Zamknij

Sędziszowa. Zderzenie busa z autem osobowym

18:52, 12.10.2018 K.K Aktualizacja: 08:32, 13.10.2018
Skomentuj Koszmar! - tyle zostało po wypadku z busa Koszmar! - tyle zostało po wypadku z busa

Około godziny 18.40 na drodze wojewódzkiej 981 doszło do zderzenia się busa z samochodem osobowym. Prawdopodobnie kilka osób jest rannych. Udajemy się na miejsce zdarzenia. Więcej informacji wkrótce.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Na ten moment z pierwszych informacji wiemy, że w zdarzeniu udział brały trzy pojazdy - bus oraz dwa samochody osobowe. Bezpośrednio zderzyły się ze sobą czerwony bus Ford Transit oraz srebrne osobowe BMW. Kierowca trzeciego pojazdu Fiata Stilo widząc sytuację na drodze ratował się przed zderzeniem ucieczką zjeżdżając z drogi przy czym spadł ze skarpy na przydrożne pole. 

Co najmniej trzy osoby bardzo poważnie ucierpiały w tym zdarzeniu. Na miejsce wypadku leci już śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego. 

Nieoficjalne na ten moment informacje mówią, że kierowca srebrnego BMW wraz z pasażerką jechali od strony Bobowej w stronę Ciężkowic. Na odcinku drogi z podwójną linią ciągła mężczyzna rozpoczął manewr wyprzedzania innego pojazdu doprowadzając w ten sposób do zderzenia z jadącym z przeciwnego kierunku Fordem Tranistem, w którym podróżowało małżeństwo. Siła zderzenia obu pojazdów była tak ogromna, że bus został wyrzucony z drogi na przydrożne pole. 

Podróżujący busem oraz pasażerka z BMW zostali przewiezieni przez zespoły ratownictwa medycznego do gorlickiego szpitala. W najcięższym stanie jest kierowca osobowego BMW i to właśnie po niego leci śmigłowiec LPR.

Osobowe BMW, którym podróżowały dwie młode osoby - mieszkańcy gminy Bobowa - wyprzedzając na podwójnej ciągłej Fiata Stilo, którego prowadził mieszkaniec gminy Ciężkowice czołowo zderzyło się na przeciwległym pasie z dostawczym Fordem Transit prowadzonym przez mieszkańca Śląska, który podróżował z żoną. – mówi aspirant sztabowy Grzegorz Szczepanek, oficer prasowy KPP Gorlice. 

 

[ALERT]1539363129573[/ALERT]

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

Gość Gość

10 34

Jakiej firmy autobus? 19:06, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

obserwatorobserwator

7 7

Na miejsce leci LPR 19:09, 12.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

7 0

To widze ze bardzo poważny wypadek 19:12, 12.10.2018


JaJa

36 5

BMW musiał mieć chyba nieźle na liczniku .... 19:42, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GorliczaninGorliczanin

14 17

BMW wyprzedzało? Tak to wygląda, bo stoi pod prąd na lewym pasie. Chyba, że tak siła uderzenia obróciła samochód.
Może jakaś aktualizacja? 19:46, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

63 22

Tylko kierowcy BMW są do tego zdolni 19:50, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tatara tatara

15 4

no masakra
20:02, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tatara tatara

5 37

szkoda tego bmw heh wg szkoda tych ludzi
20:03, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HuzarHuzar

56 9

Tak, i pewnie kierowca BMK-i miał mniej jak 30 lat, tacy myślą że są królami szos, i nieśmiertelni. Wszystkim dużo zdrowia. 20:10, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość 1gość 1

56 6

Czy tutaj tylko dzieci piszą? Nie samochód jest winny tylko kierowca. Nie samochód ma uprawnienia i rozum. Tak się dzieje jak bezrozumne osoby i cwaniaczki siadają za kierownicą. popisy zawsze się źle kończą. Jest tutaj ktoś komu zaimponował sprawca? Ja bym szukał winy również w zarządzie dróg i policji. Tak Policji bo wszyscy wiedzą ile już było wypadków przez organizowanie na tej drodze wyścigów. Nie tak dawno było i jest dalej głośno o Słowacji gdzie przez wyścig zginęła niewinna osoba. Chcą dla sprawcy 30 lat za jedno niewinne życie. Można teraz wziąć przykład od nich. 20:18, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

........

