Zamknij

Głupota, czy odwaga?

22:32, 29.01.2017 J.R Aktualizacja: 22:34, 29.01.2017
Skomentuj

Piękne niedzielne południe. Wielu gorliczan wybrało się w poza miasto napawać urokami przyrody. Jeden z naszych czytelników dotarł nad zalew w Klimkówce, gdzie nagrał film, który przedstawiamy Państwu w dalszej części artykułu. 

Zarejestrowane na filmie zdarzenie nie jest jedynym takim incydentem, gdyż od kilku dni otrzymujemy na naszą redakcyjną skrzynkę e-mail informację od zaniepokojonych czytelników odnośnie tego, co dzieję się na zalewie w Klimkówce.

Do tej pory dostawaliśmy, albo słowne relacje, albo filmiki przedstawiające samochodowe „rajdy” odbywające się w różnych częściach zbiornika retencyjnego w Klimkówce, jednak filmowane z dużej odległości, gdyż osoba rejestrująca stała na brzegu, zaś samochody szalały na środku tafli.

Dzisiaj jednak otrzymaliśmy film zarejestrowany około godziny 12.30 na którym widzimy kierowców dwóch różnych auta szalejących na teoretycznie zamarzniętej tafli. Filmik jest wprawdzie krótki, jednak samochodowe popisy trwały kilkadziesiąt minut.

Jak Państwo oceniacie, czy takie zachowanie to wyjątkowa odwaga, czy też nieodpowiedzialna głupota?

 

(J.R)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(87)

mieszkankamieszkanka

90 77

Głupota ludzka nie zna granic !! zachowanie 5-latków jest na lepszym poziomie ... 22:42, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

sprawa jest prostasprawa jest prosta

104 131

wybudujcie w końcu tory w Polsce,żeby można było trochę "wyżyć" się, to nie będzie nikt wjeżdżał na zamarznięte tafle! No, ale najlepiej to tory,które są zamykać,bo przeszkadza innym :| a potem na ulicach widzimy, co widzimy... 22:47, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

...... ..... ..... ...... ..... .....

70 68

Głupota jakiej świat nie widział, zero rozumu , zero odpowiedzialności, oby dać popis przed znajomymi i pokazać jaki jestem maczo! 22:47, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

77 137

Czy właściciele samochodów wyrazili zgodę na publikacje filmu ? 22:50, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mnodpmnodp

95 56

Coś pięknego ;) 22:54, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

widzwidz

77 49

A wiecie chociaż jaka jest grubość tafli? Pod Uściem tam gdzie jeżdżą.. No to sie nie wypowiadajcie.. 22:58, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sara Sara

46 46

A czy właściciele samochodów wyraża zgodę jeśli dojdzie do tragedii i będzie po fakcie ???? JANEK Głupie pytania . Takim zachowaniom i głupocie trzeba zapobiegać jeśli jest jeszcze na to czas i nie jest po fakcie. Ma być to przestroga dla innych żeby wiedzieli co mogło by się stać 23:00, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sciemasciema

80 51

A co moze lepiej zeby na drogach szaleli? Bardzo dobrze ze znalezli inne miejsce do tego by sie wyszalec bo takich w okolicy nie ma.. I poki tym co robia nie zagrazaja ani zdrowiu ani mieniu innych ludzi to nic Wam do tego.. Kazdy w swoim wolnym czasie robi to na co ma ochote a nie to czego inni oczekuja.. Jedni wola siedziec tylko przed tv albo przed komputerem inni wola zrobic cos innego.. Najsmieszniejsze jest to ze tylko ci pierwsi "oceniaja" drugich 23:04, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarioMario

99 48

Gratulacje za pomysłowość. Sam bym pojeździł!!! 23:14, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

99 33

W ostatnich dniach na Klimkówce odbywały się sesje treningowe aut rajdowych, grubość lodu była mierzona ze staranną dokładnością. Nie róbcie z tego wielkiego halo! Widocznie ktoś wiedział, że można tam pojeździć 23:15, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

69 60

To jest zbiornik wody pitnej. Gdzie jest policja ? Gdzie jest zarządca zbiornika??? Ja nie mogę plywac z silnikiem spalinowym a oni robią co chcą? 23:15, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

.... ....

