, aby dojść do takich wniosków, jednak myliłem się, czego dowodzą powyższe komentarze. Wracając do wątku - funkcjonariusz mógł i powinien zwrócić uwagę Panu Arturowi, pouczyć i ewentualnie zażądać poniesienia wyplutej gumy, natomiast tego nie uczynił z prostego powodu - statystyki są ważniejsze niż człowieczeństwo. Karma powróci prędzej czy później. 19:26, 13.11.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

LukiLuki

5 10

Chyba jedyny sensowny komentarz.. Wyrzucił gumę, żeby nie dmuchać z nią w urządzenie.. Ciekawe czy wogóle dmuchał w urządzenie. Może Pan policjant był tak podekscytowany faktem iż ma szanse nabić statystyki, że zapomniał skontrolować trzeźwość ? ???? 19:35, 13.11.2017


gggggggggggg

0 4

skąd wiesz czy tego nie uczynił nie byłeś na miejscu a wiesz wszystko po co takie komentarze 20:02, 13.11.2017


AaaAaa

5 4

Jedyna mądrze pisząca osoba. 20:09, 13.11.2017


AgaAga

3 3

Orbit BRAWO :) zgadzam się w 100% 20:56, 13.11.2017


ArturArtur

2 7

ggggg , prawda jest taka, że nie dmuchałem tego dnia. Morał jest taki, że policjant z powodu gumy, nie zrobił tego co miał zrobić :) 21:01, 13.11.2017


paniczpanicz

42 13

takie są Pany z użnej plują wszędzie... chłop ze wsi wyjdzie ale wies z niego juz nie...
ale sensacja... 19:30, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ObserwatirObserwatir

12 6

Tym prostackim komentarzem próbujesz sobie wynagrodzić fakt, że mieszkasz w śmierdzący małym mieszkaniu, które tak naprawdę nie jest Twoje? No ale przecież ty jesteś z miasta... :-) Wiem, że jesteś zwykłym trollem, ale nie przeszkadza mi to aby pokazać Ci gdzie twoje miejsce. 19:45, 13.11.2017


ArturArtur

3 4

Haha, troll z miasta ???????? 21:42, 13.11.2017


AgaAga

37 10

Bardzo dobrze zrobił że wypisał mandat. A dlaczego policjant wypisujący mandat jest w artykule podany z imienia i z nazwiska,a otrzymujący mandat to tylko pan Artur? 19:41, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Blond to nie kolor, Blond to nie kolor,

8 7

Gdyż funkcjonariusz policji to osoba publiczna pełniąca służbę podczas opisywanej sytuacji. Myślenie nie boli. 19:57, 13.11.2017


Aga MAga M

2 6

Blond to nie kolor - :) 20:58, 13.11.2017


mentalistamentalista

41 10

Panowie dziennikarze nie maja co robić to się zajmują byle czym, dostał mandat to się mu należało i co dalej może panicza z Łużnej to wychowa bo rodzice zapomnieli. 19:55, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzanujmysieSzanujmysie

49 5

Jeżeli pan Artur to cwaniaczek ostentacyjnie wypluwający gumę pod nogi policjanta to jestem jak najbardziej ZA ukaraniem takiego typka. 19:56, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ArturArtur

2 16

Wyrzucenie gumy przed pomiarem trzeźwości to cwaniactwo ? Równie dobrze można dmuchnąć z gumą, a że guma przyklei się alkomatu, cóż, wyleciała - a chyba żuć gumy nie zabronią .? 20:45, 13.11.2017


BilyBily

2 1

Racja. Dość cwaniactwa w Polsce 20:21, 14.11.2017


BrawoooBrawooo

29 8

I mamy lokalnego Celebrytę. Czlowieku jak chcesz być sławny to idz do "Mam Talent". 20:04, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PppPpp

2 6

No piszesz o tym celebrycie z policji , nie? 21:56, 13.11.2017


KkKk

13 37

Niby racja że tak się robić nie powinno. Ale szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem żadnego "funkcjonariusza" przejawiajacego choć troszkę inteligencji. Słyszałem od nich przeróżne przepisy i paragrafy za które mogą mnie ukarać... w tedy przydaje się Internet pod ręką żeby uświadomić im, że nie dam się naciągnąć na mandaty za ich wymyślone na miejscu paragrafy. Oczywiście do czegoś się zawsze dowalą chociaż by za to że mam pendrive z muzyką, za to że jechałem z yanosikiem dostałem 2 pkt... więc choćby pan Artur napluł mu w twarz to i tak bym stanął po jego stronie. 20:29, 13.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PawełPaweł

