Zamknij

Gorlice. Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy...

22:22, 25.06.2018 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:46, 26.06.2018
Skomentuj 10 marzec 2014 Leszek Miller i Rafał Kukla w czasie spotkania w Gorlicach, ? P. Popielarz 10 marzec 2014 Leszek Miller i Rafał Kukla w czasie spotkania w Gorlicach, ? P. Popielarz

Na prośbę gorlickiego przedsiębiorcy Pana Adama Nowaka publikujemy jego LIST OTWARTY adresowany do Rafała Kukli. Pan Nowak zwrócił się do nas z prośbą o publikację poniższego tekstu w związku z jego zdaniem rażącym naruszeniem faktów szkalujących jego firmę oraz dobre imię.  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oto fragment publicznej wypowiedzi burmistrza Rafała Kukli, którą  opublikował na swojej osi czasu w portalu społecznościowym Facebook po Sesji Rady Miasta Gorlice na której to nie otrzymał absolutorium. We wpisie nacechowanym kłamstwami naruszył moje dobra osobiste.

Pan burmistrz Kukla "łaskaw był" napisać:

(...) I na koniec (choć może nie chronologicznie) - wisienka na torcie: Pan Adam Nowak, wprowadzony jako mówca przez Przewodniczącego na obrady z pełną pogardą dla Regulaminu Rady - rekomendujący Radnym zastanowienie nad udzielaniem Burmistrzowi absolutorium(!)

 

Szkoda, że przy okazji tenże Pan nie pochwalił się Radnym i mieszkańcom jak wygląda jego podejście do płacenia w mieście podatków i z czego tak naprawdę wynika jego niechęć do obecnych burmistrzów. Choć może lepiej, bo myślę że dla wszystkich, którzy swoje obowiązki w tym zakresie wykonują rzetelnie mogło by to być co najmniej demoralizujące.

 

Jeżeli ktoś uważa, że taki sposób działania ma mnie przestraszyć, to informuję, że nic z tego (...)

Postanowiłem odpowiedzieć !!! 

Panie Burmistrzu! Tonie Pan, a tonący brzytwy się chwyta jak mówi przysłowie.  Jest Pan manipulantem o czym świadczy cały Pana tekst, a szczególnie od momentu „wisienka na torcie”.

Oświadczam

Ja, Adam Nowak z pełną odpowiedzialnością oświadczam, że nigdy nie zalegałem i nie spóźniałem się z płatnościami podatku lokalowego od kiedy sięgam pamięcią, czyli przynajmniej 10lat.

Wszystkie decyzje ostatecznie wydawane przez Wasz Urząd respektowałem i regulowałem, mimo, że na wydanie niektórych potrzebowaliście 2-3 lata.  Jestem w posiadaniu aktualnych zaświadczeń o tym, że nie mam żadnych zaległości. Pan Burmistrz może i koniecznie powinien sobie sprawdzić u siebie w biurze ten fakt, aby na przyszłość nie pisał bredni, a pozostałych wątpiących (jeśli tacy istnieją ) zapraszam do biura Galerii Rondo Center.

Zaświadczenia wydane zostały w Urzędzie Miasta w dniu 25.06.2018 i posiadają numery : FP-I.3140.2.10.2018 oraz FP-I.3140.2.9.2018.

W związku z powyższym, że w przestrzeni publicznej dopuścił się Pan pomówienia mojej osoby, polubownie domagam się publicznych przeprosin, bo sugeruje Pan, że firmy przeze mnie zarządzane wykonują nierzetelnie swoje obowiązki podatkowe i nie płacą podatków. Dokumenty, które przedstawiam są autentyczne i wydane w dniu dzisiejszym.

Proszę pamiętać, że jest Pan osobą publiczną i powinien Pan wiedzieć, co według prawa może Pan, a czego nie. Pana wypowiedź szkodzi mojej osobie i moim firmom.