36 57

Zajmujecie się tym co nie czeba a tym co jest ważne to nie. Co was gowa boli co się dzieje na klimkuwce. Jak ktoś nie ma pojęcia co faktycznie się dzieje na klimkuwce to niech nie pisze głupich komentarzy. W tym kraju to najlepiej zabronić wszystkiego bo wszystko to źle i nic nie wolno. Najlepiej to nic nie robić 23:23, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

56 44

Każdy kierowca ma swój rozum i odpowiada sam za siebie... Lód jest starannie mierzony i to nie w jednym miejscu ... Ale po co o tym pomyśleć lepiej stwierdzić że to głupota... Może to poprostu czyjąś pasja... sama tam jeździłam i mam ochotę jeszcze nie Raz pojechać... 23:35, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ktos ktos

43 43

sam jezdzilem i jakos zyje I nie ma nigdzie ustawy ze nie mozna po lodzie jezdzic I jak komus nie pasuje nie musi sie patrzec 23:40, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

anielcaanielca

32 26

Przynajmniej na rzece sobie po smigają bo to bezpieczniej . Na ulicy to byłaby tragedia . To są dorosłe ludzie wiedzą co ryzykują na terenie Klimkówki .Nikt za nich nie odpowiada za życie, darujcie sobie. Głupota wtedy jest jak skoczy do płytkiej wody latem na pokaz kończy się na wóźku inwalizkim tyle w temacie 23:45, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

44 23

14 stycznia w godzinach od 9-15 dokładnie w tym miejscu miały miejsce zimowe testy zespołu GP+Cars. (colinteam). Lód musiał spełniać warunki w 100% aby takie testy mogły się w ogóle odbyć. I zapewne od tego czasu kierowcy *jeżdżą / *szaleją / *ćwiczą umiejętności itd. (*- "skreślić" niepotrzebne przy czytaniu) bo wiedzą że lód jest dobry. Na szczęście nie ma jeszcze strasznego ocieplenia więc tafla lodu nie powinna zmaleć, ale sprawdzać to ktoś i tak powinien, dla własnego i czyjegoś bezpieczeństwa. 23:54, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Edek z krainy kredekEdek z krainy kredek

47 42

to ja mam pomysł, skoro to wszystko takie legalne i nie zabronione to może niech wypowie się Policja co? Ale coś mi mówi, że jak ustalą tych kolesi z tych auto to srogo pociągnie ich to po portfelach i okaże się, że ani to legalne, ani bezpieczne i wcale nie takie tanie, choć życia nie wycenisz! 23:56, 29.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IkIk

42 32

Tam gdzie smigaja , jest nieopodal posterunku policji. Byli, maja pozwolenia a lod jest odpowiednio gruby. Polucja odjechala a Wy sie czepiacie. Szukanie sensacji czy brak pomyslow na nowe tematy. Tam gdzie jest gleboko nikt nie jezdzi.... 00:01, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siemasiema

19 33

chlopaki gratuluje za pomysłowość ;D nielegalne drifty pod lidlem 00:05, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

24 34

Smacznej wody dla wielbicieli driftu życzę :) 00:15, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Luke Luke

6 18

Edek - mylisz się - pozdrawiam :) 00:19, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsiaAsia

8 26

Jakie są wasze zainteresowania?napiszcie a my będziemy was bojkotować ! 09:40, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DanielloDaniello

29 22

witam dla zainteresowanych grubosc lodu wynosi 40 cm wytrzymuje to nacisk 40 ton wiec o czym mowa grubosc jest sprawdzana co dziennie w 30dziestu miejscach sprawdza to takrze zapora i strazacy jezdza samochody do tego przygotowane w zamkniete szczelnie zbiorniki oraz z plytami pod silnikiem jezeli mozna lapac rypki i je smacznie jesc takrze mozna przejechac sie skuterem snieznym na nartach pobiegac ryby polapac a takrze zobaczyc sarenke i zajaca jak sie sciga po jezioze a jezeli ktos jest z gorlic i pije ta wode co na wsi wypuszczaja oleje do rowu oraz nad zalewem znajduje sie wysypisko smieci z kturego pare lat wplywa fetor do zalewu zycze smacznego. 00:53, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TAKA TAMTAKA TAM