46 5

bo jak sie niema pojęcia to sie nie siada nie struga gieroja... wiejska brawuraa i brak wyobraźni... 20:22, 12.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lollol

6 6

A czemu wiejska a nie np. miejska? 22:51, 12.10.2018


yacynyacyn

34 4

Dlaczego zawsze słychać że kierowca BMW...Teraz już wiem kto kupuje BMW 20:28, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StaszekStaszek

28 11

Takich *%#)!& z BMW odrazu powinni wsadzac i do pracy przymusowej 20:32, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

13 11

Policja i tak nic nie zmieni, bo mają za słabe samochody na takie jak wieczorami jeżdżą po drodze 981 20:36, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

annaanna

30 9

i nikogo nie widzi że spowodował to kierowca BMW. Prz większości wypadów to oni są winni. tylko dlaczego niewinni ludzie cierpią a czasem nawet giną przez totalny brak wyobraźni i bezradność policji przy wyżyłowanych silnikach bmw 21:13, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobowiokBobowiok

36 4

Widocznie wcześniejszy wypadek go nic nie nauczył. Śmierci chłopczyna chyba szukał dla siebie a dla innych ... kłopotów. 22:28, 12.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OnaOna

7 0

Gdzie miał wcześniej wypadek? 22:36, 12.10.2018


GoscGosc

12 2

Oby wszyscy wyszli z tego cało... a reszta wyciagla wnioski... szczęście w nieszczęściu ze to 1 tak powazny wypadek na tym odcinku, ponieważ tego typu jazda to tam niemal ze codzienność.... 22:54, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatrykPatryk

40 4

Tego zawodnika nieraz widziałem w Ciężkowicach auto chyba bez sprężyn bo podskakiwał na studzienkach niczym burak na przyczepie .
Szkoda ludzi z tego forda to mógł być każdy z nas!!!! 22:55, 12.10.2018

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

KolegaKolega

0 38

Ujawnij się, bo burak to jest ale z Ciebie a nie z kierowcy skoro piszesz bzdury z anonima 05:20, 13.10.2018


PatrykPatryk

25 0

Co mam podać Ci jeszcze nazwisko i adres ,,kolego'' nawet nie przyznawaj się że masz takiego kolegę który znowu spowodował wypadek . Zakaz sądowy do końca życia w prowadzeniu pojazdów !!! 08:48, 13.10.2018


..

0 29

Możesz nawet numer rejestracyjny podać, żal dupę ściska bo takiej BMW nie było daleko, a nie jeden chciałby taką mieć z tych wszystkich tu komentujących
Nie wiecie jak było, to po co rozgadywac plotki? 09:27, 13.10.2018


PatrykPatryk

13 0

Stare BMW na kołach made in china , całe auto wartości mojego traktorka do trawy . 2016 takim samym szrotem wyleciał z drogi . 10:44, 13.10.2018


..

0 22

A Ty czym jeździsz ? Zal Ci dupę ściska bo może masz jakiegoś strupa w gazie
Także nawet nie porównuj do takiej BMW
A jak masz taki traktorek do trawy, to powinieneś jeździć ferrari a takiego nie widziałem po naszych drogach ???? 12:38, 13.10.2018


