Zamknij

Gorlicka AFERA ogrodzeniowo-bramowa

13:02, 26.07.2017 artykuł sponsorowany
Skomentuj

NAJBARDZIEJ DOWCIPNY KOMENTARZ ZOSTANIE NAGRODZONY BONEM O WARTOŚCI 500 ZŁ DO WYKORZYSTANIA W GALERII RONDO CENTER.

Strony konfliktu:

  • Wydział Podatków i Opłat Lokalnych Urzędu Miasta, jako poborca podatkowy
  • Adam Nowak, jako ścigany

GORLICCY WŁAŚCICIELE PŁOTÓW, PARKANÓW, OGRODZEŃ – „SĄDNY DZIEŃ NADCHODZI”.

PRZECZYTAJ – OCEŃ- TO CIEBIE TEŻ NIEDŁUGO MOŻE DOTYCZYĆ

WPROWADZENIE

W dniu 06.03.2017r. Wydział Podatków i Opłat Lokalnych wydał decyzję na zobowiązanie pieniężne (podatek od budowli), który płacony jest przy tzw. podatku od nieruchomości dla Adama Nowaka właściciela nieruchomości przy ul. Kościuszki 34. Podatek dotyczy ogrodzenia, które według urzędniczek ma wartość 24 666,66 zł oraz bramy wjazdowej 2 629,12 zł. Według pań poborczyń taki podatek to 545,92 zł rocznie i liczony powinien być od 28.04.2015 roku.

Podatnik Adam Nowak złożył obszerne wyjaśnienie informując, że co prawda początkowo dokonał zakupu ogrodzenia i bramy od poprzedniego właściciela obiektu, ale zaraz potem po udokumentowaniu, że przedmiotowe ogrodzenie usytuowane było niezgodnie z granicami działki, transakcja została anulowana – doszło do ugody w związku, z czym sprzedający PGNIG zwrócił na konto bankowe Adama Nowaka 20 000 zł za zakupione ogrodzenie i czynności związane z ustaleniem granic. Urząd jednak zignorował wyjaśnienie podatnika oraz dokumenty, które to potwierdzały i naliczył podatek od budowli, za którą uznał płot i bramę. Podatnik odmówił zapłacenia, ponieważ transakcja została cofnięta i nie jest właścicielem ogrodzenia. Ogrodzenie to w znacznej części zostało zdemontowane, a to, które jeszcze istnieje nie znajduje się w granicy działki, lecz albo u sąsiada albo ,co prawda na działce podatnika, lecz kilka metrów od granicy czyli nie ma zastosowania jako ogrodzenie, bo to jak sama nazwa wskazuje powinno ogradzać teren a nie przebiegać gdzieś tam. Ogrodzenie, które jeszcze istnieje również w najbliższym czasie będzie zdemontowane. Ponieważ Urząd poszedł w tzw zaparte podatnik skorzystał ze swojego prawa i odwołał się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Nowym Sączu.

W dniu 14.07.2017 roku otrzymałem pismo asygnowane przez Burmistrza Miasta, którego ksero niżej dołączam a w którym to Pan Burmistrz zarządza w dniu 28.07.2017 roku ( piątek) o godz. 10:00 oględziny nieruchomości na okoliczność stwierdzenia czy istnieje budowla w postaci ogrodzenia. Pismem w stylu pism z czasów wczesnego Gierka burmistrz wzywa Adama Nowaka do udostępnienia we wskazanej dacie przedmiotu oględzin. Na końcu pisma jest informacja, ze gdyby właściciel obiektu się sprzeciwił i nie okazał ogrodzenia to zostanie ukarany karą porządkową do 2 800 zł.

I ja Adam Nowak będąc nieprawdopodobnie zestresowanym groźbą kary, którą straszy Pan burmistrz, nie tylko, że pozwolę szacownej komisji wejść na moją działkę i z tej perspektywy zaobserwować istnienie niektórych fragmentów nie mojego ogrodzenia, które jeszcze się zachowały, ale nawet w tym dniu 28.07.2017 roku (piątek) godz. 10:00 (ul. Kościuszki 34 dawny budynek Kopalnictwa Sala Weselna Akropol) zapraszam wszystkich Gorliczan, którzy znajdą czas i dla których ważne jest, aby urzędnicy Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych i ich decydenci nie traktowali mieszkańców naszego miasta jak chłopów pańszczyźnianych, którzy chcą przeciwstawić się urzędnikom występującym w roli poborców podatkowych o nieograniczonych kompetencjach, którzy chcą przeciwstawić się arogancji władzy. Zapraszam również osoby, które zgadzają się z urzędnikami, oceniają ich w tej konkretnej sprawie pozytywnie i przyjdą wyrażając w ten sposób dla nich aprobatę a przy okazji będą mogli zgłosić swoje płoty, bramy i itp. do opodatkowania. Wszyscy goście będą mogli Szanowną Komisje zobaczyć, wykonać sobie pamiątkowe zdjęcie na tle obiektu budowlanego typu płot. Gości będziemy częstować czekoladkami, a jeśli wraz z Komisją pojawi się jakiś „decydent” to od razu uprzedzam: niech nie liczy na tradycyjne kwiatki, czy wpis do księgi pamiątkowej, nie dostanie też standardowego szampana. Ja nie należę do ludzi „czapkujących”, zginających kark i liżących przysłowiową pupę dla osiągnięcia ewentualnych przyszłych korzyści. Dlatego przez niektórych urzędników jestem nielubiany -  no bo jak lubiany może być człowiek, który głośno mówi o tym co myśli i nie zachowuje się jak usłużny poddany, a często udowadnia czyjąś niekompetencję lub wręcz opieszalstwo czy nieuctwo… Trochę też nie dziwię się paniom z Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych. Jak mają mnie lubić skoro muszą siedzieć w biurze i pracować za pieniądze podatników a w tym w dużej części też i moje. Ci „źli” podatnicy muszą płacić, więc trzeba coś z tymi pieniędzmi zrobić, dlatego też w Dziale Podatków i Opłat Lokalnych jest Pań tak dużo i mają takie pomysły jak ten, który opisuję. Ja jestem niestety jednym z największych podatników, jeśli nie największym w naszym mieście. Rocznie płacę około 135 895,00 zł podatków z obiektów, którymi zarządzam. Dlatego też nie będzie nieprawdą, jeśli powiem, że pensja urzędnicza pokrywana jest w dużym stopniu z moich podatków. Moim zdaniem urzędniczki te robią wszystko, abym przestał prowadzić działalność gospodarczą lub wyniósł się z miasta – wtedy będą miały jeszcze mniej pracy. Nawiasem mówiąc płacę podatki lokalowe w innych miastach od tam istniejących nieruchomości. W żadnym z tych miast nigdy nie musiałem odwoływać się od decyzji, bo tam nikt nie stara się wprowadzić dziwnych zasad naliczania - jest miło, sympatycznie, a każdy podatnik w tych miastach traktowany jest z dużym szacunkiem, bo to dzięki niemu miasto się rozwija. W Gorlicach przyjmuje się coraz więcej urzędników, a potem szuka się im zajęcie np. oglądanie ogrodzeń, płotów i bram, które koniecznie trzeba opodatkować, nawet jak ich nie ma.

NAJBARDZIEJ DOWCIPNY KOMENTARZ ZOSTANIE NAGRODZONY BONEM O WARTOŚCI 500 ZŁ DO WYKORZYSTANIA W GALERII RONDO CENTER - sposób przyznania nagrody określa regulamin, zgodnie z którym Komisja przyzna BON

KAŻDY Z OCENIAJĄCYCH MA DO DYSPOZYCJI:

PIĘĆ WIRTUALNYCH STOPNI TZW MĄDRALI (1, 2, 3, 4, 5). IM WIĘCEJ PRZYZNANYCH MĄDRALI URZĘDNIKOM, KTÓRZY SĄ AUTORAMI TEJ ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI „AFERY OGRODZENIOWO-BRAMOWEJ” TYM WYŻSZA POZYTYWNA OCENA.