11 20

Kazdy ma prawo do wlasnej opinni na kazdy temat kazdy z nas jest inny i ma inne poglady wiec ogarnijcie sie i nie skaczcie kto jest madrzejszy !!! A tak wogole kto nie ryzykuje ten nie zyje.... Czasem chwila jest dobra by zycie bylo choc troche lepsze a zastrzyk emocji kazdemu by sie przydal niz rutynowo co dzien to samo pozdrawiam 01:28, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BorysekBorysek

19 18

włączcie sobie TVN24 popatrzcie i posłuchajcie!!! właśnie pokazują dwa zdarzenia z wczoraj i z dziś z dwóch różnych jezior jakie tragedie się wydarzyły!!! 11:48, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UścieUście

19 24

Testy są już od miesiąca, lód codziennie sprawdzany. Mieszkańcy Uścia i okolic, a także Klimkówki są na TAK, bo przynajmniej się coś dzieje i można popatrzeć jak to wygląda. Kierowcy też chętnie pozwalają spróbować swoich możliwości. Nie szukajcie sensacji na siłę... 06:51, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swójswój

18 27

Policja była i odjechała bo się nie znają i boją się podjąć interwencji. Proponuję przedstawić sprawę komuś od ochrony środowiska. Bo na taką głupotę musieli starać się o jakieś pozwolenie. 07:28, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swójswój

20 12

Do ~.... Klimkówka piszemy z dużej litery gdyż jest to nazwa własna, również przez ó a nie przez u. Weź lepiej słownik poczytaj. 07:32, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

princessaprincessa

22 22

dojdzie do tragedii ciekawe co wtedy napiszecie gratuluje glupoty nie rozumiem jak mozna sie tym jarac jak dla mnie pokaz totalnej porazki 08:04, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkk

16 31

Nie znacie dobrej zabawy ponieważ kobiety nawet szaleją.Wszystko pilnuje policja.A lód ma grubość 40 cm
08:26, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja ja

24 13

proszę -"natura 2000" 08:28, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

21 22

Ja tego nie nazywam ani głupotą ani odwagą dla mnie to SELEKCJA NATURNALNA 08:34, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gurusgurus

30 29

W Kanadzie po lodzie grubości 1 metra jeżdżą kilkudziesiecio tonowe ciężarówki. W Estonii też są otwierane lodowe drogi przy grubości lodu min. 22cm, a w Finlandii przy grubości 40cm. Jak zwykle w Cebulandii ciemnota w onucach najmniej wie ale najwiecej ma do powiedzenia. Jakie to polskie, jakie to smutne. 08:47, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malinamalina

24 24

skrajna głupota 08:53, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jankojanko

8 18

Karpie sobie pewnie pomyślały że to takie duże i szybkie szczupaki do klimkówki sprowadzili.... 09:40, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlaAla

18 27

Chodzenie po górach wysokich tez jest niebezpieczne i nikt nie robi z tego afery 09:41, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

positposit

13 18

I to jest właśnie ta WOLNOŚĆ w tym kraju której to 25lecie obchodziliscie niedawno.
W tym kraju wolności broni posiadać NIE WOLNO, trawy palic sadzić NIE WOLNO , jeździć po jeziorze NIE WOLNO bo zawsze znajdzie się jakaś bandą sztywniakow ciemniaków, którym się to nie spodoba. Jedyne co wolno to pracować do 67 i płacic podatki. 18:12, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BorysekBorysek

31 21

mieszkam w okolicach zalewu i daję wam słowo, że nikt z miejscowych ani nie popiera, ani nie jest zadowolony z tych wyścigów! mieliśmy ciszę i spokój, a teraz nie dość, że jest hałas to jeszcze strach wyjść na drogę bo ci panowie, nie tylko na jeziorze się popisują! chcesz się ścigać to jedź tam, gdzie takie rzeczy powinny się odbywać, czyli na jakiś specjalny tor, a nie żebym ja musiał siedzieć w domu i słyszeć ten łomot!!!! Ala piszesz o chodzeniu po górach, a jaki to robi hałas? komu to utrudnia codzienne życie? bo mi wasze zabawy utrudniają wszystko! A dlaczego w lecie nie można na wodzie pływać na skuterze wodnym na Klimkówce? bo jest strefa ciszy się dowiedziałem, a teraz co wyłączyli nagle strefę? 10:04, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomekTomek

