Zamknij

A w gorlickim szpitalu skandal goni skandal!

21:22, 07.03.2017 J.R Aktualizacja: 21:27, 07.03.2017
Skomentuj TVN Uwaga! w Twojej sprawie "na żywo" spod gorlickiego szpitala TVN Uwaga! w Twojej sprawie "na żywo" spod gorlickiego szpitala

We wtorkowy wieczór stacja TVN realizowała swój program UWAGA poświęcony tajemniczej śmierci noworodka, który przyszedł na świat w naszym szpitalu. Komentarze telewidzów są dość jednoznaczne i mało pochlebne dla pracowników szpitala, a tymczasem kroi nam się kolejna afera w szpitalu, gdzie nagrano jednego z ordynatorów oczekującego i przyjmującego łapówkę! 

To będzie bardzo trudny czas dla dyrekcji i pracowników Szpitala Rejonowego w Gorlicach! Kilka tygodni temu na naszych łamach pojawiła się tragiczna historia Państwa Romaniaków, którzy stracili swoje tyle, co narodzone w szpitalu dziecko – kliknij i zobacz . Historia ta jest na tyle poważna, że znalazła także zainteresowanie u reporterów programu interwencyjnego „UWAGA” stacji TVN, którzy we wtorkowy wieczór przeprowadzili z naszego miasta audycję na żywo. Jeśli ktoś z Państwa nie widział programu znajdzie go

 

 

Na naszym Facebookowym fanpage trwa dyskusja na temat tego, co dane było nam zobaczyć na ekranach telewizorów – – wiele osób jest zbulwersowanych wypowiedziami zarówno Pani doktor, jak i dyrektora szpitala, który jak wynika z audycji odmówił emisji wywiadu, jakiego udzielił w tej sprawie TVN wcześniej. Z informacji, do jakich dotarliśmy wynika też, że formuła audycji miała być znacznie szersza, bowiem zakładano udział ekspertów, a sam program miał trwać kilkadziesiąt minut. Jednak dyrektor szpitala konsekwentnie odmawiał udziału w audycji na żywo, a zgodził się w ostatniej chwili, kiedy nie było już technicznych możliwości na zaproszenie wspomnianych wcześniej gości. Wiemy też, że pomimo niechęci do współpracy ze strony władz szpitala dziennikarze TVN nie pozostawią tego tematu i dzisiejszy program nie kończy sprawy.

 

Jednak to jeszcze nie koniec czarnych chmur, jakie zawisły nad szpitalem!

 

Nasza Redakcja jest w posiadaniu dokumentów oraz nagrań, z których wynika, że ordynator jednego oddziałów gorlickiego szpitala oczekiwał i przyjął kilkutysięczną gratyfikację finansową w zamian za leczenie pacjentki. Sprawa już trafiła do organów ścigania, a my wkrótce opiszemy ją szczegółowo na naszych łamach. 

 

 

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(81)

yacynyacyn

60 29

Może teraz ktoś zrobi w tym obiekcie porządek .Sprywatyzować tak jak Tuchów i Roztoka!!! 21:50, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

znachorznachor

178 24

gorlice24.pl MACIE JAJA!!! wiedziałem od zawsze, że w regionie jesteście najlepsi bo nigdy nie baliście się trudnych tematów i bez wahania piszecie bez ogródek, ale teraz wchodzicie na strasznie zabagniony teren przesiąknięty lokalnymi układzikami, klikami itp. Gratuluję odwagi i może wreszcie co nie co znormalnieje w tym coraz bardziej dotkniętym patologią układów mieście! 21:54, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaskoczonyzaskoczony

32 16

Tak gwoli scisłości dlaczego wszyscy wieszają psy na lekarzach skoro cały materiał wskazuje na pielegniarki/położne? Dlaczego maglowana jest pani ordynator? Dlaczego wypisujecie, że pani ordynator ma zwolnić pielęgniarki? Przecież od zwalniania jest dyrektor, póki co sprawa jest niewyjaśniona, nie ma podanej jednoznacznej przyczyny zgonu, pielęgniarki i położne są samodzielnymi zawodami, kończą studia powinny odpowiadać za swoją pracę? Dlaczego nie pyta się o nic bezpośredniej przełożonej czyli pielęgniarki oddziałowej?
23:50, 07.03.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gorliczankagorliczanka

2 0

Czy zna Pan podział obowiązków między lekarzami a położnymi i zakres ich odpowiedzialności? Lekarz ordynuje leki i ma obowiązek znać stan zdrowia swoich pacjentów; pielęgniarka ma obowiązek wykonać zalecenia lekarza, pobrać materiał do badań, zaalarmować, gdy coś niepokojącego się dzieje. Ordynator jest odpowiedzialny za to, co się dzieje na jego oddziale. Kto inny ma za to odpowiadać, salowa? I proszę się zastanowić, kto jest upoważniony, a raczej zobowiązany do wyjaśnienia tej sprawy. Jak.ma Pan wątpliwości, proszę porównać zarobki lekarza i pielęgniarki. 19:38, 29.03.2017


iwona.iwona.