LUB

PIĘĆ WIRTUALNYCH STOPNI TZW. GŁUPTOKÓW (1, 2, 3, 4, 5). IM WIĘCEJ ZOSTANIE PRZYZNANYCH GŁUPTOKÓW TYM NIŻSZA OCENA.

Oprócz przyznania stopni konieczny jest krótki komentarz.

Mam nadzieję, że jest wielu obiektywnych, inteligentnych Gorliczan, którzy biorąc udział w tym projekcie zasygnalizują, że wszystkie sprawy miasta Gorlic są dla nich istotne.

Afera ogrodzeniowo-bramowa zamieszczona jest na stronie Facebook Galerii Rondo Center oraz może być opublikowana we wszystkich dobrych, odważnych i obiektywnych portalach, gazetach i itp. mediach.

Ogrodzeń w mieście mamy setki i bram również. Bardzo ciekawy jestem może ktoś zaspokoi moją ciekawość czy to tylko ja jestem wyjątkowo traktowany przez panie urzędniczki z Działu Podatków i Opłat Lokalnych. Ile w Gorlicach jest opodatkowanych ogrodzeń, które istnieją i ile opodatkowano takich, które nie istnieją ??? A jak jest z bramami ???

A czy ktoś wie ???..., czy urzędniczki z Działu Podatków i Opłat Lokalnych lub ich mężowie i rodzina oraz znajomkowie, uczciwie i rzetelnie płacą podatki od nieruchomości i innych budowli ( patrz płoty, bramy itp. )

Na koniec zamieszczam zdjęcie znacznej części historycznego płotu, które zostało opodatkowane. Kiedyś znalazłem artystę, który wykonał karykaturę byłego burmistrza według mojego pomysłu. Skutek był taki, że skończyło się jego panowanie w Gorlicach. Obecnie szukam twórcy sztuki nowoczesnej, który z elementów opodatkowanego ogrodzenia zrobiłby pomnik upamiętniający osiągnięcia Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych. A Państwo zdecydujecie gdzie ewentualnie go usytuować ( pierwsza propozycja padła: Rynek) i czy nazwać go „Mądrala” czy „Głuptok”???

Jeżeli któryś z urzędników gorlickich poczuje się urażony ( dostanie tzw. rykoszetem) to z góry bardzo serdecznie przepraszam – przecież większość z Państwa to bardzo obiektywni, uczciwi, niezłośliwi i normalni ludzie. Konkurs ten dotyczy wyłącznie tych, których standard pracy moim zdaniem, a może i zdaniem wielu mieszkańców Gorlic, jest skandaliczny i nie do przyjęcia - często będący wynikiem zawiści, złośliwości, głupoty i nie dowartościowania lub kompleksów. Jeśli dla solidarności ktoś inny będzie mnie w podobny sposób traktował, to nie jest wykluczone, że w przyszłości takie sprawy zostaną poddane publicznej ocenie.

                                                                          Z wyrazami szacunku dla wszystkich uczestników Quizu

                                                                          Adam Nowak

              

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(83)

KlementynkaKlementynka

28 10

Złośliwemu klanowi wymierzam 5 GŁUPTOKÓW.... zastanawiam się kto nimi rządzi... bo moim zdaniem na pewno nie jest to mądrala.. 13:30, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

andrzejandrzej

21 9

A moim zdaniem 5 to mało ;-)
13:50, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OjjOjj

39 13

Przecież widać kto tam jest podpisany... Ten właśnie ktoś odpowiada za pracę urzędników i podejrzewam też czyj to pomysł ściągać w mieście podatki z czego tylko się da. 14:10, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatarzynaGorliceKatarzynaGorlice

28 15

Ten typ urzędników spowoduje, że miasto opustoszeje całkowicie. Osoby, które biorą za to odpowiedzialność powinny zostać skazane na banicję. 14:11, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janekjanek

11 7

A co z tym Quizem - to tutaj się przyznaje te mądrale i głuptoki ?
14:15, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarzenaMarzena

27 19

Pochodzę z Gorlic. Zawsze tęskniłam i nadal tęsknię ale cieszę się, że wyjechałam. W mieście w, którym obecnie mieszkam nie ma takich anomalii urzędniczych. Proszę powstrzymać tę krucjatę nawiedzonych urzędników - może jak zacznie być normalnie to wrócę!!!!
Głupota ludzka ( urzędnicza) nie zna granic.
14:17, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dorka22dorka22

20 14

Widocznie urzędniczkom brakuje świeżego powietrza. Być może jak się dotlenią podczas oględzin czegoś czego nie ma to coś im się przejaśni i zapadnie inny wyrok. Przyznaje 5 mądrali dla myślących inaczej pracowników państwowych .
14:26, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MilaMila

21 12

Nie dziwne ze miasto pustoszeje a zostaja w nim tylko starsze osoby. 14:27, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Losowanie zgodne z pLosowanie zgodne z p

34 16

Rozumiem, że organizatorzy gry losowej organizują ją zgodnie z obowiazujacymi przepisami i spelnili wszelkie formalnosci wprost plynace z ustawy hazardowej ? ponadt nie widzę nic nienormalnego w wizji lokalnej z udzialem stron, byc moze podatnik nie potrafil w sposob jednoznaczny sformuformułować swoich rzadań i wyjaśnic w czym rzecz, a udostepniono tylko pismo Burmistrza a nie "poszkodowanego" podatnika. Jesli chodzi o formę i tresc niniejszego artykulu to szkoda nawet komentowac 14:29, 26.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rrrrrr

7 0

Mam nadzieje i ja, że wszystkie formalności i obostrzenia związane z konkursem zostaną dochowane 15:22, 26.07.2017


HosseHosse

23 12

Niech Urzędnicy płacą za swoje ogrodzone posiadłości.. 14:45, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RembiszewskiRembiszewski

15 1

Ciekawe, czy miasto dochowa wszystkich procedur, gdzie zapowiedziało losowanie 10 osób, które właśnie dzięki losowaniu otrzymają ten nowy gorlicki talar czy dukat 15:28, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenZen

62 10

Typowe podejscie nadętych... Płacę 138 tyś podatku, to byle urzędnik za 1800 zł netto to dla mnie szmaciarz i co to w ogóle za pomysł żeby placić jakiekolwiek podatki. Jest postępowanie, są oględziny to nie ... bo trzeba wyśmiać, upodlić, wyszydzić i najlepiej wysłać do cyrku. Wstyd panie Adamie. 17:36, 26.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

4 8

Szanowny Panie Zen
To Pan uważa, ze jak ktoś płaci taką sumę podatku, to musi być nadęty. Czy gdyby Pan tyle płacił, byłby Pan nadęty ?? I może dla Pana, tak jak Pan to stwierdził urzędnik za 1800 zł to szmaciarz... W jednym ma Pan rację : ? co to w ogóle za pomysł żeby płacić jakiekolwiek podatki.? NIE JAKIEKOLWIEK TYLKO OD ogrodzenia, KTÓRE NIE JEST MOJE I W ZASADZIE W DUŻEJ CZĘSCI NIE ISTNIEJE. Właśnie od płacenia podatku OD NIEISTNIEJĄCEJ BUDOWLI się sprzeciwiłem.
Jest Pan sfrustrowany, bo sam Pan pewnie siedzi na bezrobociu a w rodzinie są urzędnicy. Proszę nie pisać w sprawie, której Pan nie rozumie.
18:35, 27.07.2017