25 15

A czy przyszło komuś do głowy, że ryk silników niesie się na wiele kilometrów i zakłóca spokój wszystkich tych którzy chcieli by pogodny weekend (a taki właśnie był ostatni) spędzić poza domem w okolicach zalewu. Poza tym są ferie i mamy w górach sporą grupę gości gównie z dużych miast, którzy odwiedzają nasz rejon dla ciszy i spokoju.
Argument, że każdy w wolnym czasie może robić co chce jakoś mnie nie przekonują, bo jest to wolność bez patrzenia na innych ludzi 10:07, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bruce3eBruce3e

8 20

Po pierwsza odwaga czy głupota to jest podaje je o tym artykułu po drugie przed wszystkimi "zabawami potworów " grubość lodu jest sprawdzania wieki krotnie a to ze gmina i powiat ma okazje sie promować w innych regionach polski jest złe . Ps co do jazdy na lodzie nie jest zabronione prawnie jeżdżą na własną odpowiedzialność wiec kochana redakcjo won od sportów samochodowych 10:23, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TupciochrupcioTupciochrupcio

16 26

Meeega zabawa :)!!! zazdroszcze tym co jezdza, chyba sie sam wybiore. NIe wiem co w tym zlego?? Dla mnie to ani odwaga ani glupota tylko mega sposob na spedzanie wolnego czasu i podnoszenie umiejetnosci w bezpiecznych warunkach! 10:53, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bruce3eBruce3e

10 15

Droga redakcjo prosimy o reportaż z komendantem policki w Gorlicach na ten temat i wszyscy ... (nie bądźmy jak dzieci i nie wyzywajmy się ) dowiedzą się że jazda po zamarzniętej wodzie , w polskim prawie jesz uznawana jako lewitowanie gdyż nie znajdujesz się na ziemi ani we wodzie a pod latanie się to nie załapuję bo samochody nie latają tafle . głupota czy głupotą są w innych krajach osoby prowadzące samochody ciężarowe po tafli zamarzniętej wody np: program na lodowych szlakach w telewizji tv.... tur.... bez reklam stacji . i takie głupie gadanie że policja się tym zajmie, policja chętnie by się tym zajęła bo mandaty . Ale gdyż nie mam tego w kodeksie karnym ruchu lądowego to nie może nawet zrobić rutynowej kontroli pojazdu na tafli zamarzniętej wody . 11:02, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka Uścia :)mieszkanka Uścia :)

10 19

Wszyscy u nas narzekają że nic się nie dzieje.. Ale jak już ktoś chce coś zorganizować to albo nie dostanie pozwolenia z gminy albo komuś to przeszkadza... Chyba lepiej jest jak można na coś popatrzeć niż siedzieć i pić piwo... Jak tak wszystkim do okoła przeszkadza ten chalas to skąd bierze się nad jeziorem tyle ludzi którzy patrzą... Jak dla mnie to jest super! Oby więcej takich testów... Jak.by nie było to i tak będzie ktoś narzekać.! Ja tam byłam... I będę do końca bo to super zabawa ;) 11:18, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

24 14

W Państwie polskim jest luka w prawie (nie pierwsza i nie ostatnia) odnośnie jazdy po zamarzniętych akwenach wodnych. Nie ma na to żadnego zakazu, paragrafu itp. Ci Panowie właśnie świadomie wykorzystują tą lukę i mogą bezkarnie jeździć po lodzie. Policja i Zarządca Zbiornika mogą się jedynie temu przyglądać i mieć nadzieję, że nie wydarzy się nic złego. Pytanie tylko jedno: co jeśli lód okaże się nie mieć jednakowej grubości na całym jeziorze i odpukać samochód wpadnie pod wodę? Kierowca najprawdopodobniej zginie a samochód pójdzie na dno wraz ze wszystkimi płynami, olejami i paliwem, które następnie pod lodem obejmie cały obszar zbiornika. Służby ratunkowe będą bez szans na odłowienie tych zanieczyszczeń a Gorlice i okolice pozbawiona wody pitnej na miesiące. Zapewne ten scenariusz jest mało realistyczny ale jednak możliwy.
Inna drogą jest, że brakuje w Polsce miejsc do tego typu testów i może zamiast Państwo Polskie wydawać miliony na podwyżki dla "SWOICH" zbudowałoby kilka takich torów. Sam chętnie bym sobie pojeździł. Pozdrawiam 12:07, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~Marylka~~Marylka~