GośćGość

7 1

Patryk popieram cie. Patrząc na to jak skaczą ludzie zastanawiam się czy oni są normalni czy piszą z psychiatryka. Kolego "." Tak takiej BMW nie miał nikt w okolicy i powiem ci że widać ile mu z niej zostało. Za moje BMW kupił bym ponad 6 takich jak on (przed wypadkiem) i zapewniam cię że został by w tyle nawet gdybym stał obok niego z drugim takim na lawecie. Tylko to nie samochód prowadzi a ludzie. Robię ponad 3 tysiące km miesięcznie i nigdy nie miałem wypadku a też nie zawsze jeżdżę z przepisami jak każdy z nas ale to kierowca ma myśleć. Minął już rok od ostatniego jego wypadku? Tak się trzepiesz przy tym że niedługo będziecie się jarali kto ma więcej zabitych na koncie. Według was to normalne co robicie? Pseudo fanatycy wyścigów. Do takiej zabawy są tory a nie droga gdzie przez takich giną niewinni ludzie a później słychać "nie chciałem" tylko gdybys nie chciał to byś tego nie robił! 21:57, 13.10.2018


..

1 3

Chciałbym to widzieć jak by został w tyle, a 6 to byś pewnie kupił takich, ale teraz po wypadku czyli jakieś do ,6 tysięcy to widać jakie masz auto
Teraz najważniejsze jest zdrowie, nie kto ma lepsze auto 15:56, 14.10.2018


W124 300TDW124 300TD

2 0

~ "."-do kropki/kropkowicza
czego tu zazdrościć? starej bety e46? Hahahah, uhhh możę ty ujawnij dane? :/ groźne panisko ;] mocny w necie :) takich beemek to na pęczki jest na drogach, w komisach, na portalach aukcyjnych i czego tu zazdrościć co hahahahha? Ciekawe co ty byś powiedział, gdyby ktoś z twojej rodziny ucierpiał przez jakiegoś bardzo nierozsądnego kierowcę, nieważne jakiego auta,ale wyprzedzającego w taki sposób jak ten z artykułu! Ogarnij się i swoje żale zostaw dla siebie. Do nory smarku. 21:00, 17.10.2018


AsdAsd

43 12

Nie żal tylko idioty z bmw 23:05, 12.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nissan GTR KrakówNissan GTR Kraków

6 49

Pochodzę z tych rejonów urodziłem się tam, wiem co się dzieje w weekendy na tych drogach, przyjeżdżam przecież w rodzinne strony jeżdżę 485konnym nissanem. Oceniać widzę każdy potrafi, nikt nie jest święty na drodze każdy popełnia grzechy i błędy, jak chcesz oceniać i pisać hejt to najpierw rachunek sumienia zacznij od siebie. Szkoda ludzi i osób postronnych pełna racja ale jeśli nie jeździsz szybkim wozem to nie szerz bezsensownego hejtu. Nie usprawiedliwiam żadnych kierowców czy to bmw czy vw passata, skody i opla. Rozwaga rozwaga i jeszcze raz rozwaga, transport samochodowy to najniebezpieczniejszy środek transportu na drodze. Czy jeśli jedziesz 25letnim zardzywiałym fordem bez jakiej kolwiek strefy zgniotu poduszek itd w tej niebezpiecznej grze badań i statystyk to zachowujesz się odpowiedzialnie ? Komentujesz odpowiedzialnie przy obrażeniach spowodowanych statystyką i popartymi badaniami? Przepraszam panowie wina za obrażenia nie jest za bardzo przeszalowana na konkretną stronę. Jeden jedzie za szybko pełna wasza racja a reszta nie bierze tego pod uwagę, witamy na drogach - niestety. Jeździjcie dalej zardzywiałym 20letnim gruzem myśląc "co może pójść nie tak". 00:09, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bobowa1Bobowa1

29 0

Mógł mieć 25 KM ale jak w głowie nie ma,to sama odpowiedź sunie się na usta. A jeżeli miał BMW 2.5 L bądź więcej i zgrywal cwaniaka kim on to nie jest to się nie dziwmy jakie są tego skutki. Nikt nie kazuje kupować samochodów po 400 KM. To nie chodzi o to czym się poruszasz, chodzi o to by nikomu nie stała się krzywda. Nie chodzi tu o liczbę koni pod maską tylko chodzi o liczbę "koni w głowie". 01:14, 13.10.2018