Niechęć do obecnych burmistrzów nie wynika z tego, co Pan sugeruje lecz  moim zdaniem jesteście najgorszą ekipą od 40 lat i chyba jako jedyni od ostatniej wojny nie otrzymaliście absolutorium. Żenujące jest, że fakt nieotrzymania absolutorium to dla Pana decyzja polityczna  -  zazwyczaj każdy polityk czy samorządowiec tłumaczy swoja porażkę „decyzją polityczną”. I Pan też !!!

W przypadku podejmowanych przez Was decyzji co do  moich firm jesteście tendencyjni. Wy i Wasz resort podatków kilkakrotnie chciał ode mnie wyłudzić pieniądze, o czym było głośno w mediach i na portalach społecznościowych. Nie udało się to Urzędowi Miasta zarządzanemu przez Pana i Pańskiego  Zastepcę, ponieważ na szczęście ja potrafie się Wam przeciwstawic i  odwołać a instytucje nadrzędne przyznały mi rację. Czy mam Was za to cenić i lubić ???

Reasumując: przegrywać też trzeba umieć i koniecznie powinien Pan zachować trochę godności osobistej w swojej wypowiedzi – nie wprowadzać oszczerczych informacji manipulując mieszkańcami Gorlic. W tym miejscu pozwolę sobie przywołać cytat Pana POLITYCZNEGO mentora Leszka Millera, który 10 marca 2014 roku osobiście rekomendował Pana kandydaturę na stanowisko burmistrza Gorlic: "prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy"

Adam Nowak

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(67)

lokalna patriotkalokalna patriotka

140 81

Gratuluje odwagi Panie Adamie,brawo Ty! 22:43, 25.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

GrzegorzGrzegorz

113 72

Widziałem Pana wystąpienie na sesji ,pomysł z taczkami jest świetny ,dobra robota 23:06, 25.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mietekmietek

85 116

Pan Nowak na burmistrza!!! 23:10, 25.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

113 45

Ten facet miał swoje 5 minut na burmistrzowym stołku i skończyło się to bezpowrotnie,super 23:22, 25.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

robertrobert

109 43

Nasi wladcy mieli duze koszty- nowa skoda superb,remont *%#)!& za 200,kiepski telebim za 120- oczywiscie tysiaczkow. Dlatego chcieli zrobic skok na kase podatnikow. a tu pech -sztuka sie nie udala. 23:59, 25.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KTOSIKKTOSIK

45 27

Cztery lata temu Pan Adam chyba popierał obecnego burmistrza jak na jego budynku Rondo C rozciągał się wielki baner nie przychylny Witoldowi Kochanowi wtedy urzędującemu burmistrzowi. Dziś pewnie baner inny zawiśnie na budynku koło ronda. Czy to będzie tym razem przeciwko obecnemu włodarzowi. Jedno wiem grono nawet najbardziej sprzyjających obecnemu burmistrzowi kurczy się w szybkim tempie. Kto zatem będzie naszym królem. Coś mi podpowiada, że Król Maciuś i wiecie co. To może być chyba najbardziej oczekiwane. 00:05, 26.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

30 3

o ile pamietam to pan Adam wymierzyl ten baner przeciwko p.Kochanowi bylemu burmistrzowi a ci obecni z tego skorzystali 00:14, 26.06.2018


TelewidzTelewidz

59 41

To zygał do RTVG , że za całoroczną pracę brali kasę. To jak to się ma do tego telewizora z kiepskim programem na 2 mecze. W tym mieście wszystko stoi na głowie. Przez 10 lat mieliśmy super rozrywkę a teraz ino Bobowa i Bobowa i WYsowa. Nie mam pretensji do właściciela RTVG bo musi za coś to utrzymać , ale mam do burmistrza żal !!!! bo zabrał nam radość oglądania co w naszym mieście. NIGDY JUŻ NIE ZAGŁOSUJE NA PANA !!!! Wstydu nie macie. 120 tys daliście za ten telebim. To RTVG pracowałaby 2 lata za to a kasa zostałaby w mieście. WSTYD!!! Panowie kończcie te zabawę w burmistrzów przepraszam bórmistszóf ;-)) 00:15, 26.06.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Magda GorliceMagda Gorlice