12 20

Ich życie, ich sprawa, ich ryzyko, ich zabawa a nie wasz interes... 18:22, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

michigenmichigen

10 16

Zbiornik wody PITNEJ, gdzie jest zarządca, całe Gorlice i okolice mają truć się spalinami z wydechów startej gumy z eko dodatkami, które uwolnią się do wody stopniowo.Co innego zanieczyszczenia naturalne. 19:00, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

massymassy

3 1

Ja się dziwię nie tylko gorliczakom ale i wszystkim, którzy piją wodę z rzeki. Przecież wszystkie ścieki zgodnie z prawem grawitacji spływają do rzeki i nie wszystkie zdążą się po drodze oczyścić zależy kto jak daleko od rzeki mieszka.Mało tego były czasy, że rolnicy myli w rzece rozrzutniki z gnoju po nawożeniu pola czy samochody po jazdach terenowych. Niby to idzie przez oczyszczalnie ale świadomość,że woda była zanieczyszczona wcześniej moczem czy kupką pozostaje. 20:24, 02.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiejscowyMiejscowy

9 17

Borysek ja jestem rownierz miejscowy jak i kilkanascie innych osób ktore znam i którym to co sie dzieje na jeziorze nie przeszkadza a wręcz przeciwnie jestesmy ZA! wiec z łaski swojej nie wypowiadaj sie za wszystkich miejscowych

OBY ZA ROK BYLO TAK SAMO! 19:53, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GłupipomysłGłupipomysł

9 12

Posypać popiołem i po problemie. 20:43, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uściok Uściok

13 19

Mieszkam w usciu 22 lata nigdy nic się tu kuzwa konkretnego nie dzieje...
A jak w końcu coś fajnego chłopaki zorganizowali na własną rękę bo oczywiście "Władza " nie jest w stanie wymyślić czegoś ciekawego nie tylko dla młodzieŻy Ale równiez dla reszty mieszkańców to jest wielka afera i zamieszanie.
Ludzie kuzwa weźcie się ogarnijcie!!!
Byłem tam i widziałem ze było to dobrze zorganizowane. Piątka dla tych którzy to zorganizowali; )
A Pan Naboz... I reszta skorumpowanych ludzi niech się bujają
Mam nadzieję że już co roku bedziemy mieli przyjemność oglądać doswiadczinych kierowców rajdowych na naszym Jeziorku. Pozdro 638
F. 14:02, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

turystaturysta

13 16

na zalewie jazda na całego a 300 m dalej Policja i zero reakcji ....Byłem Świadkiem 21:27, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ręczny Ręczny

12 21

We końcu się coś działo w Uściu ;)
Popieram
Aż idę polatac bokiem bo dziś już chyba ostatni dzień żeby sie poslizgac.
Jak cos to juz możecie dzwonić na policję bo będę tam za 10 minut to w sam raz spotkamy się na miejscu.
14:13, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

11 30

Wasza wiedza o samochodach rajdowych jest marna... Koszt przerobienia auta na takie jakie tam jeżdzą to jest wydatek rzędu 60 tys euro (nie złoty). W takim samochodzie w razie wypadku lub też tonięcia odcina się dopływ paliwa i innych łatwo palnych substancji do silnika i nic się nie ulotni do wody!!! Nie pozdrawiam anonimowych hejtów 14:39, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuchJagiełłyDuchJagiełły

30 21

Durniów ci u nas POd dostatkiem ale i tych przeżyjemy 14:49, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