4 7

Ja chyba też... 21:01, 13.11.2017


GabiGabi

14 33

Mam wrażenie że te komentarze to sami policjanci piszą. 20:47, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

1 8

Też mam takie wrazenie 09:17, 14.11.2017


janekjanek

0 0

A je że ludzie normalnie i racjonalnie myślący. 06:47, 19.11.2017


ktośtamktośtam

38 7

Moim zdaniem gdyby Pan Artur był tak poważny i rozsądny,nie zgrywał kozaka i wyrzucił gumę w nieco inny nie tak transparentny sposób nie było by tego tematu. Absolutnie nie broniąc Panów na służbie uważam że mandat jak najbardziej sie należy. Okażmy sobie wzajemnie troche kultury osobistej myśle że to wystarczy.... 20:54, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ArturArtur

2 11

Kozaka nie zgrywam :-) 21:06, 13.11.2017


GoscGosc

1 5

Dobrze piszesz , tylko że ci młodzi policjanci to tragedia. To dopiero cwaniaki! 22:00, 13.11.2017


WrWr

14 24

Żałosne, lepiej niech się zajmą pijanymi kierowcami i piratami na drogach 20:54, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

neutralnyneutralny

3 3

ale taki pijak czy pirat drogowy nie przyjedzie do redakcji z mandatem żeby ludzie się nad nim użalali...ach ale on biedny bo za picie dostała mandat, a przecież pić wolno w tym kraju...och ale on nie jechał tak szybko żeby dostać mandat 21:10, 13.11.2017


ArturArtur

2 5

Widocznie o tym nie wiedzieli :-) 21:23, 13.11.2017


neutralnyneutralny

21 5

ale taki pijak czy pirat drogowy nie przyjedzie do redakcji z mandatem żeby ludzie się nad nim użalali... 21:12, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DominikDominik

23 2

Piszecie tutaj, że alkomat nic nie wykazał.
Na waszym facebooku ten sam Pan Artur stwierdził, że nie dmuchał.
Także kto tutaj piszę prawdę? 21:13, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

37 3

Hehe, czytając co jakiś czas takie artykuły poprawiam sobie tylko samopoczucie bo mogę się śmiać z kolejnej "afery"... Każdy policjant to też człowiek :) Jeżeli potrafisz sie zachować jak cywilizowany człowiek to zamiast mandatu dostaniesz pouczenie lub lub minimalny mandat. Wiem to po swoim doświadczeniu. 21:49, 13.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pop Pop

7 6

Chyba mało w życiu widzialeś 21:53, 13.11.2017


KkKk

4 6

A ja że swojego doświadczenia wiem że policja mi ani mojej rodzinie nigdy się do niczego nie przydała. Przy awanturze w domu za każdym wezwaniem twierdzili że nic nie mogą zrobić pozostawiając pijanego awanturnika nawet bez *%#)!& pouczenia. Koleś rozbił mi szybę w samochodzie - nic nie mogą zrobić ale dowód mi za tą szybę mogli zabrać. Inny jadąc środkiem drogi rozwalił mi lusterko - nic nie mogą zrobić ale dowód tez poszedł. Zero człowieczeństwa w policji wiec i ode mnie zero szacunku. Skoro nic nie mogą robić to po co istnieją? Do zapelnienia dziury budżetowej mandatami i tyle zero pożytku. Szczerze kto widząc policję czuje sie od razu bezpieczniej a komu nagle serce zaczyna walić jak *%#)!& bo cholera wie do czego się dop***solą? 08:25, 14.11.2017


FoxFox

11 23

A dlaczego ma przyjść? Pod wpływem alkoholu za kierownicą można kogos potrącić , spowodować wypadek, zabić . To przestępstwo i należy się mandat. Za wyrzucenie gumy należało upomnieć, pouczyć , zawstydzić. Nie chciałbym być policjantem z takimi zasługami hahaha 21:51, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscaGosca

9 35

Ale pier....czycie. Chłop gumę że strachu wypluł nie myśląc co robi a wy tu bronicie psa jakby bohaterem zostal. A guma leży do teraz i zaśmieca trawnik???? 22:10, 13.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZainteresowanyZainteresowany

31 5

Gdyby moje dziecko w wieku przedszkolnym wyplulo gume pod nogi swojego rozmowcy, to... Nie ono by nie wyplulo bo wie ze nie wolno :)) Zyjemy w cywilizowanym kraju i jezeli ktos staje w obronie takiego zachowania to znaczy ze powinien sam ze soba porozmawiac... A jak by Panu A. zachcialo sie siku z emocji to co by zrobil? Tez pod nogi? 06:25, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

9 15

może i racja że nie powinen tej gumy wypluć ale służba służba a jak ktoś jest człowiekiem to zawsze nim pozostanie....a tak z innej beczki moj syn dwa tygodnie temu szedł z kolegami po zmroku i wszyscy jak jeden maż dostali mandaty za brak odblasków a pan policjant nawet sie nie zapytał jaka maja sytuacje rodzinna czy mają na buty czy chleb ale teraz chodzi o sprzedanie mandatu bo liczy sie tylko wynik 08:52, 14.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

3 4

W tym temacie dyskutujemy na temat zdarzenia związanego z kontrolą drogowa i feralnym wypluciem gumy jeżeli by zrobić offtop i dyskutować na temat czy policja zawsze wystawia słusznie mandaty opiszę moją sytuację z przed kilku lat (z 7 - 8)
Szedłem sobie spokojnie wieczorem (wprawdzie po kilku piwkach, bo wracałem z pubu) ul. Podkościelną patrzę stoi 2 policjantów. No nic idę dalej minąłem ich tak może z 5 metrów i słyszę coś w stylu (teraz nie pamiętam dokładnie) "ej stój..." to sobie myślę, że to chyba nie do mnie co za "ej" idę dalej za chwilę lepiej "proszę pana" no dobra zatrzymuję się "proszę podejść" to podchodzę. Policjanci po uprzednim wylegitymowaniu mnie wkręcają mi, że używałem słów wulgarnych (szedłem sam i gadałem do siebie i to jeszcze przeklinałem no fajnie - szkoda, że niemożliwe, bo jak pisałem byłem po kilku piwach ale znowu nie pijany) i próbują wcisnąć mandat 200 zł oczywiście odmawiam i tak kilkukrotnie w końcu zostaję zaszantażowany - albo przyjmuję mandat albo jadę na izbę wytrzeźwień do Nowego Sącza... Koniec w końcu nie mając świadków a, że byłem po piwie to mogli złośliwie mnie wziąć do tego Sącza a to też kosztuje (i to chyba więcej) przyjąłem 200 zł mandatu za nic... ale to było naprawdę za nic (bo chyba wypić piwo i spokojnie wracać do domu każdemu wolno). 09:37, 14.11.2017


HohoHoho

7 2

A jak Twoj syn zostanie potrącony bo nie nosi odblasków to do kogo będziesz miec pretensje. No przeciez nie do siebie nie do syna tylko do kierowcy co? 17:46, 14.11.2017


gigogigo

13 16

A przecież mógł przykleić na czas dmuchania na czole policjanta. 10:06, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaroMaro

22 0

Mógł mandatu nie przyjmować bo ma takie prawo i żądać skierowania sprawy do rozpoznania prze Sąd a nie robi teraz wielkie halo. A tak w nawiasie to nieźle musiał wnerwić tego konstabla, że ten tak "szeroko" zdefiniował artykuł 145 10:12, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FreezFreez

17 1

Myślę że pan rezyser znaczy redaktor dostanie za ten artykuł nagrodę Grand Press od Pana Artura "po znajomości" 11:24, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie policjantnie policjant

11 0

JAKO ŻE PAN ARTUR POWAŻNĄ I ROZSĄDNĄ OSOBĄ i t d. czy piszący te słowa jest przy rozumie ! .... chwilę wczesniej szedłem chodnikiem ! 11:38, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KierowcaKierowca