101 31

Może w końcu im zrobią koło du*y. W programie doktorka udzielająca wywiadu sam gubiła sie w tym co mówiła.. Fałszywa.. 22:15, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

77 21

Pani doktor Kaczmarczyk dostała chyba małpiego rozumu , powinna już dawno zwolnić pielęgniarki odpowiedzialne za to dziecko . Jak się żadna nie przyznała zwolnić cała zamianę i sprawa by była po części rozwiązana . Pani doktor Kaczmarczyk jest bardzo dokładna ( dosłownie ) sam się przekonałem jak byliśmy z naszą pociechą u Pani doktor na kontroli w szpitalu . 22:19, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DorotaDorota

26 53

I jeszcze podobno giną słodycze i napoje pacjentom 22:32, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

castecaste

23 100

Taka nagonka na lekarzy służy jedynie jako sensacja ale na pewno nie służy pacjentom. Co prawda teraz będą się bali przyjąć łapówkę ale i też nie będą mieli chęci niesienia pomocy chorym i nikt im nic nie zrobi nikt im niczego nie udowodni bo rączka rączkę myje. Sama chęć jest najważniejsza. Jak ktoś jest poważanie chory to niech lepiej idzie do danego lekarza najpierw prywatnie, a lepiej na tym wyjdzie. Może ten lekarz mu nie pomoże, ale skieruje go do odpowiedniej osoby. Ja mam taką zasadę, że lepiej dobrze żyć z ludźmi od których jesteśmy zależni. Nie ma sensu brać ich pod włos bo możecie jedynie na tym przegrać. Mało fajna sytuacja jak ktoś daje łapówkę, tylko po to żeby zdobyć dowody na kogoś. Jak mi nie pasuje coś to nie daję i szukam innego lekarza. Coś mi się wydaje, że teraz ta pacjentka w tym szpitalu będzie miała wręcz wzorową obsługę. 22:41, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

5 9

Do ~yacyn, Roztoka od zawsze była prywatna. Od kilku lat zajmował ją syndyk z powodu braku płynności finansowej. Pan dr Goryca który był założycielem tego szpitala przepłacił za to swoim zdrowiem. Kochany (tfu) NFZ nie podpisał mu kontraktu na oddział ginekologiczny tylko na sam położniczy. Dr Goryca jest bardzo dobrym człowiekiem i nawet bez kontraktu przyjmował na ginekologię kobiety ZA DARMO. Żadna kobieta nie zapłaciła ani złotówki za leczenie w tym szpitalu.

Polska polityka jest taka, że jeżeli ktoś coś zrobi lepszego dla przeciętnych ludzi to trzeba go u...ć. Niech robią porządek z takimi osobami bo to woła o pomstę do nieba! 10:39, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamama

104 19

Jestem zbulwersowana po obejrzeniu programu "Uwaga", tymi wypowiedziami Pani Doktor... gubiła się w tym co mówiła, była zdenerwowana, widać to po Niej było... o Panu dyrektorze to w ogole wole sie nie wypowiadac... !
Mam nadzieje, ze dobiora sie im do tyłków raz a porzadnie!
Coś tu śmierdzi na kilometr!
Taśma z nagraniem od godziny 13? a co z wcześniejszym nagraniem?
Treść pokarmowa w układzie pokarmowym dziecka?
Ktoś musiał je karmić a teraz nie ma pana zeby sie ktos do tego przyznał !
Od godziny 9 do 12 nikt nie był przy dziecku.... przy nowo narodzonym dziecku!
Ludzieee... gorzej niz zle... ja nie wiem co sie dzieje na tym swiecie, w tym szpitalu!
Mam nadzieje, ze sprawiedliwosc dopadnie tych ktorzy zawinili !!! ale to niestety nie wróci życia Karolince, niestety... :( [*] 23:27, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HONORiuszHONORiusz

90 20

Panie Dyrektorze, a czy myślał Pan już o zmianie pracy? Śmierć dziecka, korupcja coś troszkę, jakby Pan nie ogarniał tego, co tam się dzieje w tym szpitalu. Proszę pamiętać, że nie ma ludzi niezastąpionych, a jak śpiewa Grzegorz Markowski "ważne, żeby ze sceny zejść niepokonanym" choć w Pana wypadku to już troszkę nadwątlone stwierdzenie. 22:58, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olxolx

69 7

Bardzo,bardzo,bardzo ,współczuje rodzicom :( szczere kondolencje ... 22:58, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeoNeo

12 24

@ Atam skoro taki poinformowany to pewnie korzystał z usługi.. :) 23:15, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

piotrpiotr

68 235

Szanownemu tatusiowi w programie również się język plącze, najlepiej zrobić nagonkę na personel szpitala i dyrektora ( co jest absurdem). Może wina nie leży tylko po jednej stronie... Serdecznie współczuje personelowi, niewyobrażalny stres. Rodzicom również. Pewnie zastanawiają się ile dostaną odszkodowania.
23:24, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AtamAtam

27 23

Może pana /...../ nagrali jak renty sprzedaje za 2 tyś lub grupę za 500
23:12, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeoNeo

27 114

Brawo Piotr. Odzyskuje wiarę w ludzi. Ale w ślimaczym tempie 23:29, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

113 23

do Piotra - widać, że w szpitalu internet włączyli? Ruszaj dupę z wyra i do pacjentów doglądać, a nie się tu wybielać! Ojcu język się plątał? A weź głąbie jeden strać dziecko i idź o tym spokojnie opowiadać imbecylu! 23:30, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olxolx

83 23

do pana ,,piotr;
hamstwo nie zna granic w pana przypadku ...Nie współczuje wcale personelowi szpitala ,wcale....natomiast ,,tatusiowi " jak pan nazwał- bardzo ,przezywa stres razem ze swoja żoną jakiego Panu nie zyczę.... 23:30, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rzynsonrzynson

40 21

W programie UWAGA! było niejednokrotnie powtarzane, że noworodkami zajmują się położne, co jest nieprawdą. W wypowiedziach pracowników szpitala było dokładnie powiedziane, że tym zajmują się pielęgniarki, ale to nie zmieniło punktu widzenia redaktorów. W tej sytuacji zostają obciążone postronne i niewinne osoby. 23:33, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamama

76 24

Do Piotra:
Pewnie jesteś jakims dobrym znajomym ordynatora, albo doktorki skoro tak ubolewasz nad losem personelu... wez sie człowieku lepiej nie wypowiadaj bo tylko ludzi denerwujesz!
Straciłeś dziecko cymbale? Wez sie rozpedz porzadnie to moze cie drzewo samo znajdzie...! 23:37, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutnaSmutna

77 15

Nareszcie wyszła prawda o lekarzach gorlickich kilku w tym szpitalu to prawdziwi lekarze reszta to powiązana klika za kasę pacjent sie nie liczy smutne lecz prawdziwe 23:39, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olxolx

78 17

Brawo panie Janie, w głowie sie nie mieści jak mozna myślec w ten sposób co pan PIOTR, współczuje bardzo rodzicom ,wiem co przeżywaja teraz....dziecko zmarło w szpitalu , gdzie jest nagranie z wcześniejszych godzin od 9 ej do 12 ej ???? Tresc pokarmowa z w ukladzie pokarmowym dziecka ??? Samo się nakarmiło??? to jest ważny dowód sprawy.!!! Mam nadzieje ,że rodzice będa walczyc o sprawiedliwość ...szkoda tylko ,że personel zamiast przyznac sie do winy ,ze zawinił ,to ukrywa dowody i kopie dołki pod sobą jeszcze bardziej. 23:41, 07.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SmutnaSmutna

30 5

Neurologia tak ordynator makabra zdecydowanie Nie Nie Nie 11:27, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomekTomek

24 9

Moja zona leżała w tym szpitalu przed porodem w sierpniu i najlepsze jest to że stwierdzono że nic jej nie jest a poleżeć musi 3 doby żeby szpital dostał za nią pieniążki. Lekarz powiedział jej w oczy że jak nie ma tu swojego obrońcy to musi sobie poleżeć ... wiadomo chodziło o kasę. Szczęście że rodzić pojechała do Tuchowa 10:22, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarekjarek

51 14

ordynator ginekologi to mój typ na łapówkarza nr.1 miałem styczność wiem o co ho 00:19, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StrachTamJechacStrachTamJechac

58 12

Ja powiem tyle odnośnie szpitala w Gorlicach. Gdybym miał wypadek w jakiejkolwiek formie i miałbym trafić do Gorlickiego szpitala to wolałbym by mnie przetransportowano do domu, albo do Jasielskiego szpitala. Sorry ale sam personel nawet nie leczy osób z własnych rodzin w tym szpitalu. Pytanie dlaczego?
00:47, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

27 13

Patologia ten szpital. Byle by kase zabrać a pacjent niech zdycha 11:31, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

47 9

Położne zajmują się dziećmi ? Zależy które, ja w 2014 roku rodzilam syna i jedna z położnych była mila przyszła do mnie zabrała syna żebym się wysłała gdy plakal. A w druga noc gdy płakał przyszła stara wredna z pretensjami żebym dziecko uspokoiła bo ja Już tak głową boli ze słuchać nie może. Moim zdaniem nie Wszystkie polozne są zle bo niektóre są tam z powołania. Oby wszystko się wyjaśniło i winni ponieśli kare 05:46, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MisiaMisia

50 11

Do Piotra.Jak mozna byc tak bez dusznym czlowiekiem???!!!Pan chyba nie wie co Ci rodzice przezywaja,to dla nich wielka strata i bol w sercu nie do opisania.Takie wydarzenia zostana w nich przez cale zycie.A Pan zamiast wspolczuc rodzicom to uzala sie nad biedbym personelem ktory jest tak bardzo przemeczny nic nie robieniem.Sama rodzilam w tym szpitalu i mialam okazje sie napatrzec na Panie pielegniarki i polozne.One tylko patrza pozbyc sie dziecka z sali obserwacyjnej do matki zeby mialy wolne i czas na kawke,ciasteczko ogladnac serial.Takze wspierajmy rodzicow a nie rozczulajmy nad nie odpowiedzialnym personelem. 07:21, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

57 9

Ciekawe który ordynator wziął ta łapówkę? Czy to ten z oddziału rehabilitacji? Gdyby ode mnie ktoś zażądał kasy to od razu prokuratura byłaby poinformowana. A ludzie myślą że nie ma innych szpitali tylko ten gorlicki. Ludzie,sami jesteście sobie winni bo przyzwyczailiscie tych złodziei do łapówek a apetyt im rośnie w miarę jedzenia... 07:58, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AleksandraAleksandra

58 7

Sama osobiscie widzialam co sie wyprawia na gorlickim oddziale noworodkowym. Mialam bardzo ciezki porod, lekarz kazal pielegniarkom zabrac dziecko abym sie przespala. Owszem zabraly i bylo w pomieszczeniu gdzie sa noworodki pod opieka pielegniarek. Jak sie obudzilam, poszlam tam i co widze? Na sali okolo 10 dzieci SAMYCH. Przy czym jedno z dzieci ma oparta butelke o krawedzie wozeczka i tak sobie je SAMO! Jakim prawem jakas pielegniarka dala dziecku butelke i je zostawila?? Pzeciez jakby takie dziecko sie zachlysnelo to nie zrobi nic, a mleko nadal by z butelki lecialo. Dodam,ze w pokoju pielegniarek, ktory jest obok, rowniez w tym czasie nie bylo nikogo. Zabralam.stamtad dziecko i wiecej go tam nie zostawilam. Wolalam juz nie spac niz tam dziecko zostawic! 08:04, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