*hihot*hihot

6 21

Wy się przejmujecie że woda pitna i syf z samochodów? One są zabezpieczone nic nie cieknie ale jak w lecie ludzie się kąpią i sikaja do wody to nie ma artykułów że nie wspomne o utopionej zwierzynie w wodzie i czasem ludziach których szukają tydzień 15:02, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rajdowiec Rajdowiec

13 23

Jest pelna zgoda policji, strazy i innych sluzb. Samochody sa zarejestrowane i dopuszczone do ruchu. Wiec bedziemy jezdzic kiedy nam sie podoba miedzy 6 a 22 15:13, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DruchDruch

10 20

Żeby jeździć musieli załatwić papiery i zgody zarządca zbiornika i policja o tym wiedzą wszystko jest legalne 15:17, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

13 18

Głupota? odwaga? Drodzy... Połowa z was jak widzi że jest ślisko to nie wyjeżdża bo sie boi, nastepna cześć w poślizgu nie ma pojęcia co zrobić, przeważnie hamuje i leci w auto z naprzeciwka, rów, czy bariery. A tutaj widać że kierowcy wiedzą jak zachować się podczas poślizgu, zamiast obrażać i wyzywać polecam się wybrac na szkolenia w bezpieczniejszych warunkach pod okiem instruktora. Tak samo jak ktoś sobie lata bokiem na parkingach to dzwonicie po policje, po co? może właśnie gość uczy się jak opanowac poślizg, zamiast siedzieć i lamentować w domu. I dzieki temu że katuje to auto, wy jak bedziecei jechać nastepnego dnia do pracy, to zamiast się z tą osobą zderzyć, to ta osoba po kilku godzinach nauki opanowania poślizgu nie wjedzie w was, tylko opanuje samochód. Ja chłopaków doceniam i sam się wybiore na dniach, póki mróz trzyma! ;) dzieki za reklame! Pozdrawiam! 15:20, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bombibombi

9 18

tym co daja takie komentarze to poprostu zazdrosc zzżera bo pewnie sami by sobie pojezdzili tylko strach im na to nie pozwala..ja sam osobiscie jezdzilem i uwazam ze to fajna zabawa..lepiej poszalec na takim torze niz na drogach.. 15:25, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MietekMietek

8 18

Kierowcy są dorośli i mają swój rozum więc niech sobie jeżdżą w czym wy macie taki problem? Komentarze w stylu to jest zbiornik wody pitnej a tu spaliny najbardziej mnie rozbawiły... 16:02, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Madzia GorliceMadzia Gorlice

14 18

Robicie sensacje z niczego! To są treningi organizowane profesjonalnie przez znających się ludzi i nic nie jest w tym niebezpiecznego. Przestańcie robić ludziom wody z mózgu! 16:55, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sciemasciema

17 29

Aż już mi się nie chce komentować tej patologii w komentarzach :) Jak już napisałem sami specjaliści od wszystkiego co poza komputerem i tv nic nie widzieli. Jeszcze przyznają się że tvn oglądają :) Gratuluję "rzetelnego" źródła informacji...

Ja powiem tylko tyle: Świetny pomysł! I oby takich więcej było! 17:10, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka Uścia :)mieszkanka Uścia :)

9 17

A na co mają reagować jak to wszystko legalne i przede wszystkim bezpieczne jest...
23:10, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zpowiatu .Zpowiatu .

13 20

To nie kierowcy to de... 23:16, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaczkicebulaczkiPolaczkicebulaczki

9 14

Ludzie tam wszystko jest legalne to są testy w większości zawodowych kierowców a tafla była sprawdzana poprzez odwierty w lodzie. Glupota ludzka nie zna granic? spójrzcie na siebie, media robią wam kiełbie we łbie, że tak powiem i szukają tematu do sensacji i dyskusji nie sprawdzając jak rzeczywiście jest. Dajecie się manipulować i oburzacie nie znając prawdy. Wystarczy przeczytać z jak super wiarygodnych źródeł są to informacje.. filmiki, przekazy ustne od osób które zauważyły to z boku i nawet pojęcia nie mają co tam się dzieje. Polaczki to polaczki... 23:26, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dafixdafix