MocarzMocarz

11 0

Człowieku wiesz gdzie my mamy Twojego Nissana GTR? Ciekawe jakie kompleksy tym leczysz. Każdy jeździ czym chce, a jeśli ktoś jezdzi jak należy to i Syrenie 104 Bosto nic się nie stanie!!!! 12:23, 13.10.2018


NieznanaNieznana

21 3

Oby wszyscy wszyscy tego wyszli. Nawet kierowca BMW bo z tego co piszą to jest w ciężkim stanie. A przypomnijmy sobie wypadek rok temu na wiadukcie.. zginął niewinny człowiek. Ciekawe czy sprawca poniósł jakies konsekwencje... 00:21, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Antek123Antek123

20 2

Dać taczki z jednym kółkiem a nie samochody .....nic tylko rura i gaz do dechy żadnego kierunkowskazu czy patrzenia w lusterko nie mówię o odstępie...sprawdzić kto dał im to prawo jazdy...normalnie strach tam jeździć... 04:28, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

34 4

To nie pierwszy wybryk tego kierowcy Ciekaw jestem ile jeszcze ludzi przez niego ucierpi Ciekaw jestem czy tym razem pozbędzie się prawka dożywotnio czy tylko na kilka dni 08:27, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ereZereZ

16 4

I znowu nastoletnie dzieci za kierownica. 08:40, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

17 1

Często tamtędy przejeżdżam . I takich cwaniaczków jest tam mnustwo. Kiedyś jednemu zwróciłem uwagę to powiedział , że przecież wszyscy tak robią. Pytanie do Policji kiedy zadba o nasze bezpieczeństwo . 08:51, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A-linkaA-linka

8 0

Odnośnie tych "cwaniaczków" - jeśli już tak ich nazywać, to raczej MNÓSTWO :) I mała uwaga: To nie Policja ma dbać o bezpieczeństwo na drodze, ale my sami-kierowcy. Bo żadne, nawet najbardziej wyszukane BMW, Opel, czy Ferrari nic nie jest w stanie zrobić, jeśli za jego kierownicą siedzi *%#)!& tragedia na Słowacji jest tego dobitnym przykładem. 14:31, 13.10.2018


A-linkaA-linka

21 1

Dlaczego nikt z komentujących nie doczytał informacji policji, że "kierowca z Bobowej wyprzedzał na podwójnej ciągłej". To chyba nie jest w zgodzie z przepisami ruchu drogowego. I to - wg mnie - jest przyczyną tego strasznego wypadku. I niestety sprawdza się twierdzenie, że bezmyślność, brawura i brak przestrzegania przepisów ruchu na drodze, to główne grzechy polskich kierowców. 09:00, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

4 0

Gdyby Policja nieoznakowanym dala tam kilka mandatów za linię, wieść by się rozeszła może by ciut uważali . Mnie tam ktoś wyprzedzał kilka razy .Sami jesteśmy odpowiedzialni zgadzam się ,ale co możemy poradzic na niemnóatwo szarych komórek innych 20:18, 13.10.2018


GoscGosc

4 0

Piszę na telefonie więc sorki za literówki. Policjantom najlepiej dać mandat gdy ktoś przechodzi poza pasami w Bobowej. A tam gdzie wszyscy wiedzą, że jest szaleństwo troszkę słabiej

20:26, 13.10.2018


Do Nissan gtrDo Nissan gtr

5 26

I bardzo dobrze kolego widać, że jesteś rozsądnym człowiekiem i wybrałeś samochód przyjazny słabym kierowcom. Gtr napęd 4x4 i masa elektroniki wspierającej kierowcę taki komputer na kółkach. Ja tam wolę samochody dla prawdziwych kierowców w których z elektroniki to jest sterownik silnika i radio dlatego do zabawy mam bmw e30 4.4 v8 szpera 25% i nic więcej nie potrzeba. Lalusiowozy zostawiam dla ludzi twojego pokroju. 09:07, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


..

