Zamknij

Gorlice. "Solidarni z Rodzicami Osób Niepełnosprawnych"

08:29, 22.05.2018 J.R Aktualizacja: 09:24, 22.05.2018
Skomentuj

"Solidarni z Rodzicami Osób Niepełnosprawnych" - pod tym hasłem Komitet Obrony Demokracji organizował wczoraj demonstracje m.in. w Warszawie, Gdańsku i Krakowie, a także w Gorlicach Ma to być gest wsparcia protestujących w Sejmie rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.

Portal

gorlice24.pl

Napisał o tym

pierwszy

Gorlicka demonstracja tak, jak w całym kraju rozpoczęła się o godzinie 18.30. Czterdziestoosobowa grupa pikietujących spotkała się na gorlickim Rynku.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(38)

BubuBubu

57 36

Jak to jest ,że większość tych KODowców maszerowało w czarnym marszu (byli za zabijaniem właśnie takich osób niepełnosprawnych )a teraz protestują aby im pomóc. 09:28, 22.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

17 24

To tak trudno zrozumiec ciasnym rozumkiem? Chodzi o wolną wolę a nie przymuszanie wszystkich do poświęceń, by Boże broń później nie znajdywac tych dzieci w beczkach. Masz sumienie? To sam decydujesz. Ale nikogo nie zmuszasz do niczego. A jak już urodzi to faktyczna pomoc a nie 4 tys. na poczatek i rób co chcesz później. Pod publiczkę chore dzieci Szydło będzie ściągac do Polski ale chorym rodakom juz nie pomoże! A co to też gorszy sort? Jak już się podjąłęś wychowania niepełnosprawnego dziecka to realna pomoc chyba sie od tego państwa należy chyba nie? - bardziej niż zdrowym nierobom żyjącym na łasce mopsu 11:05, 22.05.2018


AnkaAnka

4 6

Bo sa przeciwko hipokryzji walczącej o życie poczęte i olewającej życie narodzone niepełnosprawne. 23:00, 22.05.2018


reo

obserwatorobserwator

42 34

Kto tym nierobom za to płaci ? 10:32, 22.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

oooo

17 14

Obrażasz rodziców niepełnosprawnych dzieci ,którzy tam są, ich dziadków i znajomych, którzy wiedzą ile to wyrzeczeń i kosztów trzeba ponieść aby takim dzieckiem się opiekować. 11:58, 22.05.2018


AnkaAnka

0 3

NIE TY!
22:55, 22.05.2018


ABCABC

43 28

Kodowcy wstydzcie się. 11:57, 22.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vinvin

41 33

Kościół i plebania tak blisko, a nie widzę żadnego przedstawiciela tej instytucji. A tak gardłują w obronie godnego życia. Wstyd. 11:58, 22.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do vindo vin

9 6

Przecież ty nie chodzisz do Kościoła więc skąd wiesz o czym mówią ? 20:40, 22.05.2018


CyrkCyrk

46 24

Kodowcy? A co przez ostatnie 8 lat zrobili dla niepełnosprawnych? Gdzie jest przystosowane państwo? Do chyba prędzej obecny rząd (nie jestem pisowcem ale realnie oceniającym!) robi więcej dla niepełnosprawnych bo i program dostępność+ i podniesienie renty socjalnej i pakiet świadczeń. A ci kodowcy mają czelność teraz protestować chociaż przez 8 lat nie wyciągnęli nawet ręki do nich? WSTYDŹCIE SIĘ WYKORZYSTYWAĆ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE ! Opieka nad osobą niepełnosprawną to wielki trud, poświęcenie. Dużo zmieniło się na plus dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów. Ale nie da się też tak z dnia na dzień dać każdemu po 500 zł bez wcześniejszego przygotowania budżetu. Rodzice powinni pójść na ustępstwa (i tak wiele udało im się wywalczyć) i np. zaproponować 100 zł w gotówce plus zwiększenie o ileś procent rok do roku 12:08, 22.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