62 12

i czas już wreszcie zrobić w tym szpitalu porządek na początek to powinna być wymieniona caly personel na czele z pielęgniarkami zawsze nieszczęśliwe przemeczone mało zarabiające a prawda jest taka ze chodza po szpitalu jak swiete krowy trudno się doprosić o tabletke zawsze im zle kurcze poskomunistycze narzekające królewny jak im nie pasuje taka praca to won kwiatki na rynek sadzic
gdzie były skoro dzieciatko pozostawione było samo sobie oczywiście przemeczone siedziały zapewne obok w pokoiku zgroza i hanba dla gorlickiego szpitala tylko o podwyżki umieja walczyc jeszcze im mało a zero solidnej pracy z ich stronyniech zobaczą jak zachowują się pielęgniarki choćby w szpitalach w krakowe te nasze swiete krowy do piet im nie dorastają powinni caly szpital przeczepac krok po kroku oj dużo by się znalazło 08:34, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grisgris

42 9

no pani doktor już nic śmieszniejszego nie mogła wymyślić ,jak to że to pierwszy taki przypadek na świecie chyba ,że dziecko miało pokarm w przełyku ,a nie było karmione!! masakra 08:51, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeataBeata

48 7

Wspołczuję rodzicom. Uważam źe personel powinien być zwolniony a przynajmniej zawieszony w czynnościach do wyjaśnienia sprawy. Jak można zostawić noworodka na sali bez opieki. No tak, panie pielęgniarki mają dużo pracy, siedzą w swoim gabinecie i jeśli się o coś je poprosi to z krzykiem do pacjentaki. Wszędzie jest bagno. Leżałam w innym szpitalu i tez widziałam wiele zaniedbań. Zaczynają biegać gdy coś się dzieje. Kobieta po terminie po badaniu odesłania do domu mimo że mówiła że źle się czuje. Dojechala do domu i w nim urodziła. Akcja była jak ją przywieźli do szpitala. Wtedy opieka była na najwyższym poziomie. Myslę ze powinni zwiększyć kontrole w szpitalach i skończyć układami. 08:55, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

40 8

do ~piotr I Ty tym pyskiem myslisz jesc? Ciekawe, gdyby Twoje dziecko zmarlo, czy myslalbys o odszkodowaniu. 08:58, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kkkk

17 15

kto z mojej rodziny i rodziny moich znajomych poszedł nawet z banalnym problemem... już nie wrócił ....norał nie chorować .....a jak chorować to nie w gorlickiej umieralni ...ojjjjj 09:08, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziomek ziomek

12 11

Jan masz rację w 100% 09:20, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gebo&EducationGebo&Education

57 23

Odpowiadam Autorowi StrachTamJechać. Miałam matkę w szpitalu .2x po 2 tygodnie, skończone 87 lat po wylewie środmózgowym. Na oddziale dr Boczonia , a pózniej u dr Płatka.
Jestem pełna podziwu i szacunku do lekarzy i pielęgniarek z jakim poświęceniem ratują nawet tak starych ludzi.Wszyscy z którymi miałam styczność dr Boczoń , Borowicz, dr Platek, dr Gutterch, dr Wójcik, oddziałowe , pielegniarki zasługują na szacunek . Generalnie poziom leczenia jest na wysokim poziomie. Nic też nikomu nie dałam , nawet czekoladek. Sama korzystalam co najmniej kilka razy z pomocy medyków w tym z urgence we Francji i wiem czego mam oczekiwać od specjalistów.
Ja nie komentuję szczegółow sprawy, bo nie mam ku temu wiedzy.Winny musi ponieść karę.W każdym zawodzie ktoś popełnia błędy .Trzeba dotrzeć do prawdy. Absolutnie .Dla spokoju wewnętrznego tej Rodziny , która musi nauczyć się żyć ze stratą.
Natomiast nie wolno hejtować szpitala jako całości, dezawuować ludzi którzy codziennie dobrze wykonują swoją pracę , która bywa naprawdę trudna i naprawdę nieprzyjemna..proza...
09:28, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tralalatralala

44 7

Może trochę spokojniej? Nie wszystkie pielęgniarki są złe, nie wszyscy lekarze to łapówkarze. Są oddziały, gdzie pielęgniarek jest mało i mają dużo roboty (interna). Nie generalizujcie. Pisał ktoś o Jaśle, jaki to dobry szpital. Poczytajcie jasielskie portale, to zobaczycie co ludzie tam piszą i jak radzą np. sercowcom żeby jechać do ... Gorlic. Co nie znaczy że w Gorlicach jest super - wynik finansowy szpitala, którym władze się chwalą, to nie wszystko.



10:01, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotaPatriota

32 10

Sprywatyzować. Jasne :)
Przywiezie Cię karetka podczas zawału, dostaniesz do wypełnienia druczki, numer konta na dokonanie przelewu 2000zł, dopiero po zaksięgowaniu przelewu przez szpital zostaną podjęte czynności. Tak wygląda prywatyzacja. Nie masz sterty forsy - umierasz, bo umieranie jest tańsze od leczenia i życia. 10:09, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

26 8

Szkoda słów "I tak się im upiecze" kolejna KASTA nadludzi. Jeśli ludzie zaczęli by się zgłaszać to ma sens a tak Pani lekarz prawie płacząca z bezsilności bo nie wie co na oddziale się dzieje i opowiada jak to "słońce jest bardziej żółte" to że śmierć bezbronnego dziecka i w literaturze sprawa nadrzędna iż jest to numer 1 w opiece nad zdrowiem i życiem to w końcu noworodek. Biedni ludzie się odezwali a komu mają się wypłakać jesteśmy pełni uznania i chylimy czoła za siłę. A słowa o odszkodowaniach i że były zachowane procedury kpiną i chamstwem. Kończąc dodam iż większość łącznie z lekarzami albo śpi lub załatwia raczej swoje sprawy a jedna osoba próbuje ogarniać teren nagle giną nagrania w papierach nic się nie zgadza. Wyrazy głębokiego współczucia i odwagi nie odpuszczać. 10:46, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