1 0

Po co piszesz jak nie wiesz ? Dla Twojej informacji nie tego kierowcy ;) 09:29, 13.10.2018


Paweł S.Paweł S.

12 4

Czy wiadomo coś więcej?
Jestem synem małżeństwa, które ucierpiało w wypadku jadących fordem transit. 11:32, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LachimLachim

7 2

Następny któremu Godmode nie zadziałało... 11:33, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


..

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ss

5 4

ci kirowcy z bmw to są *%#)!& jeżdzic nie umieją po co wyprzedzał 12:44, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie!!! Ludzie!!!

5 12

Brak mi słów czytając wasze wpisy...
Kłocicie się o samochody zamiast przejąć się tym czy wszyscy są cali, i obrażacie sprawcę zdarzenia. Każdy człowiek popełnia błędy. Zastanówcie się nad sobą zamiast oceniać innych.
Mam nadzieję że jego rodzina tego nie czyta. Myślę że mają teraz więcej zmartwień niż przejmowanie się waszą *%#)!& opinią. 13:27, 13.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AndyAndy

11 0

Mam nadzieje że to czyta, bo to kolejny idiota z przerośniętym ego który leczy kompleksy przez co cierpią normalni ludzie. BMW to porządne samochody ale nie dla ameb którym się wydaje że jak zdali prawo jazdy to potrafią jeździć. Może i ostro ale mam dość newsów w ktorych normalni ludzie cierpią przez półmózgów którym się wydaję że są bogami na drodze... 14:39, 13.10.2018


Ja Ja

6 0

A Ja mam nadzieje ze jego rodzina czyta te komentarze bo może coś się im rozjaśni w rozumach. I będą mieć na niego jakiś wpływ. Oczywiście jak przeżyje bo jest w ciężkim stanie. Ktoś musi mieć na niego jakiś wpływ, średnio kasuje 1 auto rocznie a czołówka to już druga jak dobrze pamiętam. 17:46, 13.10.2018


 kierowca kierowca

27 3

Pytam dlaczego wyprzedzał na podwójnej ciągłej ... czy jest dozwolone i o zmroku ? 14:39, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarmoladaMarmolada

9 2

To nie wina marki BMW że klotki nie potrafiące prowadzić samochodu z tylnim napędem je kupują, bo chcą się dowartościować. Zakompleksieni ludzie i tyle a konsekwencje kompleksów widać na zdjęciach. 16:28, 13.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes Prezes

9 3

Bmw stary szrot i problem murowany, taczki i gnój mu dać 17:04, 13.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KK1KK1

1 1

Ty gosciu inteligencją nie grzeszysz weź się od marki samochodu *%#)!& i sam patrz jak jezdzisz po wypadki się zdarzają i specjalnie raczej nikt tego nie robi żeby tylu ludzi cierpiał 13:09, 14.10.2018


Moje zdanie ... Moje zdanie ...

9 2

Zamknac na 3 do 5 lat
nauczy sie szanowac zycie swoje i ludzi w jego otoczeniu. Wyprzedzanie na luku podwojnej ciągłej po zmroku widzac z przeciwka swiatla nadjezdzajacego samochodu ... szczyt *%#)!& 21:20, 13.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KKKK

2 2

Przestańcie pisać. On walczy o życie. Każdy nie jest święty, nawet wy. Tylko komentować umiecie. 12:44, 14.10.2018


OnaOna

1 4

Wyprzedzał na zakręcie. Zakręt był w prawo i przy takim zakręcie nie widać czy jedzie coś z naprzeciwka. Chciałam tylko naprostować. 20:53, 14.10.2018


No takNo tak

3 0

No tak, Dlatego tym bardziej trudno jest zrozumiec dlaczego podjol taka a nie inna decyzje... jezeli na zakrecie masz brak widocznosci to chyba nie ryzykujesz 50/50% . Trudno stalo sie ... teraz tylko czekac jak sie wszystko potoczy. Oby jak najlepiej dla wszystkich. 12:52, 15.10.2018