7 12

Może nie są głupi i sprawdzili grubosc pokrywy przed wjechaniem na lod 23:31, 30.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

qqqqqq

5 12

wielkie mi halo .... jaka głębokość wody w tym miejscu ????? 50 cm ????? widać że blisko brzegu ... któryś gość martwi się spalinami które przedostaną się do wody ... a siki ludzi i zwierząt które wpływają do rzeki po drodze - to już nieważne ... :( 18:02, 01.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Daniel Daniel

3 8

Drodzy gorliczanie proszę się nie denerwować , ja od 5 lat wypuszczam ścieki do klimkówki i jeszcze żyjecie . Grubość lodu to 25 cm bez obaw że ktoś wpadnie . 12:27, 02.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

5 3

Od początku samowolnych rajdów po tafli jeziora wiedziały o tym władze gminne , a nawet radni miasta Gorlice. A wiec o co tu chodzi ? 16:57, 02.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Gorliczanina tam do Gorliczanina tam

3 7

A kiedy po powodziach świnki i krówki gniły tam to nie przeszkadzało? Teraz nagle przez kilka samochodów ci woda śmierdzi? 19:31, 02.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłochliwyPłochliwy

8 3

A co z decybelami wydechów panów ,rajdowców, którzy wchodzą driftem po zakrętach w Uściu - szanowna policjo? 17:11, 03.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłochliwyPłochliwy

7 2

Natura 2000. Piękny przykład dla ludzi,tyle w mediach się trąbi żeby nie wchodzić na lód i tyle wypadków. A poza tym spaliny ,oleje resztki ogumienia zostają na lodzie który w końcu stopnieje. Smacznej wody! 17:04, 03.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmm

9 12

jak to nagle wszyscy sa przejeci ekologia... ale jak np. taki jeden z drugim janusz ekologii zabiera swoja grazyne na wakacje nad jeziorko i zostawia tam po swym pobycie chlew to tego juz nie widzi i wtedy jest ok...
08:00, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KubaKuba

3 13

To najlepiej z łóżka nie stawajmy bo zginiemy.
Nie pijmy niczego bo woda zatruta.
Nie jedzmy bo GMO i GLUTEN albo LAKTOZA.
A o wyciąganie się nie martwcie bo pewne ropioki które chciały ponaśladywać utopiły BMW i wyciągała straż za ich pieniądze 13:50, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

-tommy--tommy-

3 10

Lód jest wystarczająco gruby, jednak wjeżdżanie na jezioro zaporowe to nie najlepszy pomysł, problemem jest tu nie do końca wiadomy stan wody pod taflą. To jedyne zastrzeżenie. 14:39, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

11 8

A jak ja wypłynę motorówką spalinową to kto mi zabroni są równi równiejsi ? 17:47, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mr.D.mr.D.

5 14

to są profesjonalne samochody rajdowe , czyściejsze od większości aut cywilnych. nie ma prawa nic kapać ani wyciekać . DAJCIE SPOKÓJ tej ekologi i przyrodzie nic się nie stanie 18:01, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WielcykierowcyWielcykierowcy

3 8

Tacy wielcy rajdowcy a nie stac ich na porządny transport?! Tylko wlekli się że kilku kilometrowy korek za nimi jechał,żal....! 21:46, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jankojanko

11 0

tylko tu caly czas chodzi o to ze jezdza po lodzie zwykli ludzie ktorzy mysla ze jak kilka dni temu jezdzili zawodowi kierowcy z zezwoleniem to im tez mozna...najlepiej niech sie ktorys cwaniak utopi to wtedy bedzie tylko lament gdzie policja byla wtedy....jakos na filmach nie wszystkie a uta to rajdowki tylko zwykle auta z miejscowymi nr. 22:29, 31.01.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DDDD

7 5

Jeżeli komuś to przeszkadza znaczy zarządcy zbiornika , to zamknąć szlaban który istnieje ,na starej drodze od Uścia przy zalewie, albo wprowadzić nowelizacje do Zarządzenia Starostwa i dopisać zakaz poruszania się pojazdami mechanicznymi po zalewie Klimkówka, bo poduszkowcem też nie jest zabronione a takowe istnieją, a jeżeli nie to zostawić to w takim stanie jaki jest i tyle w temacie. 07:02, 01.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RysiekRysiek