10 4

Zgadzam się. To jest świństwo. Ktoś zrobił na wysokim poziomie telewizję by nasze miasto miało czym się pochwalić a te że nie nazwę ich odpuścili te medium, które dziś pracuje dla Bobowej. Wstyd patrząc , ze dali 120 tys na telebim na kila meczy dwa jak czytam a zabrali program lokalny, ale teraz już się nie dziwię bo gdyby mieli się czym pochwalić pewnie by wzięli. To co mają na stronie urzędu to moim zdaniem propaganda własna. Przykro, że to nie my a Bobowa ma czym się pochwalić. Liczę, że pan burmistrz ma choć trochę honoru i w tym wypadku nie otrzymania absolutorium nie wystartuje. Przyznam, że dałam się wrobić w ich propagandę jacy to są gospodarze i nie dali na RTVG, ale teraz powiem OBŁUDA TOTALNA OBŁUDA. Dać na telewizor na 2 mecze tyle kasy która pójdzie poza miasto. Polecam wywiad z p Trybusem w Gazecie Gorlickiej. To kolejna dziwna rzecz wychodzi. RTVG proponowała miastu za grosze film o Gorlicach do TVP i nie było stać ratusza na to ? a dali na inna produkcje za 90 tys zł która gdzieś tam raz leciała. O CO TU CHODZI ? 14:28, 26.06.2018


xdxd

10 1

Jaką to telewizję na wysokim poziomie odtrącił UM? 18:39, 26.06.2018


WKURZONYWKURZONY

2 4

Zgadzam się z Telewidzem. Znałem Edzia i znam Macieja i powiem, że zrobili kawał roboty dla mieszkańców. Jak przyjeżdża rodzina z Wrocławia to nie mogą się nadziwić jakie mają studia telewizyjne w tej RTVG. Trzeba być głupcem by to odrzucić. Tyle lat miasto dawało było tyle relacji i nagle sie odmieniło. Panie Kukla. Powiedz Pan uczciwie. O co tu chodzi. 120 za tą strefę. i tu Pan nie widział wydatku? Ile tam gosci było? Ja pamiętam jak w kablówce była wcześniej telewizja gorlicka 15 lat temu i jaki zrobili przeskok jak nie mogliśmy się doczekać programu. I co Pojawił się pan Kukla i zabrał nam tą rozrywkę. Co za ludzie z Was ? Upier...ć takie coś i pozwolić by promowała sie jakas gmina. Kim wy jesteście ludzie skoro łatwą ręką wydajecie 120 tys na telewizor na dwa mecze a opowiadacie, że na RTVG nie dacie 60 za cały rok. Tam powinien ktoś się temu przyglądnąć naprawdę. Następny burmistrz powinien to zmienić a pan panie Macku daj spokój z kandydowaniem i rób tą telewizję RTVG bo jesteś pan w tym dobry. 21:44, 26.06.2018


GiedyminGiedymin

3 0

No chyba żartujesz telewidzu. Ja się kategorycznie nie zgadzam, żeby z publicznych pieniędzy finansować prywatny biznes (telewizję). 21:54, 01.07.2018


KrezusKrezus

49 58

W czasie sesji z ust jednego z radnych padło też jeszcze jedno ciekawe stwierdzenie, że jeden z przedsiębiorców nie może doczekać się zapłaty za wybudowanie galerii. Bardzo ciekawe. 04:25, 26.06.2018

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

54 18

Wyjaśniam- ten przedsiębiorca nie wykonał swojej pracy w całości lecz w około 80% i za to otrzymał wynagrodzenie.Nie wykonał tez prac terminowo- spóźnił się ponad pół roku .Jakość prac przez niego wykonanych była bardzo niska.O tym kto ma racje rozstrzygnie sąd.Radny,który sformułował takie zdanie nie wiedział jak przerwać moja wypowiedz wiec powiedział coś co nie mógł powiedzieć w tej formie i w tym miejscu - szczególnie jako osoba publiczna. Ta sprawę przekaże mojemu prawnikowi. 08:31, 26.06.2018