KK1KK1

4 4

Ludzie ogarnijcie się!!!!!Niewiadomo czy chłopak przeżyje, zawinił to odpowie za to a te *%#)!& komentarze tyczace się marki samochodu zostawcie bo że młodzi akurat takimi samochodami jeżdżą to nie jest zabronione. Niech się każdy w piersi uderzy i powie że nigdy żadnych błędów nie popełnił.!!!!
13:03, 14.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzytelnikCzytelnik

2 0

Przestańcie już siać nienawiść. Jeśli chłopak przeżyje ( A daj Panie Boże żeby tak było.. ) to odpowie za wszystko co zrobił. Czasem trzeba pomyśleć inaczej. : dobrze że nikogo nie zabił..
Nie wiadomo skąd u niego taka nierozwaga,ale stało się.
Czasu nie cofniemy. 23:37, 15.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

juzekjuzek

4 0

ten z bmw miał już ze trzy wypadki trzy lata temu na tej samej drodze wyprzedzał na zakrecie i troje ludzi pojechało przez niego do szpitala jezdził jak ogupiały nawet matka nie chciała z nim do samochodu wsiaść




21:41, 16.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

W124 300TDW124 300TD

1 1

Powiem wam swój punkt widzenia (nikogo nie zamierzałem tym obrazić, to tylko moje zdanie)
Jak czytam komentarze do takich artykułów i temu podobnych o zachowaniach Polskich kierowców na drogach, to stwierdzam, że Polacy jeszcze nie dorośli do posiadania uprawnień i samochodu. Jaki jest sens wyprzedzania na podwójnej ciągłej? Co to daje? Szpan? Pośpiech (jest zgubny)? Potem wygląda to tak jak wyżej w artykule lub gorzej!! Robię sporo km w miesiącu, to wiem co się dzieje na drogach. Fakt, czasem podwójne ciągłe namalowane są w miejscach, gdzie ich być według mnie nie powinno (tak jakby na wyrost one były, czasem bez sensu). Ten z bmw wyprzedził i co mu to dało? Teraz jest w ciężkim stanie :( Ale to nie tylko w bmw tak się zachowują. Dla mnie sprawa prosta-kto wyprzedza na podwójnej ciągłej powinien mieć odebrane prawko + słony mandat i przynajmniej z 10 pkt karnych (z wyjątkiem wyprzedzania jakiegoś traktoru, roweru itp. tego typu pojazdów), ale takie wyprzedzanie, żeby być np. wcześniej, czy utrzeć nosa tym, którzy jadą spokojnie, normalnie, czy coś to surowo karane! WIEM, WIEM, nikt nie jest święty, ja też, ale na litość, tyle jest bębnione w TV, w necie,ostatni wypadek bardzo przykry i tragiczny w skutkach na Słowacji, tyle się gada o tym i co? I nic! Jak grochem o ściane! Ehh.
Wszystkim życzę powrotu do zdrowia. Oby mniej było tego typu sytuacji, ale czy w naszym pięknym kraju jest to możliwe?
"W Polsce, da się jeździć przepisowo, ale z takim, poprawnym stylem jazdy, jesteś uznawany za INTRUZA" ? taki komnetarz gdzieś w internetach widziałem i utkwił mi w głowie. Pozdro! 21:05, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

1 3

Widać napęd na tył silnik z skrzynią i wałem trzyma się cało Napęd na tył daje przewagę bo czuć jak na 2 biegu po wyłączeniu asr i innych czuć jak opony ślizgają na asfalcie to daje frajdę adrenalinę a nie jakaś monotonna jazda BMW daje poczucie bezpieczeństwa ciężki samochód i mocny trzeba trafić na coś większego żeby było źle
Tylko dlaczego kierowca dostawczaka nie zjechał do rowu przecież on by mniej ucierpiał a młody by zaszpanował panience ,też byłem młody i tak się jeździło pewne nawyki zostają na zawsze teraz jeżdżę też cięższym samochodem 140 km ale nawyki zostały 21:30, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%