22 5

wielkie wyrazy współczucia dla rodziców dziecka. Niech Pan Bóg ma dzieciątko w swej opiece. Apel do Prokuratury, Ministerstwa Zdrowia i wszelkich innych jednostek, mediów, osób o jak najszybsze i dokładne wyjaśnienie przyczyn tego dramatu. Ludzie, którzy popełnili błędy, nie zapewnili opieki dziecku niech poniosą poważne konsekwencje swych zaniechań !!!!! 12:17, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dającychDo dających

13 9

Dawanie łapówek jest również karalne więc dużo tu chętnych na karę, poza tym szpitali w Polsce nie musicie przecież leczyć się czytaj zdychać tu skoro tak źle. 12:39, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

alibabaalibaba

27 36

TVN zrobiła swoje i teraz się z was śmieje.A komu to służy?Sami sobie odpowiedzcie... 13:21, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SS1952SS1952

22 17

Moi drodzy nie brońmy persenelu i szpitala bo kazdy dobrze wie nie pracuja oni dobrze.Niestety tak ludzie nauczyli dawac a lekarze biora. i tak kółko sie zamyka.Moim zdanem dobrze ze poszli z tym do tv moze wkoncu zaczna pracowac a nie piepszyc głupoty i pic kawusie 13:46, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

38 13

Ludzie miejcie odwagę podpisać się imieniem i nazwiskiem. Uważam że jest wiele osób zasługujących w tym szpitalu na szacunek, którzy rzetelnie wykonują swoją pracę. Pani Doktor Kaczmarczyk swoją pracę wykonuje w ogromnym zaangażowaniem. Dzieci przychodzące na świat w Gorlickim szpitalu mają bardzo dobrą opiekę. Pozwólmy prokuraturze prowadzić śledztwo i wskazać winnych tej tragedii.
Zgłaszajcie przestępstwa do właściwych organów, a nie anonimowo wypisujcie swoje żale na portalach społecznościowych. 13:45, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bubububu

33 14

Sama rodziłam w tym szpitalu, opieka nad noworodkiem pozostawia wiele do życzenia! Po cesarskim cięciu zamknęli mnie w sali, nie dało rady doprosić się o przywiezienie dziecka, o pomocy przy przystawieniu do piersi nie mówiąc. Całe popołudnie i noc dziecko było pod ich opieką, mnie kazali spać podpiętej pod morfiną, a kiedy rano pytałam czy karmili tylko ironicznie odpowiadały "głodne nie było", masakra!
Panie kompletnie nie ewidencjonują czy i kiedy dokarmiały dziecko, oraz w jakiej ilości! Kiedy tylko dziecko płacze to wciskają butelkę do buzi, czasem może zostawiają tak tą butlę opartą o wózeczek! Nietrudno o zachłyśnięcie i nieszczęście gotowe.
Kolejny ewentualny poród na pewno nie w Gorlicach! 14:21, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BetyBety

24 8

Odpowiadam autorowi~Gebo&Edukation : mam zupełnie inne doświadczenie z gorlicka geriatria. Bardzo smutna rzeczywistość i łapówki z ostatniego grosza rencisty. Owszem nikt z lekarzy wprost nie prosi o kasę ale też nie potrafi powiedzieć Zdecydowane NIE w momencie otrzymywania tzw wyrazu wdzięczności w postaci pieniężnej
Po otrzymaniu Pan ordynator czy tez inni lekarze sa wręcz aniołami dla tego pacjenta od którego otrzymali "prezent". Jeszcze smutniejsza jest prawda że Pan ordynator należy do parti PIS która walczy z korupcją. przyznam ze moje doswiadczenia z tym oddzialem mialy miejsce kilka lat temu w 2014 r mam nadzieje ze na dzien dzisiejszy lekarze potrafia powiedziec Nie i nie przyjac pieniedzy od biednego pacjenta lub zalamanej jego rodziny .Podziwiam redakcję za odwagę w podejmowaniu tak trudnych tematów w naszej malej miejscowości. 15:10, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wkurzony.wkurzony.

16 5

Co w tym dziwnego? Zapytajcie tych co byli u neurologów jak cała kolejka na szpitalnym korytarzu upewniała się czy da c 29 czy 50 zł.. Zapytajcie matki którym jeden z lekarzy wmawiał nowotwór u dzieci i oferował wstawienie się u kolegi z Krakowie za w podtekscie gratyfikacje.Szpital w Gorlicach od dawna był łapówkarski na całe szczęście nie cały. Kabaretem było gdy przed laty jeden z lekarzy roznosił po korytarzu ulotki bo kandydował do władz miasta i reklamował swoją postawę etyczną a w tym czasie jego kolega rozrzucił moje dowody leczenia po podłodze bo nie wie po czego od niego chcę. Jednak gdy dałem mu przygotowane 50 zł pozbierał dokumenty i zrobił w nich wpis. Oczywiście bez badania 14:58, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do dającychDo dających

10 9

Dlaczego jedni biorą napiwki a inni łapówki-czym się to różni Nie rozumiem 15:22, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mtmt