KrezusKrezus

38 50

Człowieku, straszysz ludzi prawnikami, kreujesz się na szeryfa Gorlic, wielce uciśnionego przedsiębiorcę, a jeździsz samochodem na słowackich tablicach. 11:10, 26.06.2018


Adam NowakAdam Nowak

48 26

Jestem właścicielem legalnej firmy na Słowacji więc jeżdżę samochodami zarejestrowanymi w tym kraju zgodnie z prawem - i nie ma to żadnego związku z tym, że mój prawnik ma obowiązek dbać o moje interesy. Ja nikogo nie straszę, bo po co miałbym to robić. Wyluzuj Krezusie 12:51, 26.06.2018


KrezusKrezus

22 45

Nikt nie twierdzi, że Pana słowacka firma nie jest legalna. Jednak w internecie można przeczytać wiele podobnych artykułów, cyt.
,, Zamożni Polacy coraz częściej zakładają firmy w Czechach lub na Słowacji tylko po to, żeby zaoszczędzić na zakupie drogiego samochodu.
Tak zwane szufladowe firmy rejestrowane są w Pradze, Brnie i Bratysławie, bo obowiązują tam korzystniejsze niż w Polsce przepisy podatkowe towarzyszące zakupowi nowego auta. Na Słowacji i w Czechach nie płaci się podatku akcyzowego, który u nas stanowi 1/5 ceny. Można też odliczyć całość VAT," 13:41, 26.06.2018


Adam NowakAdam Nowak

27 13

Niestety nadal Krezusie jesteś niedoinformowany -na Słowacji płaci się podatek akcyzowy od samochodów, a co do vat to jest on rzeczywiście odliczany ale potem przy odsprzedaży trzeba go doliczyć i zaplaci - wiec kombinuj i myśl nadal aby to rozkminić przecież jesteś taki mądry 21:36, 26.06.2018


KrazusKrazus

9 22

Sam się doucz. Na SŁOWACJI NIE MA PODATKU AKCYZOWEGO NA SAMOCHODY. Jest opłata rejestracyjna. W Polszy taki podatek przy luksusowych samochodach wynosi ponad 18 procent. Przy samochodzie za milion złotych daje kwotę 180 tyś zł. 10:50, 27.06.2018


GorliczaninGorliczanin

105 19

Na autobusy miejskie brakuje 500 000 zł, a robiona jest impreza za 120 000zł i co najlepsze w kasie zostaje tylko 8000zł. Panowie burmistrzowie, zwłaszcza Panie zastępco. Po co robiliście strefę kibica obiecując wszystkim mieszkańcom Gorlic transmisje wszystkich meczy, a okazuje się że tylko mecze reprezentacji Polski są wyświetlane. Co ciekawe pozostałe mecze w "namiociku z 40 paro calowym telewizorem". To już lepiej w domu siedzieć. Może tym poczynaniom powinny się przyjrzeć różne instytucje, np. takie o których mówił Pan Adam Nowak na ostatniej sesji. Drogi zastępco Pana burmistrza. Chełpisz się tym, że wydajecie pieniądze miasta z rozwagą, że dobrze zarządzacie miastem. Krótkie pytanie. Który przedsiębiorca robi imprezę w firmie jak brakuje mu pieniędzy na prowadzenie firmy, a w tym w przypadku na autobusy miejskie? Znany polityk Andrzej Lepper powiedział kiedyś: cyt: "Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi". Podsumowując chcieliście dobrze wyszło jak zwykle! Liczcie głosy bo będzie ich mało... 07:44, 26.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KUKKUK

0 32

mam gdzieś autobusy 07:54, 26.06.2018


stefstef

35 2

Bywa tak np. w kinie ,ze takie 120 tys. dzieli się po połowie pomiędzy zlecających a firmę, która taką usługę wykonuje. A jak sadzicie, jak jest w tym konkretnym przypadku? tym bardziej,ze radni podobno nie mieli możliwości decyzji małego i dużego zaakceptowac. 08:44, 26.06.2018


polpol

33 12

pojedynek o honor - jeżeli wiecie co to jest - na szpady, na moście w rynku, w samo południe - bezpośrednia transmisja na żywo w internecie, 1 miliard wejść w 15 minut. Tak rozsławicie Gorlice.
DO PIERWSZEJ KRWI... 07:52, 26.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nnnn