ZenZen

7 3

Nie jestem bezrobotnym, zarabiam dużo więcej niż 1800 zł i nie mam nikogo z rodziny na stanowisku urzędniczym. Nie mam nic do wysokości osiąganego przez Pana dochodu i być może uważam, że racja w zaistniałej sytuacji jest po Pana stronie. Jednakże tak jak wspomniałem od tego są postępowania, w tym oględziny, żeby sprawę przeanalizować i wyjaśnić. Wszystko to podparte jest przepisami, paragrafami, do czego urzędnik jest zobowiązany sie stosować. Z pewnością Pana wyjaśnienia zostały przyjęte i obebcnie konfrontowane są fakty. Nie wystarczy, że Adam Nowak tupnie nogą i wykupi miejsce na wyśmiewczy artykuł. Analogię do cyrku spowodował pan własnym wpisem wyszydzając konieczne do przeprowadzenia oględziny, zapraszając szerszą widownię, częstując przybyłych czekoladkami i szampanem. To nie są cyrkowi clowni. Wykonują tylko swoją robotę, za którą dostają uważam marne 1800 zł. 13:47, 28.07.2017


NickNick

2 4

Dlaczego wstyd? Nie rozumiem? Urzędnika, który bierze kasę za swoją pracę wymaga się profesjonalizmu i tyle, niezależnie od tego ile dany obywatel płaci podatku. A jeżeli podjęte przez urzędnika decyzje są absurdalne należy go conajmniej wyśmiać. Wiesz dlaczego? Szkoda czasu i zdrowia na takie idiotyczne sprawy. 10:56, 30.07.2017


LokatorLokator

13 15

Szkoda, ze miasto postępuje w taki absurdalny sposób ponieważ odbije się to na nas, bo jako lokatorzy w/w nieruchomości wkrótce możemy zostać pozbawieni ogrodzenia co bardzo niekorzystnie wpłynie na bezpieczeństwo nas i naszych dzieci. 10 GLUPTOKOW! 19:32, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Patryk Patryk

52 9

Panie Adamie proszę nie udawać wielkiego biznesmena tylko zapłacić jednej z firm milion złotych za rondo center . Te podatki i tak płacisz za niskie ponieważ masz zaniżoną powierzchnię . 22:06, 26.07.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

6 14

Panie Patryku proszę zapłacić 5 mln zł Świętemu Piotrowi, żeby zawyżył Panu powierzchnię w niebie, bo na razie ma Pan zaniżoną ze względu na swoją głupotę i niech Pan udaje wróżbitę, bo biznesmenem Pan i tak nie będzie.
Adam Nowak
10:07, 27.07.2017


mmmm

6 6

Panie Patryku proszę nie być zazdrosnym, a czy ta jedna jak to Pan pisze z firm zasłużyła na ten milion? czy właśnie przez tą firmę są straty milionowe?
Dzięki Panu Nowakowi powstały nowe miejsca pracy m.in dzięki wybudowanej galerii

15:11, 27.07.2017


Patryk Patryk

12 3

Dziękuje za merytoryczną odpowiedz , myślę że na nowego burmistrza może Pan startować . 18:47, 27.07.2017


sylwia.psylwia.p

12 1

Ciekawe czy bon dotyczy też zakupu w znanym szmateksie w Rondo Center ? Bo 500 sztuk to tirem trzeba będzie zawieźć do domu :) mój mail [email protected] i w razie czego proszę o możliwość kupna na raty co poniedziałki :)))))))) 22:57, 26.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CiuszekCiuszek

3 1

Pani Sylwio na tira wchodzi 20 ton co daje kilkaset tysięcy sztuk. Pani powinna wiedzieć, ponieważ Pani pracuje w podobnej branży. 12:43, 27.07.2017


edekedek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jo jo

12 13

Urzędnikom należy wskazać "bramę" wyjściową z posesji prywatnej. ;) 23:19, 26.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nikt_wazny00007nikt_wazny00007

15 19

Witam, jak to jest ze czlowiek przez lata wysiłku i swojej pracy kupił sobie jakas duza posesje wraz z zabudowaniami nastepnie posesja przyniosla mu troche zysku wiec kupil nastepna, dlaczego wiec karac go (podatek od posiadania dachu to kara) w ogole istnieje ? To nie jest dla ludzi przedsiebiorczych, ktos kto nie chce "kitrac" pieniedzy w przyslowiowa skarpete inwestuje dalej ale niestety panstwo z tego co widze go kara za to ze posiada jakies zadaszenie itd. Szczytem absurdu dla mnie jest to ze ktos posiada ogrodzenie bo z tego z tutaj wycyztalem to wlasciciel posesji musi placic "kare" za to ze posiada ogrodzenie , czyli lepiej wynajac jakas agencje ochrony i nie posiadac ogrodzenia ? Otóz nie bo kiedy bedzie wlamanie to firma ubezpieczeniowa nie wyplaci pieniedzy bo teren nie byl nalezycie zabezpieczony, zyjemy w chorym panstwie w ktorym nie mozemy sie bogacic , dlaczego czlowiek nie moze sie stopniowo bogacic tylko na bierzaco ma jakies klody pod nogi rzucane ? Masz dzialke bach podatek, stawiasz na swojej dzialce za swoje pieniadze jakis budynek bach podatek, prowadzisz dzialanosc bach podatek. A bierzesz 500+ nie robiac do ku*** nedzy nic i nie odprowadzasz podatku ,jestem calym sercem z wlascicielem poniewaz swojego majtku na pewno dorobil sie wlasnymi rekami a urzednicy jak to urzednicy musza sie czegos czepiac, przeciez dziure budzetowa trzeba czyms wypelnic jak to pan i wladca jaroslaw nakazal. ciekawe jakie maja wyrazy twarzy spotykajac sie przypadkiem z lokalnymi biznesmenami w restauracjach bo na pewno nie dazą do siebie sympatią.
Dla lokalnych urzednikow daje najgorsza ocene 1 poniewaz nic tak nie psuje biznesu jak dzialanie na szkode przedsiebiorcow, dajcie im spokoj , my sami sobie poradzimy tylko nam nie róbcie szkody!! 23:43, 26.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

m.m.m.m.

6 1

Zgadzam się w 100 % i na pewno nie jest Pan nikim ważnym pisząc tak mądrze:) Pozdrawiam 12:58, 27.07.2017


TuopTuop

17 3

Samym śmiechem jest to, że za własne pieniądze stawiam ogrodzenie za które muszę odprowadzić podatek 23:51, 26.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

9 2

Ale mega śmiechem jest to, że ja wg klanu urzędników z Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych mam zapłacić za płot, który nie jest mój i jeszcze w dodatku jest w znacznej części zdemontowany, co widać na zdjęciu. Gdyby jeszcze myślenie nie bolało, to nie trzeba byłoby robić wizji lokalnej bo czy płot jest mój czy nie, to wynika z dokumentów a to czy stoi na mojej działce czy na działce sąsiada, to łatwo stwierdzić - urząd mógłby powołać geodetę. Ja zleciłem geodecie taki operat i niepodważalnie z niego wynika gdzie stał płot.
Adam Nowak
10:36, 27.07.2017