24 8

I moim zdaniem policjant zareagowal bardzo dobrze, po to jest prawo zeby go przestrzegac a policja po to aby karac za jego nieprzestrzeganie. A gosc widze urazony strasznie ze az do gorlice24 udal sie o pomoc w rozglosie, troche dziecinada z jego strony. 13:36, 14.11.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ArturArtur

0 4

Udostępnili bez mojej zgody :-P 16:33, 14.11.2017


Kierowca kosiarkiKierowca kosiarki

3 2

Ty jesteś ***** nie kierowca. Żaden zawodowy kierowca nie napisałby czegoś podobnie *%#)!& No chyba ze jesteś niedzielnym kierowcą. Policja nie jest po to, by karać, lecz po to, by pilnować porządku i przestrzegania przepisów. Policjant powinien nałożyć mandat w ostateczności, ale po co? Lepiej jest nabić statystyki, zarobić na firmę i resztę czasu *%#)!& w stołek. 20:01, 14.11.2017


myślmyśl

8 5

do ja jeżeli Twój syn niema butów ,i chodzi głodny,trzeba się Tobą zająć 13:52, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

14 6

A ja wysłałbym tego policjanta na pieszy patrol po osiedlach (rankiem i po południu), by wlepiał mandaty wyprowadzającym pieski na spacer i nie robiącym po nich porządku. Natychmiast "efektywność" mandatowa podskoczy, a po jakimś czasie będziemy mieli czyste trawniki. No chyba, że ów policjant powiedziałby, że psu nie może dać mandatu, a właściciel nie zanieczyszczał. 17:59, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AirwavesAirwaves

10 16

Zastanawiam się, czy to ludzka głupota i brak empatii wśród komentujących, czy to może zwykłe szczekanie kolegów po fachu funkcjonariusza Waląga mające na celu usprawiedliwienie jego absurdalnej decyzji. Tak czy inaczej jedno z drugim się nie wyklucza. Jak łatwo przychodzi wam ocena nieznanej sytuacji - bo Pan Artur to pewnie cwaniaczek, bo zaśmieca środowisko, bo złamał przepisy... Prawda jest taka, że najczęściej krytykują innych osoby, które same niczego sobą nie reprezentują a krytyka to ich sposób na odreagowanie frustracji. Redaktor również jest be, bo napisała o absurdzie. Tak to jest absurd, bo jak nazwać inaczej sytuacje gdzie za wyplucie gumy karze się mandatem w wysokości 200 zł a w innej sytuacji, kiedy sprawca naraża siebie i innych członków ruchu na utratę zdrowia lub życia karze się mandatem w wysokości 50 zł. Można tutaj przywołać przykład chociażby przejścia przez jezdnie w miejscu niedozwolonym co najczęściej karane jest takim właśnie mandatem. Wątpię, aby ktokolwiek tutaj chociaż raz nie przekroczył prędkości bądź nie złamał innych przepisów ruchu drogiwego. Totalna hipokryzja komentujących. 19:03, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Milczący naciągacz Milczący naciągacz

12 15

Po takich akcjach, to ja nie wiem jak ci ludzie mogą potem spojrzeć sobie rano w twarz w lustrze. A dzieciom co powiedzieć, czym się pochwalić? Dzisiaj naciągnąłem na mandat, ukradłem 200 zł? 23:52, 14.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZuziaZuzia

9 1

Bliżej cywilizacji takie plucie gumą na ulicy kosztuje sto jurków. A *%#)!& psem i nie sprzątanie po nim 150.
06:51, 15.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RpcRpc

17 2

dla mnie najlepsze jest to że pan Artur po otrzymaniu mandatu pochwalił się na jednym z portali społecznościowych nieudolnie zasłaniając swoje dane tj. pesel i numer dowodu. Gdzie tutaj rozsądek?! Zrobił aferę bo dostał mandat. Należał sie. Mógł wypluć gumę na dywanik w samochodzie za to nie dostałby mandatu. 13:19, 15.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcdAbcd

1 10

Piszesz o linku do portalu Gorlice24? Retusz zdjęcia przeprowadził wspomniany portal, który też z własnej woli opublikował artykuł. Nikt tutaj nie szuka rozgłosu. Ten artykuł w mojej ocenie miał być ostrzeżeniem dla innych, natomiast zawsze znajdzie się baran, który nie pojmie tak prostej idei. 21:34, 15.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RpcRpc