22 32

Tak najeżdżacie na lekarzy, a za niedługo nie będzie miał was kto leczyć. Trochę szacunku dla kogoś po 6-cio letnich studiach, 5-letniej specjalizacji i zarabiającego 2500 zł (rezydent), kto ratuje wasze zdrowie i życie.
Szanuj lekarza swego, bo nie będziesz miał żadnego. Internet was nie zbada, nie wypisze recepty ani skierowania, nie zinterpretuje badań. 16:24, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elllelll

25 3

Oj bierze bierze na rehabilitacji,Boga to się nie boją............. 16:43, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

grubygruby

9 5

bardzo smutna historia.Czlowiek nosi w sobie dzidziusia przez 9 miesiecy,a ktos przez zaniedbanie odbiera zucie w jednej chwili. 17:18, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

annaanna

11 2

Podzielam zdanie że nie ma co wszystkich do jednej szufladki wrzucać bo gorlicki szpital ma dobrych i rzetelnych specjalistów. Niestety jest tez grupa pracowników psujacych opinię. Ja takze mam nieprzyjemne wspomnienia z pierwszego porodu w Gorlicach.całą noc spędziłam sama na porodowce wszystki światła na korytarzu były pogaszone dwa razy przyszła wredna stara położna z pretensjami ze krzyczę i wsaje z łóżka kazala leżeć i poszla. Żadnego lekarza całą noc nie widziałam.Dzieki boguo szóstej kadra sie zmienila i przyszła bardzo kompetentna pani ja jednak z bolu wstrzymywania akcji porodpwej nie mialam siły sie ruszać.
Drugie dziecko urodziłam w Jaśle i otrzymalam super opiekę całą noc co piętnaście minut ktoś przychodził były dwie położne i dwóch lekarzy wszyscy byli ze mną przy porodzie.
17:37, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

angelikaangelika

13 6

Telewizja Tvn tez powinna być w Nowym Sączu tam tez są nie normalni lekarze zamiast leczyc to oni do krakowa najlepiej karetką zawieść, dla tego wolałym leczyc się w Gorlicach mam tam zaufanie do lekarzy
17:38, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenuśZenuś

9 6

Ja typuję neurologię. 17:39, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel Gorlic od zObywatel Gorlic od z

16 19

do "piotr": jak sam nie masz dzieci to zamknij ryja, bo tak można napisać tylko wtedy jak się uważa samego siebie za pępek świata i wie się co jest najlepsze dla innych - Czyżby Hitlerowskie poglądy?. Ludzie chcą normalnie żyć w XXI w. bo nie po to płacą podatki żeby później nie otrzymać rzetelnej pomocy medycznej dla siebie czy osób ze swojej rodziny. Brawo dla taty śp. Karolinki, że miał jeszcze siłę psychiczną by poinformować innych (całą Polskę) o tak przykrym fakcie. Przyszli rodzicie powinni wyciągnąć z tego wnioski i mieć się na baczności, bo szpital nie oznacza, że to fachowa i rzetelna opieka . 17:53, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NOPNOP

12 14

Olu, popieram Cię w kwestii szczepienia-wątek przemilczany przez rodziców i szpital .Dlaczego? 20:31, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProkuratorProkurator

12 8

Proszę pana Piotra aby nie kręcił tutaj bo niestety wina jest tylko po jednej stronie, personelu szpitala, ale to już niedługo wyjdzie razem z inną sprawą, gdyby się panu Piotrowi taka tragedia przydarzyła to pierwsze co by zrobił to srał po siebie....brawo za odwagę rodziców zmarłego dzieciątka już dawno powinno się opowiedzieć co się wyprawia w tym szpitalu i za to wszystko społeczeństwo płaci zero odpowiedzialności pracowników szpitala pora by ktoś przerwał tą farsę i w końcu pokazał że nie ma ludzi niezastąpionych. 18:52, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProkuratorProkurator

12 7

dwa słowa do mt, lekarzy nie brakuje brak natomiast nie jest winą społeczeństwa że lekarz zarabia 2500 i od ludzi woła o więcej, kto lekarzowi broni mieć własny gabinet prywatny bo i tak się przecież więcej prywatnie ludzie leczą niż na NFZ. Ja nikomu kasy nie liczę ale czy z tym 2500 to troszkę chyba nie tak bo prosty rachunek 1 godzina dyżuru na szpitalnym oddziale ratunkowym to od 125 zł netto się zaczyna plus podstawa jaką ma ze szpitalnej wypłaty no i prawie każdy z lekarzy ma prywatny gabinet lub przyjmuje w prywatnych przychodniach po godzinach czyli min ok 6-12 tys więc chyba ciut więcej niż 2500 zł. rozumiem nikt nie broni ludziom rozdawać kasy widocznie mają aż nad to i tak właśnie starsze babcie nauczyły lekarzy by ci nastawiali kieszenie i dzisiaj bez koperty nic u lekarza nie załatwisz ale to nie powód by oni brali obowiązkowo od wszystkich bo jak nie to nic nie poradzi. Tak samo ma się sprawa płacenia za łóżka na oddziale dziecięcym gdy małe dziecko jest chore i rodzic nie może zostawić go samego. TO lepiej leczyć się prywatnie bo i tak się płaci a przynajmniej wtedy się człowiekiem zajmują tak jak należy.
19:11, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OLAOLA

9 15

Oj wiele nieścisłości !!! szkoda dziecka i rodziców. gdzieś tutaj zagubił się po drodze wątek, że dziecko było zaszczepione !!! może ten fakt warty byłby przeanalizowania ? 19:43, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