Do : Nikt wazny Do : Nikt wazny

15 6

Ty matole co maja podatki lokalne do 500 plus 08:08, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

napewnonapewno

18 4

Kasa miejska nie tęgo stoi dlatego szuka się gdzie się da.
Podatki od nieruchomości płacimy takie same jak w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu
(jak chodzi o stawki od m2) a trudno jest znaleźć najemcę za 20 zł. m2 w centrum miasta.
Urząd Miasta też zarządza lokalami i wie że jest katastrofa (patrz np. lokal po starej aptece na 3 Maja). Miasto zostało zabite wielkimi powierzchniami handlowymi zlokalizowanymi w samym centrum - wbrew jakiejkolwiek logice. Prywatni właściciele stanowiący substancję lokalową w Centrum Gorlic nie mają już pieniędzy na bieżące remonty, dlatego nasze kamienice nie wyglądają tak świeżo i kolorowo jak w innych miastach.
A wszystkich właścicieli nieruchomości czeka kataster, który to ja nazywam nową ustawą nacjonalizacyjną - bo nasze państwo za kosmicznie naliczone podatki zabierze własność
nieruchomości. A jeżeli myślisz że Ciebie to nie dotyczy to jesteś w błędzie. Każdy dom nawet na wsi każde mieszkanie i każdy lokal będzie wyceniony i opodatkowany wg. wartości.
Czas już szukać miejsca na starość pod mostem. 08:15, 27.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jugojugo

15 2

Miasto nalicza 20 zł /m2 bo jest pazerne na kasę. A kto odpowie na pytanie : za ile za m2 wynajęło Miasto własny lokal ( po starym Zurcie ) w którym obecnie mieści się Firma Balmed zarządzana przez jedną z najważniejszych osób w Ratuszu ? Czy przypadkiem nie jest to suma mniejsza niż ściągane przez nich podatki ? albo niewiele większa ? 10:55, 27.07.2017


Stary komuchStary komuch

31 9

To co przeczytałem powyżej... znaczy komentarze... zacząłem szukać głupków i mi brakło.
Ludzie, macie rozum ? Nie piszcie jak małpy, jeden przez drugiego huzia na Józia (na urząd).
Z załączonych dokumentów wynika, że jest to normalna procedura administracyjna. I nie trzeba tu łaski Pana Adama, ani złośliwości Pana Kukli.
Kolegium w Nowym Sączu zleciło przegląd posesji. Pan Adam przedstawi dokumenty - co należy do niego, a co nie. Informacja zwrotna pójdzie z powrotem do kolegiumw Nowym Sączu. Tylko tyle i aż tyle.
Pan Kukla, lub Jego urzędnicy nie mogą nic zrobić, tylko wykonać polecenie urzędu z Nowego Sącza.
To Nowy Sącz wyda wyrok
Dopiero wtedy będzie widać kto jest pieniaczem: czy Pan Adam któremu wyrok może się nie spodobać i odwoła się wyżej, czy też gorlicki urząd, który może zrobić to samo.
Na razie odnoszę wrażenie, że Panu Adamowi grunt zaczyna się palić pod nogami, gdyż nagłaśnia sprawę w mediach, przedstawiając się jako strona pokrzywdzona.
Pozdrawiam serdecznie - lokator mieszkania komunalnego. Bez bramy i płotu 08:23, 27.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Piękne GorlicePiękne Gorlice

13 4

Otóż to! Przerażające jest to jak łatwo ludzi namówić na nagonkę. Przykre to bardzo 08:52, 27.07.2017


Adam NowakAdam Nowak

11 13

Szanowny Panie
Bardzo mocno stoję na nogach i proszę mi wierzyć grunt nie pali mi się pod nogami. Zatrudniłem prawnika, geodetę, mam dużo dokumentów, które są niepodważalne. Sprawę przedstawiłem publicznie, ponieważ chcę aby inni Gorliczanie, którzy nie mają tyle odwagi co ja, mieli lepiej a poza tym ponieważ w naszym kraju bardzo często urząd od którego decyzji składam odwołanie ma świetne kontakty - czasem z góry ustalone - z urzędem do którego pisze się odwołanie, więc nagłośnienie tego spowoduje, że wszystkim urzędnikom można patrzyć na ręce i mogą nie zaryzykować prostego dogadania się między sobą. Oczywiście istnieją instancje wyższe, tego też nie wykluczam. Polecenie które dostał urząd nie spadło z nieba, tylko było wynikiem nieracjonalnych wcześniejszych decyzji i uzasadnienia Urzędu Miasta. Nie przedstawiam się jako strona pokrzywdzona, bo zwykle nie daję się krzywdzić lecz stawiam kontrę, bo nie daję się wykorzystywać. Zwykle ostatnio jak ktoś mnie kopnie oddaję dwa razy, ale sam nie zaczynam.
12:32, 27.07.2017


GoscGosc

8 0

Swiat zza krat nie taki kolorowy:) 08:31, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Piękne GorlicePiękne Gorlice

30 5

Podatki to nie wymysł samorządowców, a przepisy podatkowe obowiązują od dawna i tylko ich wysokość i to też nie wedle własnego widzi mi się ustalają samorządowcy. Opodatkowaniu podlega również wiata, altana czy kostka brukowa, czy to jakieś zaskoczenie? Nieznajomość prawa szkodzi. Może kogoś bulwersować, że należy odprowadzać podatek od czegoś, co sfinansowało się z własnej kieszeni ale tak było i jest i to nie jest wina wójta czy burmistrza, że takie mamy prawo i podatki. Są jeszcze opłaty (podatki) klimatyczne, od posiadania psa i wiele wiele innych, które samorządy muszą egzekwować, ponieważ jest to ich obowiązek z mocy ustawy a nie ich własne widzi mi się i chęć zgładzenia przedsiębiorcy. Niezrozumiałym jest dla mnie fakt, że pod tym artykułem znalazło się tyle nierozsądnych głosów, które jak baranki biorą udział w nagonce na magistrat, na podstawie czego- bo chyba nie rzetelnego artykułu i dowodów w postaci całej korespondencji pomiędzy podatnikiem a urzędem? Jeżeli urzędnik bezpodstawnie i jeszcze dodatkowo uporczywie nakładał na podatnika opłaty, do których podatnik nie był zobowiązany, pomimo, że podatnik złożył w tej sprawie niepodważalne i pełne wyjaśnienia, a mimo to urzędnik go "nękał", to przecież są narzędzie do zdyscyplinowania tego urzędnika lub ukarania. Niestety ten artykuł, tego nie wyjaśnia, nie jest transparentny i rzetelny ani według mnie nie przedstawia w żaden sposób winy magistratu a jedynie stanowisko jednej ze stron konfliktu, która zamiast swoje sprawy załatwiać i wyjaśniać z urzędem urządza ośmieszający konkurs. Według mnie takie zachowanie nie przystoi ani poważnemu przedsiębiorcy ani szanujący się portal nie powinien brać udziału w tej nienawistnej kampanii. 08:49, 27.07.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

7 9

Szanowne Piękne Gorlice
Za kilka minut wyślę dodatkowe dokumenty, które mam nadzieję nawet Tobie wystarczą.
Oczywiście wszyscy wiedzą i ja również, że podatki istnieją i należy je płacić. Podziwiam znajomość przepisów, ja ją również posiadam, więc nie posądzaj mnie o jej brak, bo nie masz na to argumentów. Dodatkowo konsultuję to bardzo często z prawnikami.
Mam nadzieję, że te wszystkie płoty, altanki, wiaty zgłosiłeś do opodatkowania i są one Twoją własnością w przeciwieństwie do przedmiotowego płotu (nie mojego ), który to Gorlicki Ratusz za wszelką cenę chce opodatkować. Jeśli chodzi o pomysł ze skargą na urzędnika to jest to świetnym pomysłem ale nic nowego nie wymyśliłeś. Taką skargę na niektóre panie złożyłem już dość dawno temu ( 01.02.2016r. ) do ich zwierzchnika ? pana Burmistrza - i ?.. niestety ani p. Burmistrz ani nikt inny na nią mi nie odpowiedział. Więc nie broń Twoich Koleżanek urzędniczek ani Twojego idola Burmistrza, bo w Gorlickim urzędzie widać nie ma, jak napisałeś ?narzędzia do zdyscyplinowania tego urzędnika lub ukarania? I jeśli chcesz wiedzieć to słowo ?nękanie? którego użyłeś jest bardzo adekwatne do sytuacji bo od dwóch lat jestem notorycznie nękany przez urząd i to w kilku sprawach jednocześnie. Zasugerowałeś mi, że należy znaleźć narzędzie do zdyscyplinowania Urzędnika teraz doszedłem do wniosku, że ponieważ pracownika nie zdyscyplinował szef, to może skorzystam z Twojej rady i zastanowię się jak zdyscyplinować szefa? Ponieważ wyczerpałem możliwości normalnego załatwiania sprawy w urzędzie, sięgnąłem po atut, który moim zdaniem powstrzyma urząd przed tego typu decyzjami (nie tylko w mojej sprawię ) ? reszta skrzywdzonych podatników siedzi cicho bo obawia się restrykcji ze strony urzędu. Satyra jest świetną bronią, ale nie wykluczam innej jeszcze bardziej skutecznej.
14:02, 27.07.2017