7 11

oni nie mają honoru 08:53, 27.06.2018


TofikTofik

91 63

Panie Nowak, znałem Pana jedynie z baaardzo obiegowej opinii i miałem o Panu raczej kiepskie zdanie, ale po obejrzeniu relacji z sesji i tego co czytam teraz biję się w pierś. Widać, że spoko chłop z Pana! Szacunek! 08:05, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

melamela

24 3

Miasto nie tylko korzysta z podatku lokalnego, również część podatków płaconych do UM wpływa do kasy lokalnej.
09:02, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OB- serwatorOB- serwator

19 10

Polskie piekiełko.
Najmojsza jest MOJA RACJA !
Polska Partia Protestująca - protestuje zawsze do końca...! 09:25, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marcinmarcin

25 4

heh....winny się zawsze tłumaczy O_o 11:06, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BULBUL

67 62

Czy to może ten Adam Nowak, który jeździ wypasionymi brykami na słowackich numerach rejestracyjnych? Bo jeśli tak to sam sobie wystawia świadectwo - słoma z butów. Stać pana na super wozy, a na zapłacenie podatków, z których utrzymywane są drogi w naszym kraju już nie? To jest może świadectwo patriotyzmu? O tym mówił Burmistrz Kukla? 12:51, 26.06.2018

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

54 28

Drogi BULU, tak to ja jeżdżę samochodami na słowackich numerach, bo mam legalnie zarejestrowaną firmą na Słowacji i robię to zgodnie z unijnym prawem, a słoma z butów i to taka po pas to wyrasta Tobie Drogi BULU, ponieważ jesteś mało inteligentny, nie znasz przepisów i masz Drogi BULU duży ból, że nie jeździsz takimi brykami (jak to określiłeś) jak ja niezależnie od tego na jakich numerach one są. Żyjemy w Unii Europejskiej, w której prawo na to pozwala. Nasze drogi wyglądają tak jak wyglądają właśnie dlatego, że podatki od tych samochodów płace w jednym z krajów europejskich i nie ma to nic wspólnego z patriotyzmem. 14:05, 26.06.2018


Tak z bokuTak z boku

60 7

No i widzisz p Kukla jak ludzie odebrali twe słowa..ilu takich jest którzy podobnie myślą jak bul że p.Nowak podatków nie płaci?A jeżeli już o podatki chodzi to jak wypłyneła afera z glimarem skarbnik sama zapytała kiedy firma isad zacznie odprowadzać podatek czy coś się zmieniło przypomnieć trzeba że tam kika firm wynajmuje tereny hale czy jakiś grosz wpływa do kasy gorlickiej? 14:20, 26.06.2018


BULBUL

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BULBUL

25 45

A to skojarzenie z "bólem dupy" - no po prostu wyżyny intelektu! Dzięki swojemu pseudo spotykam się z tym często zwłaszcza u prostaków. I możesz mnie pan podać swojemu mecenasowi, ( a nie sorry to tylko "prawnik" i to "mój prawnik ma robić co mu każę" - typowe dla zakompleksionych drobnych krętaczy). Guzik mnie obchodzą pańskie bryki - mi w oczy rzucają się te tablice świadczące o krętactwie. Kropka - bez odbioru. 15:50, 26.06.2018


żabażaba

42 11

Panie BUL (cokolwiek by to miało znaczyć ) może zazdrość i zawiść jaka bije z Pańskich wypowiedzi jest przyczyną tego właśnie BUL-u ? Proszę przywołać trochę dobrych emocji one sprzyjają zdrowiu i dobremu samopoczuciu. Negatywne uczucia i stres są przyczyną wielu chorób - proszę pomyśleć o własnym zdrowiu. 17:29, 26.06.2018