4 15

Realnie oceniający? chyba kpisz! Taak na prawdę program dostępność+ da ci co włożyć do garnka! Jak rodziny zmagają sie z najpilniejszymi potrzebami to mają gdzies windę w kinie czy bilet do muzeum. Tamci nic nie robili a obecni tym bardziej. Tyle że gębe sobie wycierają jak to katoliccy są i dbają o rodziny niepełnosprawne. Za mała siła wyborcza by im coś dać więcej. 13:53, 22.05.2018


do @jado @ja

15 4

Przez ostatnie lata mieli co włożyć do garnka i było cacy a teraz nagle co się stało, że nie mają? Tym bardziej, że została podniesiona renta socjalna i też pakiet darmowych świadczeń. Więc poczynią znaczne oszczędności. A program dostępność+ ma przygotować i przystosować kraj do potrzeb osób niepełnosprawnych, m.in. podjazdy, chodniki itp. Uważasz że to nie jest ważne?? Jakoś żaden rząd się tego nie podjął... Zawsze jest coś co dałoby się zrobić lepiej ale akurat mówienie, że ten rząd nie dba o niepełnosprawnych i nic nie robi to czysta hipokryzja bo te rzeczy to POWINNY BYĆ DAWNO ZROBIONE szczególnie przez 8 lat był na to czas!! Coby nie mówić, sytuacja osób niepełnosprawnych i ich rodzin się polepszyła więc skąd nagle takie oburzenie, że nie mają co do garnka włożyć? To jak żyli te kilka czy kilkadziesiąt lat do tej pory jak mieli jeszcze ciężej? 14:13, 22.05.2018


DadDad

13 41

Na rząd i obalić! 12:50, 22.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IdąwyboryIdąwybory

44 23

Nie wstyd im wykorzystywać niepełnosprawnych do gierek politycznych? 14:33, 22.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swój swój

25 32

Mamy do czynienia z klasycznym przykładem ludzi ,którzy nie byli na tym spotkaniu ,a wiedzą wszystko i lepiej ...Otóż chciałem wam oświadczyć ,że nie padło ani jedno słowo KOD itp. stowarzyszeń ...Wręcz przeciwnie podkreślana była kilkakrotnie apolityczność całego spotkania ...Historia zdaje sie powtarzać i tak jak przed laty mała część społeczeństwa sprzeciwiała się łamaniu praw obywatelskich , narażając się na liczne szykany ze strony panującej władzy ,przy jednoczesnej biernej postawie reszty narodu ,który woli stać cicho i bezpiecznie w cieniu ...Gdy już wywalczone zostaną liczne naturalne swobody dla suwerena ci plugawi tchórze wychodzą na światło bezpiecznie i zaczynają się popisywać radami iż można było to zrobić wszystko lepiej ... 15:32, 22.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

vinvin

7 1

Masz całkowitą rację. Większość tych którzy nacisnęli czerwoną łapkę można spokojnie przypisać do ostatniego zdania w Twoim tekście. 17:02, 22.05.2018


do swój do swój

11 4

To kto był organizatorem tego spotkania jak nie kod. Przecież wam chodzi tylko o to aby przy każdej nadarzającej się okazji walczyć z demokratycznie wybranym rządem PIS . 20:49, 22.05.2018


BULBUL

1 1

Ilu spośród tych protestujących ma niepełnosprawne dziecko? Czy takich ludzi nie ma w naszym mieście. Oczywiście, że są. Tylko, że oni otrzymują pomoc od opluwanego powyżej kościoła w postaci np. x.Gądka (albo Gontka - nie wiem jak to się pisze). Prawdziwi niepełnosprawni nie biorą udziału w polityczno-ideologicznej hucpie. Porównywanie KODu do KOR i Solidarności to plucie w twarz prawdziwych bohaterów. (Redaktor i tak tego nie puści, ale może przeczyta ze zrozumieniem tzn. kilka razy przed skasowaniem). 16:14, 25.05.2018


JoannaMJoannaM

30 14

Teraz to mój 1% przekaże na schronisko dla zwierząt. Wiele złego zrobiły te baby w Sejmie dla niepełnosprawnych. Teraz będą fige a nie odliczenia podatku co roku. 18:42, 22.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~~~ja~~~~ja

30 10

Prawdziwi niepełnosprawni i ich opiekunowie nie mają sił i czasu ma urządzanie takich politycznych cyrków. 21:08, 22.05.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

swój swój

5 11

Prawdziwi i nieprawdziwi niepełnosprawni i skąd my to wszystko znamy ? ...lepszy sort i gorszy sort ...Ja to w wojsku znaczyło dokładnie '' *%#)!& '' i proponowałbym zmienić dilera albo kanał tvp info i *%#)!& na coś bardziej światłego ....Hallo ziemia ! 22:39, 22.05.2018