Piękne GorlicePiękne Gorlice

9 2

Szanowny Panie Adamie,
proszę nie dziwić się, że Pańska "satyra" nie przez wszystkich jest odbierana pozytywnie i nie każdy chce włączać się w hejt, tylko dla hejtu. Moje zastrzeżenia i niesmak wzbudził fakt, że artykuł stanowi (wg mnie) oskarżenie kierowane przeciwko konkretnym osobom/ urzędnikom, natomiast czytelnik nie ma możliwości samodzielnego wyrobienia sobie opinii na temat zasadności tych oskarżeń, ponieważ cały artykuł jak i załączony dokument stanowią poparcie z góry obranej tezy. Dlatego nie twierdzę, że nie ma Pan racji ale nie przedstawiając korespondencji, która jak można wywnioskować z kontekstu artykułu istnieje a która miałaby być potwierdzeniem że pomimo należycie złożonego przez Pana wyjaśnienia nie był Pan w stanie przebić "betonu urzędniczego", sam naraża się Pan na krytykę i niepoważne traktowanie, nie mówiąc o odpowiedzialności. I nie bronię urzędników a tekst "Więc nie broń Twoich Koleżanek urzędniczek ani Twojego idola Burmistrza..."- jest dowodem na to, że bardzo łatwo przychodzi Panu rzucanie bezpodstawnych oskarżeń i ferowanie wyroków. Nie jestem urzędnikiem ani nigdy mi się nawet nie śniło a burmistrz nie jest moim idolem, jestem natomiast przedsiębiorcą prowadzącym działalność na własny rachunek, który na co dzień zderza się z machiną urzędniczą, postępowaniami i zaskakującymi przepisami i wiem jakie są realia ale nie jest to dla mnie podstawa ku temu by siać nienawiścią (na dodatek nienależycie umotywowaną), zwłaszcza że skala absurdu w pomyśle na załatwienie tej sprawy przekroczyła wg mnie wszelkie granice. Dla mnie cała ta akcja jest niepoważna i niesmaczna, natomiast problem poważny jest jak najbardziej, tylko nie tędy droga. Pomimo wszystko życzę pomyślnego rozwiązania Pańskiej sytuacji i kompetentnych urzędników na drodze. 15:09, 27.07.2017


CiuszekCiuszek

3 1

Pani Sylwio na tira wchodzi 20 ton co daje kilkaset tysięcy sztuk. Pani powinna wiedzieć, ponieważ Pani pracuje w podobnej branży.
10:22, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary komuchStary komuch

17 5

Szanowny Panie Adamie
Proszę zwrócić uwagę, że mój post dotyczył niezasłużonego hejtu wylanego na urząd. Przedstawienie przez Pana sytuacji jest jednostronne, czytelnicy nie mają wglądu w komplet dokumentów - co m.in. spowodowało, że Kolegium Odwoławcze w Nowym Sączu postanowiło sprawdzić jak sprawa wygląda - "na żywym organizmie".
Proszę też wziąć pod uwagę, że TYLKO sugerowanie porozumienia między urzędami w celu zdyskredytowania obywatela podpada pod art. 212 KK.
To może w Pana uderzyć z obu stron, tak z Gorlic jak i Nowego Sącza.
Życzę Panu aby Pan wygrał batalię o swoje dobra osobiste, ale zgodnie z prawem bez pośrednictwa mediów i hejterów. 13:04, 27.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

7 8

Pański art. 212 nie ma tu zastosowania bo stwierdziłem, że tak często bywa i generalnie w Polsce a nie w jakichś konkretnych miastach. Takie paragrafy i strach przed nimi były stosowane właśnie za komuny ? ja się nie boję. 14:49, 27.07.2017


MartaMarta

10 13

Skąd tyle złośliwości u urzędniczek mają za tą niekompetencje 5 głuptoków a ich szef dla dobra miasta zamiast namawiać cały ratusz do krytykowania Pana na portalu - od razu widać, które komentarze są fabrykowane, powinien przyznać,że nie ogarnia tego i podać się do dymisji. Dla niego też 5 głupków 16:02, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikiMiki

10 12

Gdyby było 5000 tys. zł., to można byłoby się postarać o super komentarz, ale 500 i to do Rondo Center, nie warto. 16:03, 27.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobbRobb

0 0

5000 tys. to "zaledwie" 5000 000, nieuku... 04:58, 06.01.2018


TadeuszTadeusz

17 7

Panie burmistrzu wiem ze co chwile jest pan w sieci i sprawdza co kto pisze. Mam pytanie :ile płotów bram zostało opodatkowanych w 2015 i w 2016 roku. Czy ma pan odwagę podać rzetelna informacje?? Dla pana urzędniczek mam 5 głuptakow 16:08, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piterpiter

13 7

Jakie życie byłoby piękne bez zarozumiałych nadętych urzędniczek od podatków, które jeśli ktoś im podpadnie to muszą pokazać że mają rację i ku przestrodze innych próbują za... Każdego kto się odważy im przeciwstawić 5 głupoków 16:12, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sebaseba

15 7

Patrzę słucham każdy mówi,że Nowak ma racje, więc mówię i ja właśnie piszę w tej sprawie i 5 daje głuptoków ratuszowi. Trzech znajomych mi powiedziało, że może by nawet napisali ale jak by wyszło na jaw,że to oni to mieli by w ratuszu przej.... Nie bójcie się można to zrobić anonimowo a poza tym skoro on się nie boi to razem można by wysłać na wcześniejszą emeryturę lub bezrobocie tych co już dawno powinni tam być 16:19, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

beabea

21 13

Chyba najwyższy czas zmienić burmistrza! 16:23, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

innainna

21 10

A ja to boje się cokolwiek komentować na tej stronie (osobę Pana Burmistrza),bo dziś chamski komentarz, jutro zgłoszenie Pana Burmistrza do prokuratury o zniesławienie jego osoby, pojutrze policja do właściciela strony o adres IP i najazd szanownej policji na chatę...
Jeśli czyta to Pan Burmistrz to ja Pana bardzo lubię, kocham, szanuje... nie chce iść siedzieć... i jeśli ten komentarz Pana zbulwersował to ja z góry PRZEPRASZAM! 18:18, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

psylopsylo

5 0

pytanie do autora - czy oto suweren ma zdecydować, czy płot p. Nowaka jest budowlą i podlega opodatkowaniu? 20:41, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

13 13

Ja uważam,ze normalny burmistrz to nie tylko powinien zwolnić te kobiety ale ustalić podatki odtakich pseudobudowli na symbolicznym poziomie. Natomiast jeśli burmistrz brał w tym udział lub było to robione za jego aprobata to sam powinien abdykować i przeprosić swoich wyborców. Dodaje 5 glupoli 20:44, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁośŁoś

16 8

Ale mina !!! Czy to nie jest nielegalna próba wyłudzenia kasy przez urząd??? Jakby normalny człowiek tak zrobił to miałby prokuratora. A tu spróbują ustalić ze jak jest płot i rozpętała się afera to na pewno urząd ma racje i nie ważne ze to chyba pierwszy płot i brama opodatkowana w gorlicach i nie jest ważne ze jest rozmontowany, stoi nie tam gdzie powinien czy tez właścicielem nie jest ten od którego chcą kasę ode mnie macie 5 głupków 20:46, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

K.K.