0 2

Ich samochody ich ryzyko ale pamiętam 15 lat temu przez lud jeździł ciągnik i ciągnoł drzewa z lasu wycięte. 15:05, 03.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłochliwyPłochliwy

5 1

Rozumiemy że za śmieci ,bumpery które leżą w kontenerach panowie rajdowcy uiszczają opłaty w gminie. Ale na szczęście jest kilka kamer w Uściu. 17:14, 03.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PelagiaPelagia

4 1

Jeżeli w lecie nie wolno plywac po jeziorze lodkami spalinowymi to również w zimie jesto tosamo jezioro i również w zimie nie wolno poruszać się po jeziorze pojazdami spalinowymi. Gdzie sa nasze władze? gdzie Policja? Gdzie służby? Gdzie również PZW? Najlepiej nic nie robic, az zjada się na nasze jezioro szaleńcy z całej Polski. 14:43, 07.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesiekWiesiek

2 2

Prawda jest taka że na zbiorniku Uchwałą Rady Powiatu wprowadzona została strefa ciszy, w związku z tym również zakaz używania silników spalinowych do łodzi. Samochód co prawda to nie jest łódź, ale chyba nie jeździ na silniku elektrycznym, a do tego robi chyba większy hałas -zwłaszcza ten sportowy. Myślę, że w tej kwestii należało by zwrócić się z pytaniem do Rady Powiatu Gorlickiego o interpretację swojej Uchwały (a może powiat wydał stosowne zezwolenie na zorganizowanie tej konkretnej imprezy ?) A tak swoją drogą to rzeczywiście nie ma w naszym regionie miejsc do realizacji tego typu imprez, które na pewno są widowiskowe, ale również miejsc które mogły by służyć do edukacji kierowców do jazdy w warunkach zimowych, na oblodzonej nawierzchni 12:05, 08.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddd

1 2

Prawo nie zabrania wjazdu pojazdem na zamarznięte jezioro. Jak to się więc dzieje, że tylko w ten weekend olsztyńscy policjanci skierowali do sądu wnioski o ukaranie kilkunastu kierowców, którzy wjechali na jezioro Ukiel?

Ponad dwadzieścia interwencji, związanych z wjeżdżaniem pojazdów na zamarznięte jezioro Ukiel podjęli podczas weekendu olsztyńscy policjanci. Wobec jedenastu kierowców skierowane zostały do sądu wnioski o ukaranie, a dwanaście osób na miejscu zostało ukaranych mandatami karnymi.

Dlaczego kierowcy zostali ukarani, skoro nie ma w Polsce prawa, które by w jakikolwiek sposób regulowało legalność wjazdu pojazdem na lód?

Jak informują olsztyńscy policjanci, jazda samochodem po zamarzniętym jeziorze może stwarzać zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia osób w pojeździe lub znajdujących się w jego pobliżu - wędkarzy, spacerowiczów. Czyn ten jest przestępstwem (art. 160 Kodeksu Karnego), za który grozi kara nawet 3 lat pozbawienia wolności. Wobec jeżdżących po lodzie kierowców policjanci mogą zastosować także przepisy z Kodeksu Wykroczeń czy Ustawy o ochronie środowiska.

Kierowca może zostać również ukarany przez policjantów prewencji, jeśli wjechał na lód w nieodpowiednim miejscu - przez plażę, czy las.
Art. z gazety polecam. 20:42, 13.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KGRKGR

1 0

Ktoś co całe życie jezdził ,,tiko" do pracy i do domu nigdy tego nie zrozumie jak można świetnie sie pobawic na BEZPIECZNEJ tafli jeziora dla tych którzy psioczą wiedzcie ze jezioro na100% było zbadane pod względem grubości lodu jak sami wiecie dlugi czas bylo po minus 15 ;) 12:23, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czepialscyczepialscy

0 0

Samochody te są przygotowane do amatorskich rajdów - chłopaki też muszą gdzieś trenować, ale jak zawsze w tym kraju musi się ktoś do nich przywalić, bo by sobą nie byli... Żałosne, panie i panowie, żałosne.

DO WSZYSTKICH KOMENTUJĄCYCH: zastanówcie się, co wy robicie i co robicie z tego kraju! 23:27, 24.02.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%