5 4

Napiszę tak w Krakowie na kopernika jak przyjechałem i portier wpuszczający samochody zobaczył rejestrację ksb 47 10 to mnie wpuścił pomimo zakazu o żadnej łapówce nie było mowy co najwyżej niech pan kupi kawę powiediała doktorka po rozwiązaniu to były czasy 1999 rok a tutaj co
Do dzisiaj to pamiętam to normalne potraktowanie po ludzku ze zrozumieniem a na oddziale to farba ze ścian odpadała ale tam był szpital uniwersytecki
Dziewczyna żyje ma się dobrze i się dobrze uczy w ........
Może będzie przyszła panią doktor taką normalną 20:45, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kd Kd

7 7

Ordynator ktory przyjal lapowke nie poprosil o nia wprost ale nie odmowil. Malo tego . kiedy sie dowiedzial ze sprawa wyszla na jaw probowal oddac pieniadze bo bal sie o wlasna du... . kobiete ktora leczyl prawie poltora roku czeka teraz walka o uratowanie nogi. Jest nagranie sa zdjecia jest pismo z prokuratury. Ja wiem ktory to taki madry ale mysle ze poczekamy az sprawa ujrzy swiatlo dzienne. 21:06, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DzolinaDzolina

1 1

@Prokurator
Jaką inną sprawą?


21:15, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawieliwiSprawieliwi

10 9

Gebo&Education proponuję daj ogłoszenie w prasie z podziękowaniem i podpisz imieniem i nazwiskiem, bo pomyślimy, że to AUTOPROMOCJA . To co naisałeś to istna fikcja, no chyba, że zamiar zrobić prowokację i poszkodowani lub ich rodziny przerwią milczenie i zaczną mówić. Myślę, że już czas opublikować porażający materiał dowodowy, szczególnie na jednego tak zachwalanego specjalistę, który niestety w rzeczywistości ma poważne braki w podstawach diagnostyki, leczenia, oszczędza na pacjentach, no i jak fałszuję się dokumentację medyczną. Pewnie wkrótce Nesweek opublikuje ciekawy materiał i lekarz będzie gwiazdą na okładce. 21:22, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SprawiedliwiSprawiedliwi

8 15

Organizujmy się, zaczynajmy mówić, analizujmy przypadki chorób po pobycie w szpitalu i śmierci bliskich. Zalecam wszystko zawsze filmować i nagrywać. 21:26, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hmmm...hmmm...

7 15

Proponuje protest.
Nie rodzimy w gorlickim szpitalu - zamkną oddział - dostaną nauczkę...

Wszystkim przyszłym mamą pozostanie dojazd do Jasła, Krynicy, NS.
21:58, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Matka Matka

9 6

Współczucia dla rodziny i szacunek za odwagę.Mam dzieci i bylam na odziale dzieciecym kilka razy i wielki szacunek dla lekarzy tego oddziału.Leczylam córkę w Prokocimu 10 lat i uwierzcie mi tam tez ni jest cudownie.Na poloznictwie to najlepiej ordynatota zmienic bo kultury mu brak i nie tylko....Rodzice walczcie żeby juz nigdy nie spotkała nikogo taka tragedia. 22:08, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

25 12

Mam same złe doświadczenia z tym szpitalem. Na ginekologi ordynator w miarę normalnie odnosi się tylko do pacjentek, które chodzą do niego prywatnie. Na jego nocnym dyżurze wszyscy modlą się o porody bez komplikacji, bo położne boją się go budzić. Trafiłam do szpitala z obumarłą ciążą, położne traktowały mnie okropnie, niczego nie wyjaśniły, leżałam bez jakiegokolwiek zainteresowania, kiedy powiedziałam, że wydaje mi się, że już poroniłam dostałam solidny ochrzan, że panikuję i rozkaz "proszę zdjąć majtki!". kiedy chlusnęła ze mnie krew, moje martwe dziecko wylądowało na podłodze, a ja zaczęłam mdleć, dopiero wtedy trochę się mną przejęła. Znajoma miała to samo. Dali mi do sali kobietę z wielkim brzuchem, kiedy płakałam skomentowały: Czego płacze? ma przecież dziecko!. Na prośbę, żeby wypisali, że urodziłam martwe dziecko położna orzekła, ze ona nie wypisze, bo co to było? takie małe nie wiadomo co i że się teraz jakieś głupie cyrki wymyśla. zaświadczenie wypisała pielęgniarka-stażystka. Tyle się mówi teraz o ochronie życia poczętego, forsuje się te marne katolickie wartości: antykoncepcja, to grzech, a podstawowej chrześcijańskiej miłości, poszanowania drugiego empatii trudno tam szukać niestety

22:48, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DżoanaDżoana

19 6

Stała sie ogromna tragedia i tu moje ogromne wyrazy współczucia dla rodziny.

ps
Rozumiem emocje ale trochę obiektywizmu polecałabym komentującym. Wszystko na nie, jeden z przykładów "Nie rodzimy w gorlickim szpitalu - zamkną oddział - dostaną nauczkę...", co za idiotyczne myślenie, jestem zbulwersowana. Czy ty kobieto zdajesz sobie sprawę o czym piszesz?
Chcecie doprowadzić do likwidacji szpitala? Będziemy jeździć w środku nocy 40 km z dzieckiem z 40-sto stopniową gorączką, ze skręconą nogą nie mówiąc o zawale czy udarze?
Czytałam na fb komentarze z Opoczna ale nikt tam nie "zrównuje z ziemią" własnego szpitala tak jak tu.