Adam NowakAdam Nowak

28 15

Rzeczywiście jesteś za drobny za bardzo zakompleksiony abym fatygował mojego prawnika Krezusie. Ale już wiem, że jesteś ze środowiska burmistrzów. To tam zawsze przytykają mojemu gorlickiemu prawnikowi,że nie jest mecenasem. Wyjdź z tego środowiska, które sam określasz prostakami.Bo wiesz przysłowie mówi "z kim przestajesz takim się stajesz" 21:56, 26.06.2018


do BULdo BUL

7 23

A zapytaj Pana Biznesmena Europejczyka i Światowca kto i za co nabył teren dzisiejszego jego Rondo Center i kto jest teraz właścicielm tego terenu. Firma na Słowacji? No tak takie piękne słowo - optymalizacja podatkowa. A na face booka i inne firmy "zachodnie" pisoczycie że w Polsce nei są porejestrowane. A teraz już ok tak? 08:52, 27.06.2018


anonimanonim

8 13

do Adam Nowak
Proszę o wyjaśnienie jak pan rozumie słowo mecenas?... przecież to jest tytuł grzecznościowy - jak można komuś zarzucać, że nie jest mecenasem? Poza tym skąd pan wie kim jest BUL czy KREZUS - skąd wnosi pan o ich statusie społecznym i materialnym? Zdaje się, że zwrócili tylko uwagę na pańskie swoiste podejście do spraw etycznych. Jakim prawem się pan wywyższa - dlatego, że udało się panu dorobić? To nie jedynek kryterium oceny człowieka. 11:41, 27.06.2018


Adam NowakAdam Nowak

22 6

Do : " do BUL " Przecież sam możesz zapytać, nie potrzebujesz pośredników! Jesteś niewyedukowany - księgi wieczyste w Naszym kraju są jawne więc kliknij i sam zobacz, nie ma tam nic do ukrycia. 12:00, 27.06.2018


alaala

86 5

Po obejrzeniu wielu relacji z Sesji Rady, obserwacji działań na różnych polach, wreszcie po przeczytaniu ostatnich wpisów na Facebooku w sposób prymitywny uderzających w przeciwników politycznych, dam Panu, panie Kukla trzy rady. Po pierwsze, jeśli Pan wygra, proszę wymienić doradcę, po drugie proszę przeczytać książkę Jona Ronsona pt,, Wstydź się,, po trzecie proszę być przyzwoitym. Myślę, że warto. 13:07, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czesław GębarowskiCzesław Gębarowski

34 68

Panie Nowak ,Pan po prostu nadużył głosu jaki otrzymał, więc interweniowałem. Atakując Burmistrza bez ładu i składu fajną kampanię mu robicie. 13:17, 26.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

57 24

Szanowny Panie
Nie mogę mieć do Pana pretensji, że Pan mi przerwał, bo być może (nie wiem) takie prawo Radnego. Mam natomiast poważne zastrzeżenia do tego co Pan powiedział. Już o tym pisałem, ale powtórzę jeszcze raz osoba publiczna, którą Pan jest powinna ważyć słowa i brać za nie odpowiedzialność - a to wyjaśniłem Panu telefonicznie. Mam nadzieję, że sobie Pan to przemyśli, wyciągnie wnioski i podejmie taką decyzję w tej sprawie, abyśmy do tego nie wracali. 14:16, 26.06.2018


KrezusKrezus

14 51

Pan Czesław stwierdził jedynie tyle, co potwierdził pan kilka komentarzy powyżej. Proszę nie straszyć radnego machiną prawniczą bo może to być odebrane niejednoznacznie. 15:24, 26.06.2018


Prezes Prezes

28 83

Rafał Najlepszy burmistrz Gorlic ?? ?? ?? i kolejne wybory też wygra
???? ???? ???? Dzięki jemu Gorlice tętnią życiem 13:25, 26.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lenalena

41 4

taaaak, igrzyska w dodatku kiepskie. Bawmy się dalej.... 17:14, 26.06.2018


Skóra Skóra

33 47

Panie skóra niech Pan powie jak wyglądał ten biznes skórzany bo kreuje się Pan na Świętego a jak było dużo ludzi wie... 15:40, 26.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lenalena