8 7

Nasze szanowne władze miejskie zajęły by się robotą bo jak na mój gust to jest jeszcze kilka ważniejszych rzeczy do zrobienia w Gorlicach- a nie za płotami sie uganiać. Panie Pięć głuptoków bo więcej sie niestety nie da. 21:34, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Al_MightyAl_Mighty

11 3

Zawodowi Hemorojdziarze!
(A ta skala to powinna być w SZKODNIKACH)

P.S. Jeżeli się spodobało to proszę przeznaczyć ten bon na dzieci z domu dziecka w Zagórzanach.
21:35, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

maniekmaniek

12 5

Społeczeństwo obywatelskie... Światłe, niedające sobą manipulować i za pan brat z nowoczesną technologią...
Tylko ciekawe ilu z tych, którzy tak wszystko wiedzą spróbowało chociaż przez chwilę poszukać czegoś, żeby własne zdanie wyrobić???
Po 3 min. ze znaną przeglądarką i hasłem "podatek od nieruchomości za ogrodzenie":
"Zasadniczo opodatkowaniu podlegają grunty, budynki lub ich części oraz budowle lub ich części związane z prowadzeniem działalności gospodarczej.
W myśl art. 3 pkt 3 Prawa budowlanego, pod pojęciem "budowli" należy rozumieć obiekt budowlany niebędący budynkiem lub obiektem małej architektury. Przykładowy katalog urządzeń budowlanych wymieniony został w art. 3 pkt 9 Prawa budowlanego. Zakwalifikowano tam m.in. przejazdy, ogrodzenia, place postojowe i place pod śmietniki.
W świetle powyższego, jako zasadne należy uznać, że ogrodzenie, o którym mowa, to urządzenie budowlane mieszczące się w kategorii budowli. Stanowisko takie zajął również Prezydent Miasta Mysłowice w wydanej przez siebie interpretacji z 16 marca 2011 r., nr WPiOL.3120.205.2011, rozpatrując przypadek podobny do sytuacji zaprezentowanej przez Czytelnika."...

Nic dziwnego że każdy kto się dorwie do jakichkolwiek mediów manipuluje wami jak chce.... 23:49, 27.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaciarBaciar

29 3

Panie Adamie! Jak to jest zaledwie trzy lata wstecz wieszał Pan na swoim obiekcie karykaturalny banner uderzający w ówczesnego burmistrza W. Kochana. Wśród swoich znajomych, na terenie Rondo Center we wszelkich rozmowach agitował Pan za Kuklą. Śmiało można powiedzieć, że ów prześmiewczy banner po części przyczynił się do braku reelekcji W. Kochana, a teraz Pan, który tak wspierał Kuklę, aby tylko został burmistrzem walczy z nim? Dziwne!!!! Moje pytanie brzmi kto się wyłamał z umowy on czy Pan, że teraz widzimy ten boks? 00:18, 28.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ADAM NOWAK ADAM NOWAK

9 7

KRYTYKUJAC BYLEGO BURMISTRZA, ROBIOC MU ANTYREKLAME AUTOMATYCZNIE NABIJALEM PUNKTOW NOWEMU.MA PAN RACJE ROWNIEZ AGITOWALEM XZA NIM BO SADZILEM, ZE KTOS NOWY, MLODY BEDZIE NARESZCIE ŚWIETNYM MENADŻEREM DLA GORLIC A NIE TYLKO FACETEM DO REPREZENTACJI MIASTA. CZESTO NA PYTANIE DLACZEGO TAK ROBIE, PRZECIEŻ NIE ZNAM DOKŁADNIE RAFALA KUKLI ODPOWIADAŁEM , ZE WYBIERAM MNIEJSZE ZLO. I RZECZYWIŚCIE TO CO ZROBIŁEM DALO NOWEMU BURMISTRZOWI 0K.27% GLOSOW WIECEJ I MOZNA POWIEDZIEĆ ,ZE JEST BURMISTRZEM DZIEKI MNIE.ODPOWIADAM NA PANA PYTANIE: UMOWY ZADNEJ NIGDY NIE BYLO. JA NIGDY NIC ZA TZW. POŚREDNIA KAMPANIE NIE CHCIAŁEM, BO TAKIE MAM ZASADY. JA Z NIM NIE WALCZE TYLKO Z PANIAMI OD LOKALNYCH PODATKÓW.TO GORLICZANIE GO KRYTYKUJĄ ZA TO,ZE NIE POTRAFI JAKO SZEF ZDYSCYPLINOWAĆ PRACOWNIKOW LUB ZA TO ,ZE NIEWIADOMO DLACZEGO BIEZE W TYEJ FARSIE BRAMOWEJ UDZIAL CZY MOGE POWIEDZIEĆ, ZE RAFAL KUKLA JEDNAK Z JAKIEJŚ UMOWY SIE NIE WYWIĄZAŁ?? JESLI ZAŁOŻYMY ,ZE ZARÓWNO MNIE GORLICZANOWI JAK I INNYM MIESZKANCOM OBIECAŁ ZE BEDZIE DOBRYM BURMISTRZEM TO JA NARAZIE UWAZAM,ZE NIE NAJLEPIEJ SIE WYWIĄZUJE.A GORLICZANIE SAMI GO OCENIAJĄ I JAK WIDAC ROBIA TO CORAZ CZEŚCIEJ A FINAL TEJ OCENY BEDZIE NA NAJBLIŻSZYCH WYBORACH. 08:13, 28.07.2017


P.SP.S

9 13

Brawa dla pana Adama Nowaka. Negatywna ocena gorlickich urzędników ( jeśli już nie pomagacie to nie przeszkadzajcie)współpracuje z panem Nowakiem kilka lat nr jeden wśród gorlickich przedsiębiorców. 09:31, 28.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jonaszjonasz

12 1

Nie bardzo rozumiem, jak to jest,że kupując nieruchomość z zabudową można po tylu latach "domierzyć" się takich dziwnych przesunięć granic. Z tego co widać z dokumentów, całe lata świetlne ogrodzenie PGNiG stało w tym samym miejscu i nagle stoi juz na innej działce ? Dla mnie te wszystkie kombinacje są niepojęte. Albo ono jest albo go nie ma. I albo przepisy mówią jasno, że należy się podatek albo, że nie. Ktoś z tegj bramy i ogrodzenia korzysta przecież, zresztą była tam nawet tablica informująca o zakazie parkowania lub drakońskiej opłacie za parkowania dla posiadaczy tłustych portfeli. Pokrętne to wszystko dosyć i chyba nie tylko ze strony urzędników powstało to całe zamieszanie... Podatki są i będą - każdy powinien płacić to co powinien, a jeśli panie od podatków pojechały po bandzie to i tak P. Nowak wygra. I tyle w temacie.
PS. Głuptoków setkę należałoby przyznać tworzącym prawo ignorantom, którzy nockami, drzemiąc w ławach sejmowych uchwalają tomy nowych ustaw - bubli. I dlatego będzie raczej gorzej niz lepiej :) 11:25, 28.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LidkaLidka

12 6

Panie Adamie w 100%pana popieram bo ta biurokracja to jest poprostu straszna.Niedługo trzeba będzie odprowadzać podatek od korzystania z WC.Podziwiam ze odważył się pan przeciwstawić władzy.Tak trzymać... 22:34, 28.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marianek pazdziochmarianek pazdzioch