AnkaAnka

4 4

Tak, tak - twój nick mówi sam za siebie: długo, długo nic i w końcu JA. A może dalej nic?
22:57, 22.05.2018


ciekawośćciekawość

34 10

Cieszy mnie to ze mieszkańcy mojego miasta nie biorą udziału w tym cyrku. Te same twarze protestowały ubrane na czarno, te same stały ze świeczkami pod sądem, teraz "walczą" za niepełnosprawnych. ciekawe dlaczego nie wyszły nigdy protestowac np. przeciwko umowom śmieciowym, podwyższeniu wieku emerytalnego do 67 lat. Nikomu z nich nie przyszło wtedy do głowy protestować, ciekawe dlaczego.................a może daltego, że sami zatrudniali ludzi na umowy śmieciowe albo płacili minimalna płace za cięzka pracę :) a teraz kiedy nikt nie pójdzie do nich do pracy na takich warunkach to protestują..................oj duzo sie zmnieniło dla niektórych :) stojących w tym "protestującym" okręgu 22:35, 22.05.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

scigaczscigacz

11 1

zgadzam sie z tobą 00:35, 23.05.2018


2+12+1

11 2

Wszyscy dokładnie wiemy ,że im nie chodzi o niepełnosprawnych tylko o walkę z demokratycznie wybranym rządem PIS .Ciężko się im z tym pogodzić ,że Polacy nie chcą złodziei ,krętaczy ,oszustów itd. Kod jeszcze miesiąc ,dwa i skończycie jak Palikot. 09:20, 23.05.2018


swój swój

2 13

Najwidoczniej tym samym twarzom zależ na tym kraju . Większość woli być trzymana krótko za morde jak w przeszłośći ...Nie trzeba myśleć ,bo to władza wie lepiej co ci potrzeba...Najlepiej poklepać pacierze w kościele ,poplotkować pod sklepem sportowym i anonimowo pohejtować na forach internetowych ...Tak naprawdę cały ten rząd to istny cyrk, który wcale nie jest śmieszny ...Ta władza to identyczna kopia bolszewików ...Pełne usta frazesów o równości ,sprawiedliwośći w rzeczywistośći niesłychana pazerność na władze ,stanowiska i pieniądze ,a reszta jak u Orwella do roboty ...Ps Tylko czekać jak zamontują u nas na rynku patriotyczną ławkę i schody do nieba .... 10:54, 23.05.2018


ciekawośćciekawość

18 3

do :SWÓJ" to wyjaśnij mi dlaczego ci sami ludzie nie protestowali w sprawie umów śmieciowych i podniesienu wieku emerytalnego do 67 lat , ktos sie wtedy pytał ludzi czy tego chca czy nie??? ktos wtedy zwracał uwage na protesty ????? Uważasz ze umowy śmieciowe nie sa formą " trzymania ludzi za mordę"???? uważasz ze to jest godne zycie, bez stabilności, bez pełnych praw ???? uważasz ze człowiek 67 letni moze pracować na budowie ??? uważasz ze będzie miał do tego siłe???? Wydaje mi sie ze to jest ograniczenie wolności bo nikt nie daje Ci alternatywy, tylko nakaz. Wtedy nie przyszło ci do głowy ze Cie ograniczają??? Zacznij myśleć, a nie wyzywać wszytskich od bolszewików itp. 14:52, 23.05.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Swój Swój

0 6

...No właśnie wyjaśnij mi gdzie wtedy byłeś ,jak były te umowy śmieciowe ? ..Siedziałeś na czterech literach tak samo wściekły ,bezradny i naturalnie wychylałeś się ... 19:04, 23.05.2018


CiekawośCiekawoś

5 1

Pytanie było do Ciebie. A Ty odwracasz kota do góry ogonem. Uświadamiamy Ci że te opowieści o braku wolności konieczności protestów są wydane z palca. Nie przypominam sobie żeby ktoś protestował 3 lata temu w tej samej sprawie niepelnosprawnych. Czysta hipokryzja i robienie wody z mózgu. 21:30, 23.05.2018


swój swój

1 5

To nie odwracanie kota ogonem , ale to ja ci chce uświadomić że tak jak kiedyś ,tak i teraz jesteś tchórzem ...teraz w dodatku zmanimpulowanym ... 00:17, 24.05.2018