1 0

czy jesteśmy na portalu społecznościowym? 14:01, 16.11.2017


mnmn

9 4

Państwo Polskie i kolejne rządy zrobiły z Was Policjantów po prostu patusów chowających się w krzakach z suszarką i żebrzących o godną wypłatę za swoją odpowiedzialną pracę. To od Was zależy, czy kiedyś to wszystko odwrócicie. W cywilizowanych krajach, nie dostaje się mandatów za przejście na czerwonym świetle czy temu podobne. Nie uświadczysz suszarek w krzakach co 50 km, tylko oznaczone widoczne z daleka vany i to nie często. Silny człowiek, nie musi się mścić mandatami, wypatrywać z daleka drobnych przewinień. Każda kontrola, powinna być wykonywana z klasą, powoli, bez pośpiechu. W widocznych miejscach. Ale żeby tak było musicie wykonywać swoją pracę z dumą i być godnie wynagradzani. A do tego potrzeba zmiany i tylko od Was ona zależy, nikt tego za Was nie zrobi. 23:05, 15.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZGRZGR

0 0

Cóż, nasz południowy sąsiad nie jest cywilizowany bo tam jest dokładnie jak opisałeś i nie co 50km ale co 20...30, itp. Ale już w Czechach policja jest bardzo widoczna na autostradach i drogach ekspresowych. Na landówkach nie uświadczysz. Na Węgrzech policja jest "wszędzie" ale z reguły jest z daleka widoczna. 20:29, 18.11.2017


AgusAgus

12 6

Uwazam ze postawa policjanta byla sluszna! 16:35, 16.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

3 3

Myślę że wystarczy tych uszczypliwych komentarzy.Jedna wypluta guma to nic w porównaniu do tego jak podli potrafią być ludzie.Pracuje z ludźmi i niestety niejednokrotnie widzę różne rzeczy.Mysle że artykuł to przestroga i refleksja do własnych przemyśleń.A niestety każdy ma coś na sumieniu niestety świętych wśród nas nie ma. 17:23, 16.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kobylankakobylanka

4 4

sami esteci.....w komentarzach.nikt z Was nie był na miejscu i nie wie jak było w rzeczywistości... 09:35, 17.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grzesgrzes

1 5

powinien poprosić policjanta o udostępnienie popielniczki w radiowozie 11:37, 17.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZGRZGR

6 0

Nie wieszajmy jeszcze psów na policjancie. Myślę, że w niedługim czasie możemy usłyszeć wersję drugiej strony i może się okazać, że opisane zdarzenie nie jest tak jednoznaczne jak opisano. 20:32, 18.11.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AzsAzs

0 0

A od kogo usłyszymy tą inną wersję :-)? 18:30, 19.11.2017


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GóralGóral

5 0

Panu Walongowi za wzorową służbę dałbym medal.? Pozdrowienia z Bukowiny. 12:29, 20.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

L-owoL-owo

8 1

W Łużnej nie mają jeszcze kanalizacji, więc co się dziwić, że nie wiedzą nawet gdzie się wyrzuca gumę do żucia. Postawa Policjanta jak najbardziej prawidłowa! Za zaśmiecanie środowiska powinny być jak największe kary. Pan R. szuka taniej sensacji, sam powinien potępiać zaśmiecanie środowiska. Jaki portal taka wiarygodność i rzetelność informacji. 17:38, 21.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koleżanka Koleżanka

2 1

Artur dlaczego jak nie zgadzasz się z mandatem, to go przyjąłes?A po drugie mogłeś zazyczyc sobie badania na krew,uwierz nic by tak nie wk.....policjanta ja świadomość tego ze jesteś trzezwy , a on ma przed sobą kupę formalności do zrobienia. 18:13, 22.11.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnAn

4 2

Kompromitacja redaktora, uważa że można śmiecić bezkarnie. Bareja powinien przeczytać ten beznadziejny artykuł.!!!!! Byłaby dopiero komedia.... Z redaktora !!!!!! 17:39, 13.12.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%