23:01, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gebo&EducationGebo&Education

14 4

Do sprawiedliwi .Nie jestem anonimowa ponieważ sygnuję własną nazwą własną wypowiedz.To ty anonimowo nakręcasz nienawistne wywody nazywając się sprawiedliwi.Masz konkrety?to załatwiaj sprawy z konkretnymi ludzmi w oparciu o te konkrety.
Opisałam swoją indywidualne doświadczenie i mam prawo do swoich ocen w oparciu o te doświadczenia..I NIE NAZYWAJ FIKCJĄ choroby mojej matki i jej leczenia.
23:17, 08.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

19 10

do ~HONORiusz - nie oceniaj Dyrektora bo myślę, że mu do pięt nie dorastasz. Sprawa jest wyjaśniana przez powołane do tego organy i poczekajmy na jej zakończenie. Ten reportaż to jak dla mnie na chwilę obecną materiał ekipy TVN przedstawiający zdarzenia w sposób stronniczy dla potrzeb programu przed wyjaśnieniem sprawy, tak jakby w innych szpitalach dzieci czy ludzie nie umierali.Jeśli ktoś zawinił to z pewnością konsekwencje poniesie, ale nie wyładowujcie swoich emocji na wszystkich pracownikach, którzy w większości pracują rzetelnie i sumiennie 09:53, 09.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

19 7

Urodziłam w tym szpitalu córkę poród był ciężki, bo mała była źle ułożona Panie położne i Pani doktor były cały czas przy mnie by w razie potrzeby wykonać cesarkę. Mała dostała żółtaczkę więc była zabierana na naświetlanie. Faktycznie w pomieszczeniu tym nie było pielęgniarki 24 h przychodziła co jakiś czas więc z mężem siedzieliśmy przy małej na zmianę. Miałam problemy z karmieniem i potrzebowałam pomocy i tu było różnie zależy na kogo się trafi niektóre pielęgniarki pomagały inne mówiły że sama powinna sobie radzić. Druga ciąża zakończyła się poronieniem pielęgniarki na ginekologi były bardzo miłe zaproponowano mi nawet rozmowę z psychologiem. Teraz w kolejnej ciąży leżałam kilka tygodni na podtrzymaniu i również nie mogę powiedzieć nic złego o pielęgniarkach i lekarzach. 11:15, 09.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

miesiekidomiesiekido

37 26

Podziwiam tatę , który w czasie gdy jego dziecko jest ratowane przez pielęgniarki ma czas na nagrywanie wszystkiego i doskonale wie kiedy działa monitoring i ma czas na oglądanie karetki od środka i zwrócenie uwagi na wyświetlacze ... Coś mi tu śmierdzi ... 12:43, 09.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TataTata

12 8

Żona urodziła w styczniu w Gorlickim szpitalu Po porodzie. jak doszła do siebie chciała zabrać mała na ręce a że dziecko było na sali gdzie trzymaja noworodki to poszła tam i wiecie co czekała w drzwiach okolo 15 min aż łaskawie ktoś się zjawi by poinformować ze chce dziecko na ręce zabrać .Już nie poruszając tematu starej wrednej pielięgniarki która nie powinna tam już pracować. 22:28, 09.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcAbc

15 7

Do NOP. Temat szczepionki przemilczany bo dziecko nie zostało zaszczepione więc teza upadła. Owszem zgoda matki na szczepienie została podpisana ale to nie jest jednoznaczne że zostało zaszczepione bo tak nie było. Jedna ważna uwaga a mianowicie trzeba mieć własny rozum i na wszystko starać się patrzeć obiektywnie. Pamiętać należy że to co i w jaki sposób przekaże tv, mam na myśli teraz TVN Uwaga, przeważnie jest w pewnym sensie stronnicze i ma spowodować "aferę" oburzenie telewidzów a co za tym idzie oglądalność. Pomijając niewątpliwy fakt tragedii która się wydarzyła to zgłębiając temat wszystko sprowadza się niestety do kasy przeważnie kosztem właśnie obiektywu i rzetelności w przekazywaniu informacji. 01:06, 10.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagdaMagda

6 5

Na stronie szpitala jest ankieta zlecona przez Fundusz z Krakowa dotycząca opieki około porodowej. Można ją wypełnić tylko do połowy marca. Kobiety wypełniajcie i przesyłajcie dalej bo już mało czasu !!!!m 22:25, 10.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

greggreg

8 6

Dlaczego tak jest. Brak konkurencji. W większych miastach jest więcej lekarzy, więc jest większa konkurencja i się starają. W takich powiatowych lecznicach niektórzy lekarze w ogóle robią łaskę, że leczą (są wyjątki). Tylko kasa, kasa, kasa. Lekarz obecnie to często przedsiębiorca, a pacjenci kurki znoszące złote jajka. 14:55, 11.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nowanowa

15 12

życzę Wam żebyście potrzebowali pomocy lekarzy a Ci z Gorlic wypięli sie na was i musielibyście radzić sobie sami 13:52, 12.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

5 4

A może tak wszyscy, który już jednoznacznie wydali własne wyroki na lekarzy, pielęgniarki, dyrektora i cały personel poczekaliby na oficjalną decyzję prokuratury w tej sprawie?
Tacy jesteście mądrzy a nie znacie żadnych szczegółów, znając programy/show typu Uwaga każdy zdrowo myślący człowiek widzi, że program jest manipulacją.
Nie mówię, że winny jest ten czy tamten - od sądzenia są sądy i prokuratura a Wy się sami nakręcacie i wydajecie wyroki nie znając szczegółów. 14:16, 13.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FantomasFantomas

9 1

Co z tą aferą z ordynatorem którą tak szumnie zapowiadaliście? Jeśli macie coś to piszcie. A może chodziło tylko o wsadzenie kija w mrowisko? 23:26, 27.03.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%