ciekawośćciekawość

1 2

Widzisz wydaje mi sie, że to ja nie jestem zmanipulowany bo zwyczajnie wiem ze takie akcje maja podłoże polityczne, chodzi tylko o wywołanie awantury w okreslonym celu politycznym. Dlatego nie chodze na takie akcje, nie byłem 3 lata temu za rzadów PO i teraz tez nie czuje potrzeby za rzadów PIS. Poprostu zdaje sobie sprawe jak to działa. A Ty myslisz, że Toba nikt nie manipuluje, włącz myslenie, mniej oglądaj TV i zacznij zastanawiac się kto ma interes polityczny w Twoim zangażowaniu. Wiesz jedna z osób które stoją w tym zakletym kregu to mój znajomy, który tak się zakręcił w ten cały KOD, że przestał mysleć racjonalnie. Na Fb uzewnętrznia swoje poglady polityczne,wyzywa innych, afiszuje sie z nienawiścia do księzy, koscioła itp. a wiesz gdzie go najczęsciej spotykam ????? W kościółku, siedzi z zona i dziecmi w pierwszych ławkach . Jak dla mnie to hipokryzja, bo jezeli nie podoba mi sie kosciół, zasady tam panujące itp to poprostu omijam szerokim łukiem. Tyle w temacie. Jak mawiała moja nauczycielka historii - myslenie ma kolosalna przyszłość :) zacznij myśleć samodzielnie a nie przez media. 18:33, 24.05.2018


ciekawośćciekawość

16 6

do :SWÓJ" to wyjaśnij mi dlaczego ci sami ludzie nie protestowali w sprawie umów śmieciowych i podniesienu wieku emerytalnego do 67 lat , ktos sie wtedy pytał ludzi czy tego chca czy nie??? ktos wtedy zwracał uwage na protesty ????? Uważasz ze umowy śmieciowe nie sa formą " trzymania ludzi za mordę"???? uważasz ze to jest godne zycie, bez stabilności, bez pełnych praw ???? uważasz ze człowiek 67 letni moze pracować na budowie ??? uważasz ze będzie miał do tego siłe???? Wydaje mi sie ze to jest ograniczenie wolności bo nikt nie daje Ci alternatywy, tylko nakaz. Wtedy nie przyszło ci do głowy ze Cie ograniczają??? Zacznij myśleć, a nie wyzywać wszytskich od bolszewików itp.
A i jeszcze jedno pytanie - taki sam protest był 3 lata temu, kiedy rzadziła inna partia, dlaczego wtedy nie protestowałeś - wtedy była wolność a teraz jej nie ma ???? dziwne, protest dotyczył dokłądnie tego samego. Hipokryzja ???? Jak rządza nasi to jest demokracja, a jak rządzi ktos inny to jest zamordyzm ???? Taka KOD-owska logika :) 15:13, 23.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ciekawość Do ciekawość

4 2

Myślę ,że nie ma sensu takim jak ,,swój" cokolwiek tłumaczyć gdyż i tak nic z tego nie zrozumie.On już ma tak zaKODowane, że cokolwiek zrobi obecny rząd to i tak jest żle ,trzeba manifestować .Ich celem jest walka z PIS i Kościołem.Tyle w temacie szkoda cokolwiek tłumaczyć . 09:46, 24.05.2018


R R

22 6

Wstyd z ludzkiego nieszczęścia robić sobie broń do atakowania i krytykowania Rządu.
22:19, 23.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

swój swój

0 13

R jak Rydzyk ? ...Dziękuje nie mam więcej pytań ... 00:08, 24.05.2018


nicknick

11 3

Niektórych widziałem jak pikietowali red. Michalkiewicza. Czy to są zawodowi pikieciarze? 15:36, 24.05.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RejtanRejtan

12 3

Sami wichrzyciele i faryzeusze,wykorzystaja każdą okazje by robic *%#)!& kogo tam nie ma .. mniejszości narodowe TW byli i obecni... z kolega Burekowskim na czele.Robił zdjęcia ludzi w trakcie mszy za Ojczyzne w 1982 roku.Na podstawie tych fotografii SB brała ludzi pod lupe.Kilka tygodni temu wrzeszczał pod gorlickim sądem,razem z drugim "rewolucjonistą " Leszkiem Bahnem.. konstytucja,konstytucja a echo odpowiadało prostytucja,prostytucja... 18:48, 24.05.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

vinvin

1 2

A ty Rejtan jak widzę to jesteś z IPN-u, ABW, Policji i bóg wie czego jeszcze. Wszystkich masz rozpracowanych jak za najlepszych twoich czasów w UB i SB. 15:55, 25.05.2018


0%