43 9

ludzie wszystko najlepiej wiedzą - to takie wiarygodne źródło.... wiedzą zwłaszcza to, o czym nie mają pojęcia.. 17:16, 26.06.2018


BolkiBolki

20 3

XXI.wiek a niektorym komuna sie marzy..Zenada. 16:22, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czesław GębarowskiCzesław Gębarowski

22 50

Panie Nowak ,Pan mówił,ja wysłuchałem . 16:31, 26.06.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

żabażaba

45 13

i rozpuścił Pan trochę plotek do kamery.... tak przy okazji :) 17:18, 26.06.2018


anonimanonim

9 28

Czy żaba to alias Adama Nowaka? 11:42, 27.06.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AmisezdajeAmisezdaje

6 11

A mi się zdaje, że nadchodzi czas Króla Maciusia z RTVG jak to kolega wyżej napisał. Gość z poza kręgu zaufania jak widać więc zrobi "pariatki " 20:12, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCZYNIWYBORCZYNI

14 11

A czy ktoś wie czy kandydat Maciej T zarejestrował swojego czarnego kota w Polsce czy na Słowacji? 20:18, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stan64Stan64

21 31

Jeden wart drugiego
20:50, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SwojSwoj

21 33

Obaj swieci 20:51, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RowerzystaRowerzysta

20 3

Moi drodzy az mnie kusiło sprawdzic i wsiadłem na mojego rovera na dwóch kołach i pojechałem w Glinika. Bryka pana prezesa RTVG zarejestrowana w Polsce a więc patriota ;-)))) 21:20, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PieszyPieszy

30 10

Trybus przynajmniej kupił sobie tego Jaguara za dochody z prywatnej firmy, a nie tak jak niektórzy pokupowali sobie audice i jaguary za "nędzną" pensje samorządowca, którą dostają dzięki woli wyborców, którzy dali im się nabrać na opowieści, że po czterech latach od 2014 Gorlice będą krainą mlekiem i miodem płynącą. 22:22, 26.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KormanekKormanek

9 30

8000 jest wolnych środków A nie pieniędzy w kasie. Zanim zaczniesz wywód wartałoby się douczyć 06:56, 27.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DAYADAYA

18 26

Trafił swój na swojego!!! Adam N. chyba nie pamięta jakie imprezy odbywały się w restauracji "Gorlicka" i ile alkoholu zostało spożyte . Więc dla znających temat nie jest dziwne ,że wspiera handel używkami. A Urząd Miasta powinien przed wydaniem zezwoleń na sprzedaż alkoholu zastanowić się nad bezpieczeństwem mieszkańców!!! 20:08, 27.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aniaania

2 1

..a ile dziewczyn było zadowolonych ... 19:47, 30.06.2018


janjannjanjann

11 7

Pan z tv.owszem ma prywatna firme ale byla ona przez kilka dobrych lat finansowana przez ratusz po ponad 100,000 miesiecznie,wiec mozna rozwinac firme i uskladac na kota 20:50, 28.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

7 15

..nie mam zadnej firmy,nie mam zadnych aut ,nie mam długów,nie mam pojęcia o którym Nowaku tyle szumu 21:24, 28.06.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam Nowak Adam Nowak

16 2

w tym momencie ktoś się " podszył "pod moje wypowiedzi. Adam Nowak -ten prawdziwy 16:32, 01.07.2018


mądrymądry

14 38

Piszcie co chcecie, a Gorlice wiedzą kto jest kim i kto jest uczciwy. Wygra Kukla, bo nie ma mu co zarzucić i jest zdecydowanie lepszy od poprzednich burmistrzów. 20:38, 29.06.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXX

24 2

Uważam, że jeśli ktoś kogoś pomówił, oczernił i bezpośrednio to rzutuje na jego wizerunku i odbija się na jego biznesach i z tego względu czuje się pokrzywdzony to powinien takie coś wyjaśniać na drodze prawnej i tam dochodzić swoich praw. To jest właściwe do tego miejsce. 11:58, 01.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NiedobryNiedobry

0 0

Specjalista od sziman 12:40, 17.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%