13 0

i jak te ogledziny co ustalono, ktos cos wie ? 00:21, 29.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ADAM NOWAKADAM NOWAK

9 5

Komisja przyszła punktualnie (4 osoby),zrobiono zdjęcia części nie mojego ogrodzenia,sfotografowano i policzono ilośc elementów ogrodzenia,które zdemontowane leżały na paletach, przyjęto dodatkowy operat geodezyjny wraz z mapą dokumentujący i potwierdzający moją wersje nieprawidłowego usytuowania płotu i fakt jego demontażu,oglądnięto pomarańczowe punkty naniesione przez geodetę w terenie świadczące o nieprawidłowym usytuowaniu ogrodzenia jeszcze istniejącego od strony północnej, przyjęto do protokołu moje oświadczenie o fakcie złego usytuowania ogrodzenia i niefunkcjonującej bramy od strony ul Kościuszki, który to fakt widoczny jest nawet na zwyklej mapie. Komisje nie wpuściłem na teren części obiektu oznaczonego i ogrodzonego elementami ogrodzenia typowymi dla budowy (mam nadzieje,ze komisja nie wpadnie na pomysł opodatkowania tego płotu bo ten plot jest mój) ponieważ komisja nie była wyposażona w kaski, buty i odzież kwalifikująca ją do wejścia na teren budowy.Ciekawy jestem czy zostane z tego powodu ukarany grzywną,którą straszył mnie burmistrz.Przewodniczącą komisji zapytałem: ile w roku 2015 i 2016 zostało opodatkowanych płotów i bram na terenie Gorlic?..dlaczego mnie spotkało takie wyróżnienie?? Nie uzyskałem na to pytanie odpowiedzi!!Zapytałem również dlaczego od około 3 lat jestem notorycznie nękany na wszystkich zarządzanych przeze mnie nieruchomościach, musze odwoływać się od ich złośliwych decyzji. zapytałem czy w innych miastach są identyczne przepisy jak w Gorlicach. Odpowiedziano mi, ze tak. Wtedy zapytałem dlaczego w innych miastach nie musiałem się nigdy odwoływać i nie mam tam żadnych problemów. Nie uzyskałem odpowiedzi. Podczas prac komisji niestety nie mógł być obecny wlaściciel portalu Gorlice 24,który jako dziennikarz bardzo chciał tu być. DLACZEGO???? Tak się napewno złożyło całkowicie przypadkowo,że w tym samym dniu i o tej samej godzinie co wizyta komisji zafundowano mu kontrol.To na 100% napewno czysty przypadek. Po 2 godzinach podpisano protokół kończący wizytę.Ja nie mam pretensji o te 2 godziny.Przez ostatnie 3 lata przez działania ratusza straciłem kilkaset godzin,moja księgowość,architekt, geodeta ,prawnik również .Tak ratusz dba o rozwój rodzimego biznesu. 22:44, 29.07.2017


HudeuszHudeusz

15 9

Cóż to cóż to za afera!
Burmistrz z panem Nowakiem o ogrodzenie sie spiera.
Bramy nie ma, jest podatek,
nie zapłacił ten gagatek!
Komisyjnie toczą spory,
taki jest ten system chory!
Wisi grzywna niczym topór,
a pan Nowak stawia opór!
Nie zapłacę! Rzuca w twarz ślepym urzędnikom,
a oni po cichu juz jego hajs liczą! Premie dawno juz przyznane,
i trzynastki obiecane.
Tak się łupi podatnika!
Tak w Gorlicach wygląda polityka! 20:33, 29.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ADAM NOWAKADAM NOWAK

8 4

Gratuluję ,jestem pod dużym wrażeniem -świetna trafność w ocenie sytuacji ,doskonałe wyczucie tematu , pełen humoru komentarz w formie wiersza ,WOW!!!!!!! 21:15, 29.07.2017


BBBB

9 6

Ja uważam , że Pan przesadza z tym ,iż jest największym podatnikiem i , że cyt.:"... pensja urzędnicza pokrywana jest w dużym stopniu z moich podatków ..." śmieszne ... 17:49, 30.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

5 0

Śmieszne jest to, że Pan nie rozumie podstawowych rzeczy na temat płacenia podatków.Proszę porównać wysokość płaconego przez siebie podatku z sumą, która jest płacona przeze mnie.I co ? zrzedła Panu mina ?
17:02, 01.08.2017


BBBB

7 1

Dura lex sed lex... 18:00, 30.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aliali

5 2

Kto to jest ten Adam Nowak? 22:02, 30.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ksks

8 1

Podatnik.... jak wielu z nas 22:54, 30.07.2017


Adam NowakAdam Nowak

14 6

Ponieważ niektórzy z Państwa są zainteresowani....
Komisja przyszła punktualnie (4 osoby),zrobiono zdjęcia części nie mojego ogrodzenia, sfotografowano i policzono ilość elementów ogrodzenia, które zdemontowane leżały na paletach, przyjęto dodatkowy operat geodezyjny wraz z mapą dokumentujący i potwierdzający moją wersje nieprawidłowego usytuowania płotu i fakt jego demontażu, obejrzano pomarańczowe punkty naniesione przez geodetę w terenie świadczące o nieprawidłowym usytuowaniu ogrodzenia jeszcze istniejącego od strony północnej, przyjęto do protokołu moje oświadczenie o fakcie złego usytuowania ogrodzenia, który to fakt widoczny jest nawet na zwykłej mapie i o niefunkcjonującej bramie od strony ul Kościuszki. Komisji nie wpuściłem na teren części obiektu oznaczonego i ogrodzonego elementami ogrodzenia typowymi dla budowy (mam nadzieje,ze komisja nie wpadnie na pomysł opodatkowania tego płotu bo ten plot jest mój) ponieważ komisja nie była wyposażona w kaski, buty i odzież kwalifikująca ją do wejścia na teren budowy.Ciekawy jestem czy zostane z tego powodu ukarany grzywną,którą straszył mnie burmistrz.
Przewodniczącą komisji zapytałem: ile w roku 2015 i 2016 zostało opodatkowanych płotów i bram na terenie Gorlic?..dlaczego mnie spotkało takie wyróżnienie?? Nie uzyskałem na to pytanie odpowiedzi!! Zapytałem również dlaczego od około 3 lat jestem notorycznie nękany na wszystkich zarządzanych przeze mnie nieruchomościach i muszę odwoływać się od ich złośliwych decyzji. Zapytałem czy w innych miastach są identyczne przepisy jak w Gorlicach. Odpowiedziano mi, ze tak. Wtedy zapytałem dlaczego w innych miastach nie musiałem się nigdy odwoływać i nie mam tam żadnych problemów. Nie uzyskałem odpowiedzi.
Podczas prac komisji niestety nie mógł być obecny właściciel portalu Gorlice24.pl który jako dziennikarz bardzo chciał tu być. DLACZEGO???? Tak się na pewno złożyło całkowicie przypadkowo, że w tym samym dniu i o tej samej godzinie co wizyta komisji, zafundowano mu kontrolę. To na 100% na pewno czysty przypadek.
Po 2 godzinach podpisano protokół kończący wizytę. Ja nie mam pretensji o te 2 godziny. Przez ostatnie 3 lata przez działania ratusza straciłem kilkaset godzin, moja księgowość, architekt, geodeta, prawnik również.Tak ratusz dba o rozwój rodzimego biznesu.
22:37, 30.07.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asdasd

13 8

ehh ten Kulka, z wszystkimi się pokłócił i gdzie on teraz prace znajdzie biedny, gdy się to pożal się boże burmistrzowanie skończy ? 00:33, 31.07.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EkologEkolog

5 0

Plotki mówią , że jak załatwi spalarnie śmieci przy obwodnicy to nawet dyrektorem śmieciarni go zrobią 21:08, 01.08.2017


Papa SmerfPapa Smerf

6 2

W Gorlikolandii jest podobnie jak w Smerfolandii. Najważniejszy z ważnych Wazniak coraz mniej ma do powiedzenia i ścieżka usuwa mu się z pod długich nóżek.Jego zastępca szeroki Pyszałek pyszałkuje coraz mocniej ale bez efektów bo w Gorlikolandii nie lubi się noworyszy i Pyszałków.Obydwaj wpadli na smerfowy pomysł i w aferce żywopłotowej znależli wyjście z sytuacji tzw. dupochron. Wrobili Smerfetkę, która robi jako sekretarzo-skarbnik. Ma albo uderzyć się w niebieskie piersi i przyznać się do sekowania podatnika utrzymującego Gorlikolandię, lub wdrożyć plan B w ramach którego Wazniak i Pyszałek dogadają się z nią, Smerfetką i ona po wewnętrznej kontroli uzna, ze podległe jej Smerfetki-Poborczynie nic a nic nie są winne, wszystko było tak jak zawsze w Gorlikolandii, czyli super. Po tej smerfowej akcji wszyscy wzajemnie pogratulują sobie sukcesu i ustalą kolejną premię finansową. A szarym Smerfom żeby nie zauważyli, ze w czasie ich rządów Gorlikolandią przesmerfowali właściwie na nic 90 milionów w ciągu roku, w ramach rekompensaty zafundują kolejną badziewną potańcówkę na rynku.
I tak się dzieje.... Tylko co dalej z nami zwykłymi Smerfami ???
Smerfy Mysliciel i Mądrala wysmerfowały pomysł: najważniejszego Wazniaka i brzuchatego Pyszałka wsadzić w smerfową kibitkę i wysmerfować do Gargamela. Tak, aby przed wyborami nie wrócili....:) 17:44, 01.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObywatelObywatel

6 1

Ale heca Ważniak i Pyszałek próbują kopać się z koniem a nawet nie wiem czy nie ze słoniem .Nie myślące Smerfy -potencjalni wyborcy nigdy na was nie zagłosują bo bedą sie bali ze im tak samo za poparcie sie zrewanżujecie . 21:31, 01.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BonifacyBonifacy

6 1

Smerfy -2 gluptoki ....daje dwa gluptoki przecież nie dwa mądrale 22:34, 01.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HalinaHalina

6 1

Dwa głupotki -ja tez daje dwa głupotki i napewno na was nie zagłosuje .Sadze ,ze nie tylko ja . 22:47, 01.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janjan

6 1

Dwa mega gluptoki i dwa mega szkodniki- daje a pozostale 3 szkodniko-gluptoki kobietom od podatkow 13:12, 02.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LudwikLudwik

6 0

Ja tez daje 5 gluptokow 20:34, 02.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WłodekWłodek

6 0

5gluptokow i tez nie będę glosowac 20:37, 02.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Franek Franek

8 0

Rozpętała się burza w gorlickiej gminie.
Poszło o podatek a jakże- pieniądze łatwe, niemałe, czyje?
Podatek od bramy od ogrodzenia nie swojego to przecież parodia, farsa -
no nic innego !
Ośmieszmy wspólnie takie działania
a urzędnikom powiedzmy BASTA! !
Pora obudzić się wreszcie, pomyśleć
kim wy jesteście? ?
Panie Adamie do walki do boju
cały naród za Panem stoi.
Sprzeciwmy się razem urzędniczej biurokracji i powiedzmy głośno:
NIE MACIE RACJI! ! !
Na koniec konkluzja wynika jednaka :
W naszej Polsce tak jest, że porządnych ludzi zawsze gnoi się.!! 21:49, 02.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

1 0

Z burmistrzem, wiceburmistrzem i skarbnikiem oraz paniami od podatków jest tak jak ze światłami na skrzyżowaniu w kierunku Słowacji na ul Węgierska. Jak przed remontem funkcjonowały to zakorkowane było całe miasto. Po wyłączeniu ich na czas remontu było cudownie - zero korków. Jest prawie pewne, że gdyby tych ludzi nie było tak jak świateł byłoby dla każdego z nas o wiele lepiej. A jeśli nawet światła są potrzebne to tylko wtedy gdy są odpowiednio ustawione tak, aby nie przeszkadzały. To może jak niektórych urzędników ustawić by " do pionu" tak, aby nie szkodzili miastu to mogliby zostać tak dla dekoracji tylko ze znacznie mniejszymi pensjami. 13:17, 09.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adam NowakAdam Nowak

1 0

Szanowni Państwo
z niezmierną przyjemnością ogłaszamy wyniki konkursu.
Komisja postanowiła nagrodzić dwóch uczestników za celne i pełne humoru komentarze.
Nagrodzeni uczestnicy otrzymują Bony Zakupowe do realizacji w sklepach Galerii Rondo Center o wartości :
1. Pierwsze miejsce i Bon o wartości 300 zł otrzymuje pan Tomasz Jan Hudzik
2. Drugie miejsce i Bon o wartości 200 zł otrzymuje pan Andrzej Lubaś
Bony można odebrać już w poniedziałek i w każdy następny dzień roboczy w Biurze Galerii Rondo Center w godz. 9:00 ? 15:00 ? zapraszamy.
Serdecznie gratulujemy ZWYCIĘZCOM a WSZYSTKIM dziękujemy za zainteresowanie i udział w Konkursie.
Dla przypomnienia przytaczamy niżej komentarze nagrodzonych Panów i jeszcze raz gratulujemy !
Tomasz Jan Hudzik
Cóż to cóż to za afera! Burmistrz z panem Nowakiem o ogrodzenie sie spiera.
Bramy nie ma, jest podatek, nie zapłacił ten gagatek!
Komisyjnie toczą spory,
taki jest ten system chory!
Wisi grzywna niczym topór a pan Nowak stawia opór!
Nie zapłacę! Rzuca w twarz ślepym urzędnikom,
a oni po cichu juz jego hajs liczą!
Premie dawno juz przyznane,
i trzynastki obiecane.
Tak się łupi podatnika!
Tak w Gorlicach wygląda polityka!
Tomasz Jan Hudzik
Oględziny sie odbyły, komisyje dochodziły,
I liczyły wzdłuż i w spak.
Ogrodzenia kur.. brak!
I nie bedzie tych trzynastek?
Adam Nowak w ręce klaszcze.
Hola hola! Prosze Pana!
Sprawa jeszcze nie wygrana..
Burmistrz Gorlic ma swój plan,
By Cie zgnębić. Ja go znam!
Posmarować trzeba zatem,
By sie skończył ten podatek.
Przedsiębiorcom wciąż wiatr w oczy,
Życie nas juz nie zaskoczy.
Jak sie ta historia skończy?
Czy danina? Czy list gończy?
Andrzej Lubaś
Drżyjcie właściciele ogrodzeń i bram nadchodzą "Gorlickie Głuptoki" ,
właściciele żywo płotów chwytajcie za piły " Gorlickie Głuptoki" i Wam nie odpuszczą . Przyznaję Włodarzom miasta 5 Głuptoków ;-)
Andrzej Lubaś
Urzędnicy zaskoczeni ,
Burmistrz siedzi i się pieni ,
stołek parzy nieprzyjemnie bo się gościa nie pozbędzie.
Góra wrzeszczy : nie potrafisz go zamęczyć ?
Myśl wymyślaj coś "przeklęty".
Nie z tym Panem, nie z Adamem . On ma wszystko zgodnie z prawem,
już nie mogę spać nocami co mam jeszcze zrobić z Panem ?!
Paragrafy się skończyły nie mam na to wiecej siły.
Już dostałem 5 "głuptoków" " 12:05, 14.08.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%